Partyflock

Forumonderwerp · 855212
Poema power

zaterdag 22 april 2006
23:00 - 0­7:00
Poema
Utrecht

Prijs
Deurprijs: € 12,-­

Line-up
Akkachar
Jay Denham
Pinxt
Po­unding Grooves

-------------------------------­----------------------------

Kicken avond wordt­ dit!!!

https://partyflock.nl/party/59175
laatste aanpassing

was een ouderwets avondje snoeien! Pounding grooves lekker hard en rollend. Heb me prima vermaakt met de mensen die er waren, ook al waren t er maar 100 ofzo
laatste tijd is het vaak rustig in de poema. tent is niet meer zo in trek als eerst blijkbaar

Uitspraak van Lennart! op woensdag 26 april 2006 om 11:35:
laatste tijd is het vaak rustig in de poema. tent is niet meer zo in trek als eerst blijkbaar

Mwah, valt wel mee hoor! Bij L!nk was het druk, week ervoor met Justin Berkovi ook, met Marco Carola was het vol, bij Billy Nasty was het lekker druk! Is gewoon geen peil op te trekken wanneer het wel en niet druk zal worden!

Ja kan ook nooit goed gaan he !!! Elke week feesie daar eerst is het leuk daarna heb je het ook wel gezien toG ???
Werkzaam bij Subculture
Artiest Sander de B

dan ben je de laatste tijd weinig geweest denk ik. het is juist hardstikke druk geweest de afgelopen paar maanden. alleen afgelopen zaterdag was minder dan normaal.

ik zou zeggen: kom zelf ook weer eens een keertje feesten bij ons! komend weekend word weer top! vrijdag Paco osuna, daanz en Leonardo. zaterdag MISSTRESS BARBARA, Pinxt en Jason Shae!
Ik denk dat het ligt aan het feit dat het afgelopen half jaar (naar mijn mening) ¨te¨ constante namen geboekt zijn...Steve Bicknell was erg vet!! Maar elke keer worden er misschien wel te ¨lompe¨ beuknamen geboekt...misschien heb ik het mis, maar het is denk ik wel goed dat Barbara en Paco Osuna komen, ook al vind ik zelf hun smaak van 2006 niet zo fijn...
Uitspraak van Vette Vingers op donderdag 27 april 2006 om 19:07:
ook al vind ik zelf hun smaak van 2006 niet zo fijn...

ja ook aan de minimal. ik vind het ook niks
Uitspraak van Lennart! op donderdag 27 april 2006 om 19:31:
Uitspraak van Phatfingers op donderdag 27 april 2006 om 19:07:
ook al vind ik zelf hun smaak van 2006 niet zo fijn...

ja ook aan de minimal. ik vind het ook niks

Maar wie zegt dat ze alleen maar minimal platen gaan draaien? ;)