Partyflock

Forumonderwerp · 854341

wat denken jullie dat de eind klassering is?

ik denk
motogp 250 125

rossi dovozioso dit is zo goed als
melandri lorenzo niet voorspelbaar
hayden de angelis ik durf alleen
capirossi porto te zeggen dat mika
gibernau barbera kallio kampioen word
stoner
pedrossa
tamada
ellias
nakano

Uitspraak van (6) denise (6) op zondag 2 april 2006 om 21:37:
waarmee moet ik op me smoel gaan dan

hoer.... ga iemand anders vervelen:@
ik ben je echt zat... ga je vriend vervelen ofzo...
doe hem trouwens maar de groeten:)

haha
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Uitspraak van TavulliaVale op zondag 2 april 2006 om 23:03:
Het siert Rossi dat hij ook voor de laagste puntjes zich in het zweet werkt!

En dat heeft ie inderdaad.
Het viel op dat Rossi maar een mannetje of 4 heeft weten te pakken. Het veld zicht echt dichter bij elkaar dan vorig jaar.

Uitspraak van (6) denise (6) op zondag 2 april 2006 om 21:01:
ik vond het echt zo mooi om te zien
lachte me kapot

Kleinkind!!hij had wel Dood kunnen zijn!
Uitspraak van (6) denise (6) op zondag 2 april 2006 om 21:37:
waarmee moet ik op me smoel gaan dan

Van mij pad val je van de Trap!en breek je je Nek op 10 plaatsen!wat zal ik lache!
Uitspraak van Da Lunacy op maandag 3 april 2006 om 19:57:
Rossi

Rossi wint de volgende race!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 april 2006 om 21:01:
Van mij pad val je van de Trap!en breek je je Nek op 10 plaatsen!wat zal ik lache!

Lolz kan ze beter op dr bek van met 550 CC crosmotor :P zonder helm ;) DOet veel meer pijn Mjah dat voel je dan niet eens (Dan benje toch dood)
Uitspraak van Da Lunacy op maandag 3 april 2006 om 19:57:
Uitspraak van Technobelle(K) op zondag 2 april 2006 om 23:03:
Het siert Rossi dat hij ook voor de laagste puntjes zich in het zweet werkt!

En dat heeft ie inderdaad.
Het viel op dat Rossi maar een mannetje of 4 heeft weten te pakken. Het veld zicht echt dichter bij elkaar dan vorig jaar.

Ja, erg jammer is het niet want hoe meer mensen er mee kunnen rijden met of richting de top hoe spannender de race, maar wellicht had Rossi hoger kunnen presteren als ie niet eerst uitgebreid ging vloeken, maarja Italianen zijn van die opvliegende ventjes hahaha:P;)
Uitspraak van Da Lunacy op dinsdag 4 april 2006 om 18:42:
Schitterend jah

Ghehe had zijn gezicht best wel eens willen zien:p en ook zijn scheldwoorden willen horen:O
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 18:56:
hoer.... ga iemand anders vervelen
doe hem trouwens maar de groeten

ik verveel me vriend nooit
hij hoeft de groeten van jou niet
Uitspraak van (6) denise (6) op woensdag 5 april 2006 om 16:33:
Uitspraak van :bier:dommelschdijk-vogelwijk:bier: op maandag 3 april 2006 om 18:56:
hoer.... ga iemand anders vervelen
doe hem trouwens maar de groeten

ik verveel me vriend nooit
hij hoeft de groeten van jou niet

blijf gewoon ontopic,,, anders moet ik het melden..
Uitspraak van TavulliaVale op woensdag 5 april 2006 om 16:41:
blijf gewoon ontopic,,, anders moet ik het melden..

ok is goed ik zeg al nix meer hoor:S:S:S
LOl Rossi heeft contract getekend voor Formule 1 siezoen 2007 :S
Lijkt me sterk.. waar heb je dat nou weer vandaan??
C. Stoner (AUS) Honda LCR 01:57.555 20
2 V. Rossi (ITA) Yamaha 01:57.774 22

3 C. Edwards 🇺🇸 Yamaha 01:57.781 21
4 L. Capirossi (ITA) Ducati 01:57.950 21
5 N. Hayden 🇺🇸 Honda 01:57.971 23
6 M. Melandri (ITA) Honda 01:58.056 21
7 K. Roberts 🇺🇸 KR Honda 01:58.626 18
8 A. Elias (ESP) Honda 01:58.630 22
9 D. Pedrosa (ESP) Honda 01:59.097 23
10 S. Nakano (JPN) Kawasaki 01:59.229 22
11 J. Hopkins 🇺🇸 Suzuki 01:59.385 22
12 S. Gibernau (ESP) Ducati 01:59.988 20
13 C. Vermeulen (AUS) Suzuki 02:00.011 19
14 C. Checa (ESP) Yamaha 02:00.021 21
15 J. Cardoso (ESP) Ducati 02:00.257 17
16 A. Hofmann (GER) Ducati 02:00.666 19
17 J. Ellison (ENG) Yamaha 02:00.813 20
18 M. Tamada (JPN) Honda 02:01.908 20
19 R. De Puniet (FRA) Kawasaki 02:03.377 10

:O die Stoner... maargoed kwalificatie zegt niet zoveel over hoe het er in de race aan toe zal gaan:)

Uitspraak van Jaapieee op donderdag 6 april 2006 om 08:01:
LOl Rossi heeft contract getekend voor Formule 1 siezoen 2007

waar heb je dat vandaan? lijkt me stug, staat nog nergens.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 15:43:

Ja idd :/ ik zie dat ook nergens staan :no:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 15:43:

Ik heb zo mn bronnen hea
Ok ik zeg het wel:
Iemand op mn msn (een spanjaard) wist me te vertellen dat Rossi dit al had getekend of nog ging tekenen. maar het is in iedergeval voor 2007. Testcoureur dan (bij ferrari). Hij is megafan van Rossi dus hij zal het echt wel weten
Uitspraak van Jaapieee op donderdag 6 april 2006 om 16:12:
Ok ik zeg het wel:
Iemand op mn msn (een spanjaard) wist me te vertellen dat Rossi dit al had getekend of nog ging tekenen. maar het is in iedergeval voor 2007. Testcoureur dan (bij ferrari). Hij is megafan van Rossi dus hij zal het echt wel weten

Geruchten dus :yes:

Áls ik op msn zit lees ik zo veel gezever :yes:

Uitspraak van TavulliaVale op donderdag 6 april 2006 om 13:18:
die Stoner

Die gaat nog ver komen gok ik zo! Bang istie niet in ieder geval!
Roberts weer goed erbij ook. Dat KR211V-project is het beste project sinds de Proton KR3 destijds met vd. Goorbergh!
Enne Gibernau moet zun eigen schamen :yes:
Tamada ook :yes:
Uitspraak van Jaapieee op donderdag 6 april 2006 om 16:12:
Ok ik zeg het wel:

Nou ik kan je met zekerheid zeggen dat Rossi nog niet getekend heeft, ik heb zo mijn bronnen die wel betrouwbaar zijn;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Da Lunacy op donderdag 6 april 2006 om 18:36:
Uitspraak van Technobelle(K) op donderdag 6 april 2006 om 13:18:
die Stoner

Die gaat nog ver komen gok ik zo! Bang istie niet in ieder geval!
Roberts weer goed erbij ook. Dat KR211V-project is het beste project sinds de Proton KR3 destijds met vd. Goorbergh!
Enne Gibernau moet zun eigen schamen
Tamada ook

Zou wel erg vet zijn als Stoner ook lekker mee kan jagen in de top:D Ja Roberts doet het goed zeg met die KR211V ben benieuwd hoe het er aan het eind van het seizoen voor staat:D Tja die Gibernau.... zou het wat worden met hem bij Ducati... heeft hij ook zoveel kennis in huis om de machine tot een winnaar te maken..? betwijfel het..
laatste aanpassing
Uitspraak van TavulliaVale op donderdag 6 april 2006 om 19:03:
heeft hij ook zoveel kennis in huis om de machine tot een winnaar te maken..?

Dat denk ik dus niet. Is nog nooit zo geweest. Pedrosa, Rossi, Capirossi en Vermeulen kunnen dit wel.

Gibernau is zo-wie-zo een dubbel verhaal bij mij.
Heb altijd al een zwak gehad voor Ducati, maar vind die Gibernau maar een omhooggeblazen mannetje.
En dan gaat Ducati uitgerekend werken met die Spanjool....

Maar goed, Capirex blijft hem toch wel voor!

Uitspraak van TavulliaVale op donderdag 6 april 2006 om 19:03:
Roberts doet het goed zeg met die KR211V ben benieuwd hoe het er aan het eind van het seizoen voor staat

Ik denk dat ze nu zeker voor top 10 kunnen gaan. De KR211V is een goede machine, met een van de beste blokken van het veld, en Roberts is een redelijk coureur (Zijn titel was meer geluk dan dat hij écht de snelste was). Toch een goede 'package' voor het team dus.
Uitspraak van Da Lunacy op donderdag 6 april 2006 om 19:22:
Dat denk ik dus niet. Is nog nooit zo geweest. Pedrosa, Rossi, Capirossi en Vermeulen kunnen dit wel.

Inderdaad, ik ben van mening dat je pas een echt goed coureur bent als je alles in huis hebt!

Uitspraak van Da Lunacy op donderdag 6 april 2006 om 19:22:
Ik denk dat ze nu zeker voor top 10 kunnen gaan. De KR211V is een goede machine, met een van de beste blokken van het veld, en Roberts is een redelijk coureur (Zijn titel was meer geluk dan dat hij écht de snelste was). Toch een goede 'package' voor het team dus.

Ja roberts heeft daar best wel geluk mee gehad.. het jaar erna was er ook bijna geen succes meer voor hem dankzij Rossi:D:D:D
Ik hoop dat hij in de top 10 kan rijden, zou echt goed zijn voor het imago(Y)niet alleen daarvoor natuurlijk:P
laatste aanpassing
Uitspraak van TavulliaVale op donderdag 6 april 2006 om 21:54:
het jaar erna was er ook bijna geen succes meer voor hem dankzij Rossi

Klopt, Ene meneer Rossi komt vers uit de 250cc, pakt in zijn tweede jaar de titel!

Trouwens een mooiere machine als die Yamaha's van de laatste twee jaar! :D
Plaatje van Robberts ook nog dan, van het jaar toen hij kampioen werd.

Uitspraak van Da Lunacy op donderdag 6 april 2006 om 23:02:
Trouwens een mooiere machine als die Yamaha's van de laatste twee jaar!

Honda heeft zowiezo een mooier uiterlijk dan de Yamaha, het is wat agressiever... en die NSR vind ik ook echt de mooiste machine die hij heeft gehad:P
Uitspraak van Da Lunacy op donderdag 6 april 2006 om 23:04:
Plaatje van Robberts ook nog dan, van het jaar toen hij kampioen werd

Ja jeetje die suzuki:O :).. Ik weet nog wel toen ik tijdens de TT in 2001 op de Talud zat en toen kwam meneer de baan op gelopen en hij kwam aan het publiek vragen naar de weersverwachting was wel grappig maar het is echt ook een showbal die Kenny..
laatste aanpassing
Van wie is dat olie spoor dat er lag ??? :S heb dat nietmee gekregen
Uitspraak van Jaapieee op zaterdag 8 april 2006 om 10:30:
Van wie is dat olie spoor dat er lag ??? heb dat nietmee gekregen

Dan kijk je even op eurosport.com/nl of motograndprix.com...luie donder:devil:

ontopic: Ik heb genoten van de motogp race, in de 6de ronde zat ik echt op het puntje van mijn stoel vanwege het gevecht tussen Rossi en Hayden :kwijl: evenals de voor/laaste ronde het was echt:$ In het persintervieuw na het podium vertelde Rossi een heel verhaal terwijl er eigenlijk tijd te kort was (je ziet schaduw gebaren van opschieten met je verhaal op de achtergrond)en Rossi trekt een vette grijns en gaat vrolijk door! hahaha)Vond zijn actie om zijn 80ste overwinning door de camera te zoenen ook echt (Y).. het was che spettacolo!

Tja die Hayden.. valt het anderen nou ook op dat Hayden het gewoon net niet in zijn mars heeft om te winnen? Capirossi(Y)
laatste aanpassing

Uitspraak van TavulliaVale op zaterdag 8 april 2006 om 18:49:
Ik heb genoten van de motogp race, in de 6de ronde zat ik echt op het puntje van mijn stoel vanwege het gevecht tussen Rossi en Hayden evenals de voor/laaste ronde het was echt :$

Ik ook! :jaja: :respect: ROSSI :respect:
Vond 't echt een super race! 125 en 250 waren ook (Y)
Stoner 5de.. vind ik alsnog zeer knap!

Volgende race pas over 3 weken.. heb der nu al weer zin in! 8)
laatste aanpassing
Ik heb de races niet gezien helaas dit keer. Maar ben allang blij dat Capirex weer het podium heeft gehaald, en dat KTM in de 125 weer goede resultaten heeft geboekt.

Uitspraak van TavulliaVale op zaterdag 8 april 2006 om 18:49:
valt het anderen nou ook op dat Hayden het gewoon net niet in zijn mars heeft om te winnen

Die discussie heb ik hier na vorige wedstrijd ook proberen aan te wakkeren. Hij heeft het gewoon nét niet.
Uitspraak van Da Lunacy op dinsdag 11 april 2006 om 17:45:
Die discussie heb ik hier na vorige wedstrijd ook proberen aan te wakkeren. Hij heeft het gewoon nét niet.

Ik heb het gelezen.. Ik vind Hayden ook vet irritant in de race, kijk naar de race op Losail Qatar, hij houdt de race op (in mijn ogen) en Rossi profiteerd daar uiteraard van.
Psies, Hayden gaat in het begin te voorzichtig. Als Rossi of Caprirossi er dan al voor zit, rijden ze meteen weg. Achter Hayden heb je dan meestal een treintje rijden.

Maar ik denk dat Hayden volgend seizoen niet meer voor Repsol-Honda uitkomt. Ik zie Vermeulen die plek wel overnemen. :yes:
Hayden moet het dit jaar waarmaken, anders mag die inpakken

Hoelang rijdt die gast al voor Repsol ? 3 jaar ofzo, als protégé van Doohan dan nog wel, als die dit seizoen geen resultaten neerzet is zn krediet wel opgebruikt vrees ik...

Vermeulen, kan best, reed tenslotte voor Honda in WK Supersport/Superbike dus is zeker een optie maar denk dat Stoner meer kans maakt, die gast rijdt echt werelds, en heeft het minst getest van allemaal :)

Stoner is intrinsiek één van de snelste coureurs van het pak, enkel moet die goed zn hoofd erbij houden, maar wat die nu al getoond heeft vind ik echt geweldig B)
Uitspraak van Maso op woensdag 12 april 2006 om 15:45:
Vermeulen, kan best, reed tenslotte voor Honda in WK Supersport/Superbike dus is zeker een optie maar denk dat Stoner meer kans maakt, die gast rijdt echt werelds, en heeft het minst getest van allemaal

Stoner is intrinsiek één van de snelste coureurs van het pak, enkel moet die goed zn hoofd erbij houden, maar wat die nu al getoond heeft vind ik echt geweldig

Het idee was dat Vermeulen dit seizoen SBK zou rijden om de titel voor Honda binnen te slepen, en daarna bij Honda ingelijfd te worden in de MotoGP. Maar na een flirt als wildcard met de MotoGP wilde Vermeulen niet meer terug naar de SBK. Hij reed liever in de MotoGP om alvast te wennen aan het hele circus, vandaar dat hij nu bij Suzuki rijd.
Ik ga er dus gewoon vanuit dat die afspraak nagekomen gaat worden, en Chris volgend jaar op een 2007-RCV zit!

Enne Stoner is inderdaad goed op weg! Maar, er zullen weinig beslissingen genomen worden na twee wedstrijden, daarbij heeft Stoner in de 250 nog té vaak uitstapjes in het grind gemaakt, waardoor hij nooit kampioen is geworden.

Maar ik vind het fijn om te constateren dat we het er mee eens zijn dat Hayden uitgerangeerd is als fabrieksrijder bij Repsol-Honda :)
Uitspraak van Da Lunacy op woensdag 12 april 2006 om 19:02:
Maar ik vind het fijn om te constateren dat we het er mee eens zijn dat Hayden uitgerangeerd is als fabrieksrijder bij Repsol-Honda

Ook de eerste keer trouwens dat we het eens zijn over motorrace:p hihi:devil: Ik hoop ook dat Vermeulen daar een plek kan bemachtigen, zou echt super zijn!

Ik vind het heerlijk dat er nieuwe talentjes in de motogp zijn gekomen.. dat zijn de grote van de toekomst in de motogp en het is gewoon zo dat als Rossi er over 1 jaar of later stopt dat het toch interessant genoeg is om het te blijven volgen.

Ik denk ook dat verse jonge motogp- ers Pedrosa en Stoner heel veel talent hebben op alle vlakken wat een motor en coureur samen tot een onverslaanbare winnaars kan maken, maar het zal dan wel ¨slechts¨ met Honda zijn. Ik zie hun gewoon nog niet net zoals Rossi en Capirossi een machine zoals Yamaha YRZ-MI en Ducati Desmo vrijwel totaal opnieuw ontwikkelen. De tijd zal het leren en tot nu toe weet ik gewoon zeker dat zolang Rossi mee rijdt hij de records blijft breken en de wereldtitels blijft pakken.
laatste aanpassing
Uitspraak van Da Lunacy op woensdag 12 april 2006 om 19:02:
Enne Stoner is inderdaad goed op weg! Maar, er zullen weinig beslissingen genomen worden na twee wedstrijden, daarbij heeft Stoner in de 250 nog té vaak uitstapjes in het grind gemaakt, waardoor hij nooit kampioen is geworden.

dat zeker, als die even op de motor was blijven zitten was die zo kampioen geworden magoed, jammer...

maar Pedrosa en Stoner komen er wel, over enkele jaren zullen zij ook wel in staat zijn om een motor tot een winnaar te kunnen ontwikkelen, iets wat coureurs zoals Hayden, Gibernau, Checa en co niet kunnen...
Uitspraak van Maso op woensdag 12 april 2006 om 23:27:
maar Pedrosa en Stoner komen er wel, over enkele jaren zullen zij ook wel in staat zijn om een motor tot een winnaar te kunnen ontwikkelen, iets wat coureurs zoals Hayden, Gibernau, Checa en co niet kunnen...

Vast wel :jaja:

wat lopen jullie hayden nou af te kraken:(
hayden is een topper die de laatste tijd elke race wel op t podium staat.
hij houd t veld echt niet op.
vorig weekend ging hij 4 ronden voor het einde nog voorbij aan rossi.
capirossi werd ook niet opgehouden door hayden... maar hij kon niet in de buurt komen.
hij bleef heel de tijd dik een seconden achter hayden.
en in jerez.... hield hij daar dan ook de rest op?
en valencia 2005?
in istanbul ook?
echt niet.
hayden is heel constant en zeker eentje die het dit jaar erg moeilijk gaat maken voor rossi.:respect:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:49:
hayden is heel constant en zeker eentje die het dit jaar erg moeilijk gaat maken voor rossi.

maar niet moeilijk genoeg :respect:

gelukkig niet:D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 12:49:
wat lopen jullie hayden nou af te kraken

Omdat het zo is :jaja:
Stoner wordt 2e dit jaar let op mn woorden
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 14 april 2006 om 21:52:
Stoner wordt 2e dit jaar let op mn woorden

Beetje te vroeg nog, denk ik om daarover al een uitspraak te doen? zeker als het om een 1ste jaars motogp coureur gaat..

Dan maakt Capirossi meer kans:D

Uitspraak van TavulliaVale op vrijdag 14 april 2006 om 21:35:
Omdat het zo is

waarom gaan andere coureurs hem niet gewoon voorbij?:S
en waarom was hij vorig jaar nummer 3 in de eind stand?
niet voor niks....
en waarom was hayden in zijn debuut jaar 5e met 130 punten???
omdat het een topper is!!!
een topper die nu alleen nog maar beter kan worden.
oke 2004 was een rot jaar voor hem... maar dat is gebeurt.
hayden word een gevaarlijke voor rossi!!
dit jaar gaat hij meerdere races winnen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 14:16:
waarom gaan andere coureurs hem niet gewoon voorbij?
en waarom was hij vorig jaar nummer 3 in de eind stand?
niet voor niks....
en waarom was hayden in zijn debuut jaar 5e met 130 punten???
omdat het een topper is!!!
een topper die nu alleen nog maar beter kan worden.
oke 2004 was een rot jaar voor hem... maar dat is gebeurt.
hayden word een gevaarlijke voor rossi!!
dit jaar gaat hij meerdere races winnen

Voor mijn gevoel en zover ik het heb mogen meemaken zit het er nét niet in voor Hayden, niet genoeg kennis, niet genoeg lef (hij rijdt teveel op safe) om de strijd met Rossi en evt anderen aan te kunnen/durven,kortom geen wereldkampioen, heel jammer maar ik denk dat ze het meer van Stoner, Vermeulen(toekomstig) en Pedrosa moeten hebben:) Is het je niet opgevallen toen Rossi in seizoen 2004 naar Yamaha vertrok en dat Hayden gelijk een slecht seizoen had, hij miste de mannen Burgess (engineur van 3 World Champions; Wayne Gardner, Mick Doohan) en Valentino Rossi. en Rossi, daarom had Hayden een goed eerste jaar! Uiteraard is Hayden ook beter geworden in alle opzichten maar dan had het er al uit moeten komen in overwinningen, het kan geen lange tijd meer zo gaan, dat kost te veel tijd en geld.
laatste aanpassing
Uitspraak van TavulliaVale op vrijdag 14 april 2006 om 21:55:
Beetje te vroeg nog, denk ik om daarover al een uitspraak te doen? zeker als het om een 1ste jaars motogp coureur gaat..

Dan maakt Capirossi meer kans

Ik weet is vroeg maar hou van onrust in de tent ;)
En ik doe altijd gewaagde voorspellingen ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Jaapieee op zaterdag 15 april 2006 om 17:04:
Ik weet is vroeg maar hou van onrust in de tent
En ik doe altijd gewaagde voorspellingen

We zullen het vanzelf wel zien;)
Uitspraak van TavulliaVale op zaterdag 15 april 2006 om 14:34:
Voor mijn gevoel en zover ik het heb mogen meemaken zit het er nét niet in voor Hayden, niet genoeg kennis, niet genoeg lef (hij rijdt teveel op safe) om de strijd met Rossi en evt anderen aan te kunnen/durven,kortom geen wereldkampioen, heel jammer maar ik denk dat ze het meer van Stoner, Vermeulen(toekomstig) en Pedrosa moeten hebben Is het je niet opgevallen toen Rossi in seizoen 2004 naar Yamaha vertrok en dat Hayden gelijk een slecht seizoen had, hij miste de mannen Burgess (engineur van 3 World Champions; Wayne Gardner, Mick Doohan) en Valentino Rossi. en Rossi, daarom had Hayden een goed eerste jaar! Uiteraard is Hayden ook beter geworden in alle opzichten maar dan had het er al uit moeten komen in overwinningen, het kan geen lange tijd meer zo gaan, dat kost te veel tijd en geld

Ben het toch weer met je eens ;)

Uitspraak van Jaapieee op zaterdag 15 april 2006 om 17:04:
Ik weet is vroeg maar hou van onrust in de tent
En ik doe altijd gewaagde voorspellingen

Dat zeker, time will tell ;)
Rossi gaat waarschijnlijk wel naar Ferrari toe :yes: