Partyflock

Forumonderwerp · 854130
Veel mensen kunnen niet alleen zijn maar ik zelf vind altijd wel fijn om soms lekker alleen te zijn, geen mensen om me heen.

En jullie?
laatste aanpassing

Lekker man ff rust om je heen O:)

Ik vind het echt niet erg om alleen te zijn.. Het is wel fijn mensen om je heen, maar soms is het gewoon fijner om een beetje in je eentje te zijn, een beetje tijd voor jezelf

Ik ben goed gezelschap!!

Allen zijn er buiten mij weinig mensen die er ook zo over denken.

:9
Ik kan heel goewd alleen zijn..
Ben enigskind zal oowk wel mee te maken hebbe ofzow, maar gezelschap is tog oowk heel fijn..
Beide..
Soms ben ik echt iedereen om me heen zat en vind ik het heerlijk om alleen in huis te keutelen..
Maar meestal ben ik wel een gezelschapsmens..Alles op zijn tijd :D
beide

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 16:37:
en graag tussen de mensen, maar túúrlijk is het ook wel eens lekker om alleen te zijn en je ding te doen.

mee eens :yes:
Als ik het moeilijk heb ben ik liever alleen :jaja:

Ik kan het heerlijk vinden om alleen te zijn..
Heb niet continu mensen om me heen nodig

Uitspraak van *merel* op donderdag 2 maart 2006 om 13:01:
Veel mensen kunnen niet alleen zijn maar ik zelf vind altijd wel fijn om soms lekker alleen te zijn, geen mensen om me heen.

En jullie?

ik ben enig kind, dus ken goed op mezelf zijn ;)

Ben erg op mezelf maar als ik gezelschap om me heb vindt ik dat ook wel fijn..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 21:46:

Same here:D
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:03:
Uitspraak van Duplate Style B) op dinsdag 4 juli 2006 om 21:46:

Same herelaatste aanpassing 4 juli 2006 22:03

Maar nu mag er wel even iemand komen.. hoor

Uitspraak van *merel* op donderdag 2 maart 2006 om 13:01:

Ik vind het als ik veel heb gewerkt en naar school ben geweest wel fijn en ook in de morgen thuis.
Maar zoals nu, nee echt niet.
Zit helemaal alleen en verveel me kapot.
Ik heb juist heel veel behoefte aan momenten voor mezelf. Ga iook graga alleen op stap ofzo, moet sowieso altijd een momentje voor mezelf hebben als ik aan het feesten ben. Al is dat wel moeilijk want zodra je ergens al;leen zit denken mensen altijd dat je zielig bent :D

Winkelen doe ik altijd alleen, me klaarmaken voor te gaan stappen ook, een film kijk ik ook het liefst alleen.

Als ik behoefte heb aan contact dan ben ik ook zo de deur uit, geen probleem. Maar ik ben het alleen zijn echt gaan waarderen. :)

soms opzeker behoefte ff alleen te zijn