Veel mensen kunnen niet alleen zijn maar ik zelf vind altijd wel fijn om soms lekker alleen te zijn, geen mensen om me heen.
En jullie?laatste aanpassing 2 maart 2006 13:02
het is af en toe heerlijk om alleen te zijn!
Ik denk dat als je genoeg te doen hebt ook meer kan genieten van de tijd dat je daarnaast weer even lekker alleen bent!
In een relatie idem dito! Doe veel leuke dingen
Ik woon samen maar op vrijdag en zaterdag is mijn vriend vaak werken. Ik ben dan twee dagen alleen en vind dat heerlijk!
Vaak ga ik dan ook niet weg, beetje thuis rommelen, voor school werken op de bank hangen, tutten... Als ik te lang in gezelschap van anderen ben wordt ik onrustig.
Maar altijd alleen is natuurlijk ook niks, daar wordt je diep ongelukkig van. En ik vind t ook altijd weer leuk om na 2 dagen alleen, zaterdagavond weer uit te gaan
Vaak ga ik dan ook niet weg, beetje thuis rommelen, voor school werken op de bank hangen, tutten... Als ik te lang in gezelschap van anderen ben wordt ik onrustig.
Maar altijd alleen is natuurlijk ook niks, daar wordt je diep ongelukkig van. En ik vind t ook altijd weer leuk om na 2 dagen alleen, zaterdagavond weer uit te gaan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 09:52:Ik vind t ook gezelliger met Mensen om me heen, maar TE vaak hoeft ook niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 22:53:liever alleen, als ik zin heb in gezelschap zoek ik het wel op, maar kom liever alleen thuis, leeg huis, niemand om me heen. Kan niet wachten tot ik op mezelf woon...
Mee too..
ligt aan m'n feeling..
liever op mezelf maar dan toch met gezeldschap in huis
liever op mezelf maar dan toch met gezeldschap in huis