Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 11:06:Dan ben je toch écht bij de verkeerde..
zoek je eigen topics op als je wilt..
Hoezo, je hebt er toch geen tegenwoord op hahaha!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 11:06:een echte jood jij.. alles eigen belang.. :kotssmilie:
Vanzelfsprekend, jij begint erover, ik kom ALWEER met een feitje dat er meer van Ajax als van psv geselecteerd zijn dus haal alweer me arrogante gelijk!
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 11:06:Vooral dáárblijven!!
Ben alweer terug, jammer van de 2-2, maar ga je 14 maart weer ff verlaten
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 11:08:Ach laat hem maar.. hij ligt vast nog op 1 oor.. uuuhh NEUS!
Heb jij 2 neuzen dan
En mijn ouders zijn niet meer verantwoordelijk voor me, dus ben volwassen
laatste aanpassing
forza Teletekst!
ooh hoor, tuurlijk, als je een keer een wedstrijd niet in het stadion zit dan ben je natuurlijk geen echte supporter.
bij ieder optreden van andré hazes geweest? want anders ben je natuurlijk ook geen echte fan.
jaloers menneke
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 14:43:Uitspraak van BretPut op zondag 26 februari 2006 om 14:30:
forza Teletekst!
ooh hoor, tuurlijk, als je een keer een wedstrijd niet in het stadion zit dan ben je natuurlijk geen echte supporter.
bij ieder optreden van andré hazes geweest? want anders ben je natuurlijk ook geen echte fan.
jaloers menneke
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 14:43:ooh hoor, tuurlijk, als je een keer een wedstrijd niet in het stadion zit dan ben je natuurlijk geen echte supporter.
jaloers menneke
Heb ik ergens geschreven dat ik een Hazes fan ben
En de wedstrijden tegen de top 3 mag je toch wel bijwonen als je zo'n ECHTE supporter bent
En de wedstrijden tegen de top 3 mag je toch wel bijwonen als je zo'n ECHTE supporter bent
Waar slaat dat nou weer op? Ik ben dit seizoen naar alles thuiswedstrijden geweest en uit mee naar FC Twente, Feyenoord, Sparta, Ado Den Haag, FC Utrecht en Vitesse maar nu ik niet naar AZ ben gegaan ben ik geen ECHTE supporter meer?
(tentamenweek dus daarom kon ik niet mee)
Hopen op puntverlies van Feyenoord bij groningen want dan komt het kampioenschap toch wel heel erg dichtbij
tuurlijk. Je moet overal bij zijn om ergens over te mogen praten? dat is op te maken uit wat jij zegt met je: "Forza teletekst"
ik bepaal overigens zelf wel wat ik doe op een zondag, en dat zegt niks over het feit of dat ik geen echte supporter zou zijn. Laat staan dat jij dat kan beoordelen aangezien je me niet eens kent.
Alsof dat fouten zijn, eerste heeft ie weinig reactietijd, 2e is gewoon een goede schijnbeweging van kone.
tuurlijk
1-0
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 26 februari 2006 om 15:39:Had liever dat t een gelijkspel was geworden..
Dat was beter voor Feyenoord
tuurlijk