Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 11:04:En nu, ga je werken, of nog iets anders doen ?
Alweer een tijdje aan het werk..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 11:48:Alweer een tijdje aan het werk..
Ah oke, goed bezig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 10:09:Goed hé!!
Wat doe je, als ik mag vragen ?
Ik ben zelf namelijk iets heel anders gaan doen dan me opleiding me geleerd heeft
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 10:21:Wat doe je, als ik mag vragen ?
Ik ben zelf namelijk iets heel anders gaan doen dan me opleiding me geleerd heeft
Ik ook.. Voorlopig werk ik op een Makelaarskantoortje, ik heb op verschillende Makelaarskantoren stage gelopen en zodoende ben ik ook hier terecht gekomen..
Maar of ik dit altijd wil blijven doen??? Denk het niet..
En jij??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 10:47:op kantoor, als computernerdje
Hahaha! Een beetje te Partyflocken!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 10:47:Op zich wel leuk, maar soms zit ik eraan te denken om toch wat anders te gaan doen, in de handel ofzo..
Kantoor is soms wel saai, alleen de werktijden zijn weer ideaal!! Weer bijna weekend, en dit keer een lang weekend!! Joehoe!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 11:02:Hahaha! Een beetje te Partyflocken!!
Onder anderen ja
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 11:02:Kantoor is soms wel saai, alleen de werktijden zijn weer ideaal!! Weer bijna weekend, en dit keer een lang weekend!! Joehoe!
Jij snapt het
Carnavallen ???
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 11:03:Carnavallen ???
Ja, vanaf vanavond gaat het hier los! Hahahaha
Had er niet veel zin in, maar begint nu toch wel aardig te komen!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 11:19:Ja, vanaf vanavond gaat het hier los! Hahahaha
Had er niet veel zin in, maar begint nu toch wel aardig te komen!!
Lekker
Wij beginnen morgen pas, maar dat zal ook wel goed komen
Die eerste dag is toch altijd even de kat uit de boom kijken..
laatste aanpassing
ben ik aan het maken...is helemaal niet moeilijk.
Er zijn zoveel boeken die er over gaan, maar ik zou niet van iemand anders over gaan nemen, want dat werkt toch niet, of je moet exact hetzelfde onderwerp hebben, maar er is altijd ruimte voor verbetering toch.
Een goed boek is Corporate Strategy van van Riel. Hier staan veel onderzoeksmethoden in. Je onderzoekt naar iets en dan baseer je een strategisch comm. marketingplan aan de hand van je bevindingen.
Succes
Er zijn zoveel boeken die er over gaan, maar ik zou niet van iemand anders over gaan nemen, want dat werkt toch niet, of je moet exact hetzelfde onderwerp hebben, maar er is altijd ruimte voor verbetering toch.
Een goed boek is Corporate Strategy van van Riel. Hier staan veel onderzoeksmethoden in. Je onderzoekt naar iets en dan baseer je een strategisch comm. marketingplan aan de hand van je bevindingen.
Succes
en toen was het stil... 
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op vrijdag 24 februari 2006 om 12:11:ben ik aan het maken...is helemaal niet moeilijk.
Stuur maar naar QQ@student.inholland.nl
Stuur maar naar QQ@student.inholland.nl
ik ben er nog mee bezig, afstudeerproject, maar ik stuur het sowieso niet. Zoals ik al zei: het heeft totaal geeneens zin, omdat er wel 100.000 manieren zijn om het aan te pakken. Het ligt aan je eigen doel voor wat je wilt weten. Je kan beter dat boek eens lezen. Heb je veel meer aan.
En je adres lijkt me geen juiste.... (studentnummer?)
Indien dit topic niet serieus is, dan ben ik er voor niets op in gegaan. Als het wel serieus is, begrijp ik niet zo wat je dan van je studie hebt meegekregen. Dit hoor je toch te leren en dan is het makkelijk om te doen.
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op maandag 27 februari 2006 om 13:04:En je adres lijkt me geen juiste.... (studentnummer?)
Duh
lijkt me toch wel dat je bergijpt dat dat mail adres een geintje is
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op maandag 27 februari 2006 om 13:04:afstudeerproject
Ik in de 2e
laatste aanpassing
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op maandag 27 februari 2006 om 13:04:Dit hoor je toch te leren en dan is het makkelijk om te doen.
Dat hoor je idd, wou je even op mijn school langs gaan om te zeggen dat ze het niet goed hebben aangepakt, voor de een is het lastiger dan voor de ander!
Uitspraak van Merle Noir op maandag 27 februari 2006 om 15:55:Dat hoor je idd, wou je even op mijn school langs gaan om te zeggen dat ze het niet goed hebben aangepakt, voor de een is het lastiger dan voor de ander!
tuurlijk is het voor de een lastiger dan de ander, maar een marketingplan van iemand anders nemen is geen oplossing. Je hebt er meer aan om te begrijpen hoe je het aan moet pakken. Dat staat niet in een marketingplan. Als je het niet weet zijn er toch zeker wel docenten of boeken waar je het uit kunt halen.
That's all I say...
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op maandag 27 februari 2006 om 16:37:maar een marketingplan van iemand anders nemen is geen oplossing.
Daar heeft ze ook niet om gevraagd.
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op vrijdag 24 februari 2006 om 12:11:Een goed boek is Corporate Strategy van van Riel. Hier staan veel onderzoeksmethoden in. Je onderzoekt naar iets en dan baseer je een strategisch comm. marketingplan aan de hand van je bevindingen
Hier dan...1 boek
2. Kwalitatief onderzoek van Baarda
verder: hoe begin je: neem een onderwerp/bedrijf/doelgroep.
omschrijf je probleem in een probleemstelling
onderbouw met subvragen
kies je doelgroep, doelstellingen en onderzoeksmethode
zet alles in een plan van aanpak en maak een planning hoe en in welk tijdsbestek je het onderzoek gaat doen.
Voer je onderzoek uit en onthou dat het uitgangspunt altijd is dat je antwoord wil hebben op je probleemstelling. Een plan zit goed in elkaar als het goed te onderbouwen is met correcte en eerlijke argumenten.
Je kan enquetes sturen, maar dat gaat vaak niet diep in op de antwoorden, dus een betere manier is interviews houden of focus group of scenario etc. Er zijn veel onderzoeksmethoden, maar je moet je keus af laten hangen van wat je wilt weten.
De resultaten en bevindingen verwerk je schematisch en als het goed is kan je dan een antwoord formuleren op je probleemstelling. Dat verwerk je allemaal tot een conclusie en daarna geef je aanbevelingen aan het betreffende bedrijf hoe ze dus marketingcommunicatie kunnen aanpakken en het probleem oplossen.
zo beter??
www.quickmba.com
staat veel informatie over modellen die je kan gebruiken in je marketing plan (porter, mckinsey, enz) en ook een stukje over wat relevant is voor in een marketing plan
dit is wel een engelse site, dus volgens internationale standaards, dus je moet maar ff kijken wat je wel en niet kan gebruiken
staat veel informatie over modellen die je kan gebruiken in je marketing plan (porter, mckinsey, enz) en ook een stukje over wat relevant is voor in een marketing plan
dit is wel een engelse site, dus volgens internationale standaards, dus je moet maar ff kijken wat je wel en niet kan gebruiken




Goed hé!!

