Uitspraak van scaniaV8power op woensdag 19 juli 2006 om 00:47:Geef mij die CRX maar.
Die is toch een stuk sneller.
valt wel mee hoor..:
Honda crx v-tec :
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1590 cm3
boring x slag 81,0 x 77,4 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 110 kW (150 pk)
7600tpm
max. koppel 144 Nm
7100tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., dubb.dr.
wielophanging achter onafh., dubb.dr.
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter ja
remmen voor gev. schijven
remmen achter schijven
bandenmaat 195/60VR15
draaicirkel 9,6 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 3,82 m
breedte 1,68 m
hoogte 1,27 m
wielbasis 2,30 m
spoorbreedte voor 1,44 m
spoorbreedte achter 1,44 m
massa leeg 1010 kg
max. toelaatbare massa 1470 kg
laadvermogen 460 kg
aanhanger geremd 700 kg
aanhanger ongeremd 480 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 197 l
inh. brandstoftank 45 l
PRESTATIES
topsnelheid 222 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,2 s
verbruik binnen beb. kom -
verbruik buiten beb. kom -
verbruik gecombineerd 7,3 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1590 cm3
boring x slag 81,0 x 77,4 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 110 kW (150 pk)
7600tpm
max. koppel 144 Nm
7100tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., dubb.dr.
wielophanging achter onafh., dubb.dr.
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter ja
remmen voor gev. schijven
remmen achter schijven
bandenmaat 195/60VR15
draaicirkel 9,6 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 3,82 m
breedte 1,68 m
hoogte 1,27 m
wielbasis 2,30 m
spoorbreedte voor 1,44 m
spoorbreedte achter 1,44 m
massa leeg 1010 kg
max. toelaatbare massa 1470 kg
laadvermogen 460 kg
aanhanger geremd 700 kg
aanhanger ongeremd 480 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 197 l
inh. brandstoftank 45 l
PRESTATIES
topsnelheid 222 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,2 s
verbruik binnen beb. kom -
verbruik buiten beb. kom -
verbruik gecombineerd 7,3 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
heb zelf n CRX gehad, dus ben er best makkelijk in...
Qua opties ga ik duidelijk voor de Range Rover...bedoel de standaar dingen zoals:
-Centrale Vergrendeling
-Stuurbekrachtiging
-ABS
-Elektrische ramen
etc etc.. vind je wel in n Range maar niet in n CRX...
Ben je n jonge gast en heb je niet veel te spenderen maar wil je toch sportief rijden kies je voor de CRX..voordelen ervan zijn:
- Sportief
- Je trekt er bijna iedere golf/kadett/astra rijder eruit
- Leuk weggedrag
- Is makkelijk te tunen
- Wegenbelasting is vrij goedkoop omdat het een licht autootje is (ED9 is 909kg, en de VTEC meen ik net iets boven de 1000, maar kan me daarin vergissen
)
Nadelen:
- Geen standaard opties, dus stuurbekrachtiging, elektrische ramen etc
- CRXjes zijn over t algemeen duur in onderhoud, Honda is niet direct wat je zegt het goedkoopste met iets repareren
- Grote kans dat als je n 2e handse koopt is afgetrapt. Het zijn nu eenmaal scheurautootjes. (was bij mijne ook)
Voordelen Range Rover:
- luxe
- hoge instap, wat je bij n verlaagde CRX zeker NIET kan zeggen
- is van alle gemakken voorzien, alle standaard opties, airco etc inbegrepen
- Is een leuke auto om mee te cruisen
Nadelen:
- Het is een log en zwaar ding, je betaalt er ook de nodige wegenbelasting voor
- Het verbruik van je n Range Rover is nou niet bepaald erg vriendelijk. 1 op 6/7 moet je van niet opkijken.. (diesel niet inbegrepen)
- Het is voor mensen met veel centjes... de auto behoort tot de hogere middenklasse (Mercedes, BMW etc)
Ik vind deze auto's niet echt met elkaar te vergelijken kbedoel een CRX type 2 is gebouwd tussen 88-92 en de Range Rover pas vanaf 1999/2000 weet t niet zeker
Wil je een leuke 2e handse CRX (ED9) kopen ben je een kleine 2000 euro kwijt, voor de VTEC iets meer, 2500 tot 3000.
Bij een Range Rover zit je al meer in de klasse 30.000 - 35.000...
Dus mijn conclusie:
Ik zou zelf voor de CRX gaan, ben nog jong, en hoef niet meteen een auto te hebben waarvan ik toch weet die ik niet kan betalen.
Verder vind ik de Range, maar dat is persoonlijk geen mooie auto, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
Qua opties ga ik duidelijk voor de Range Rover...bedoel de standaar dingen zoals:
-Centrale Vergrendeling
-Stuurbekrachtiging
-ABS
-Elektrische ramen
etc etc.. vind je wel in n Range maar niet in n CRX...
Ben je n jonge gast en heb je niet veel te spenderen maar wil je toch sportief rijden kies je voor de CRX..voordelen ervan zijn:
- Sportief
- Je trekt er bijna iedere golf/kadett/astra rijder eruit
- Leuk weggedrag
- Is makkelijk te tunen
- Wegenbelasting is vrij goedkoop omdat het een licht autootje is (ED9 is 909kg, en de VTEC meen ik net iets boven de 1000, maar kan me daarin vergissen
Nadelen:
- Geen standaard opties, dus stuurbekrachtiging, elektrische ramen etc
- CRXjes zijn over t algemeen duur in onderhoud, Honda is niet direct wat je zegt het goedkoopste met iets repareren
- Grote kans dat als je n 2e handse koopt is afgetrapt. Het zijn nu eenmaal scheurautootjes. (was bij mijne ook)
Voordelen Range Rover:
- luxe
- hoge instap, wat je bij n verlaagde CRX zeker NIET kan zeggen
- is van alle gemakken voorzien, alle standaard opties, airco etc inbegrepen
- Is een leuke auto om mee te cruisen
Nadelen:
- Het is een log en zwaar ding, je betaalt er ook de nodige wegenbelasting voor
- Het verbruik van je n Range Rover is nou niet bepaald erg vriendelijk. 1 op 6/7 moet je van niet opkijken.. (diesel niet inbegrepen)
- Het is voor mensen met veel centjes... de auto behoort tot de hogere middenklasse (Mercedes, BMW etc)
Ik vind deze auto's niet echt met elkaar te vergelijken kbedoel een CRX type 2 is gebouwd tussen 88-92 en de Range Rover pas vanaf 1999/2000 weet t niet zeker
Wil je een leuke 2e handse CRX (ED9) kopen ben je een kleine 2000 euro kwijt, voor de VTEC iets meer, 2500 tot 3000.
Bij een Range Rover zit je al meer in de klasse 30.000 - 35.000...
Dus mijn conclusie:
Ik zou zelf voor de CRX gaan, ben nog jong, en hoef niet meteen een auto te hebben waarvan ik toch weet die ik niet kan betalen.
Verder vind ik de Range, maar dat is persoonlijk geen mooie auto, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
Uitspraak van Koenietjuh op vrijdag 28 juli 2006 om 16:36:als je een range rover en een crx naast elkaar zet, kijken de meeste mensen naar de range rover
Heb je het wetenschappelijk onderzocht dan?
Ligt er ook aan wat voor mensen er staan denk je niet?
Uitspraak van Welluk...?! op vrijdag 23 juni 2006 om 19:39:Dit is eigenlijk toch geen wedstrijd. Deze autos zijn totaal niet gewaagd. Bovendien koop je voor 1 range rover, zeker 2 crx jes!laatste aanpassing 23 juni 2006 19:39
denk een stuk of 15 crxjes!
Uitspraak van Revolutionopde filter na welop woensdag 19 juli 2006 om 20:14:
had een cai moeten zijn en gin wai
Autostyle tuner
Uitspraak van [BJ] scully op maandag 25 september 2006 om 15:03:Uitspraak van (G.T.T) noel op woensdag 19 juli 2006 om 20:14:
opde filter na wel
had een cai moeten zijn en gin wai
Autostyle tuner
hoeso ineens autostyle tuner
toevallig zit er op mijn auto niks van autostyle heb nog de originele filter maar als je een brul filter wilt koop dan een cai is nogal beter als zon ding wat warme lucht aan zuigt
laatste aanpassing
Uitspraak van Revolutionhoeso ineens autostyle tunerop maandag 25 september 2006 om 17:41:
Dat je die termen gebruikt alleen al.
wehehe ik heb een crx en mijn ouders een land ( ja ja niet range) rover
dus ik ga voor de crx
als je niet kan rijden en bang ben voor een crash zou ik toch voor de range rover gaan



![[NL] Terror JoOjOo!!! :[](/images/user/241831_3405077.jpg)












![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)








