Uitspraak van The delicate sound of thunder op woensdag 22 februari 2006 om 18:08:bullshit vergelijking natuurlijk, maar keuze zou natuurlijk vallen op de auto die wel klasse heeft
en welke auto heeft die klasse dan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:18:Ik kies voor de volle 100% voor de Land Rover!
Ik wil nog niet dood gevonden worden in een CRX
hahahah...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 00:00:Range Rover zal iig net als de Hummer het segment "hip hop clip"
XC90 is al helemaal niets!!
Cayenne
maar voor een beetje spanning, het racegevoel...cker de crx.
sorry hoor maar in een CRnix krijg ik echt geen race gevoel ofzo
en ga nou niet zeggen van ja in je eigen auto wel? in me eigen auto heb ik dat wel meer als in een crx maar voor het echte werk toch naar de porches lotus skyline evo e.d.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 00:31:Uitspraak van Waxi op woensdag 22 februari 2006 om 23:53:
en ga nou niet zeggen van ja in je eigen auto wel? in me eigen auto heb ik dat wel meer als in een crx maar voor het echte werk toch naar de porches lotus skyline evo e.d.
nee inderdaat race gevoel in een crx nou het enigen wat je in een crx mee maakt is dat je laag zit en een hele hoop herrie
Wat een klotevergelijking.
Een Rangerover is natuurlijk een mooie luxe auto waarmee je goed door de bossen kan. leuk als dagelijkse auto.
volgende vergelijking kan je beter het volgende nemen..
Honda Crx vs. Vw Golf
RangeRover vs. Hummer
jah daar ben ik het wel mee eens dat het nie zo'n goeie vergelijking is ...
maar waarom ik dat deed is omdat je zo veel van die getunde auto's ziet de laatste tijd en ik dacht dat veel mensen voor een CRX zouden gaan omdat ze dat "mooier" vinden dan een range rover... en ik denk dat je nog nie met de nieuwste range rovers door de bossen gaat daarvoor heb je de oudere
zoals deze bijvoorbeeld:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 00:31:sorry hoor maar in een CRnix krijg ik echt geen race gevoel ofzo
Laag aan de weg, weinig vering lekker stug. Voelde aan als een kart, en is toch echt wel snel zo'n v-tecje. Wel een echt sportautootje naar mijn mening.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 15:40:jawel veel herrie wijnig meters
Heb ook eens met een s2000 en een NSX meegereden, zeker wel dat v-tec snel is
Uitspraak van [NL] Terror JoOjOo!!!wat is er met je CRX gebeurt dan... in de prak gereden??op donderdag 23 februari 2006 om 16:10:
Nee, dat niet. Er moest teveel aan gebeuren voor de APK en aangezien ik op dat moment geen "mannetje" kende die het samen met mij even allemaal zou opknappen en het dus door een garage moest laten doen, vond ik teveel van het goede (te duur allemaal) en heb hem aan iemand verkocht die er een projectje mee wilde doen......
Nee, dat niet. Er moest teveel aan gebeuren voor de APK en aangezien ik op dat moment geen "mannetje" kende die het samen met mij even allemaal zou opknappen en het dus door een garage moest laten doen, vond ik teveel van het goede (te duur allemaal) en heb hem aan iemand verkocht die er een projectje mee wilde doen......
oke.. wel jammer ofnie?
wa voor auto heb je nu? of geen 1?
Rijd nu in een Ibiza en ja, het is enorm jammer....
1e keer de snelweg op met die Ibiza, trap mijn gas in en er gebeurt vrijwel niets
Optrekken net zo, je rijdt weg en hoort niets
Dat is gewoon niet leuk
neej joh.. da kan ik me voorstellen...
je moet wel een beetje een moter kunnen horen hea...
dat geeft de kick
Cker nooit boven de 5000 toeren gereden?
Zeg niet dat het alles is maar voor een 1.6 vind ik het netjes. En met alle respect, maar na een keertje in een crx gezeten te hebben kun je er niet in rijden.
maar waarom ik dat deed is omdat je zo veel van die getunde auto's ziet de laatste tijd en ik dacht dat veel mensen voor een CRX zouden gaan omdat ze dat "mooier" vinden dan een range rover... en ik denk dat je nog nie met de nieuwste range rovers door de bossen gaat daarvoor heb je de oudere
Als je een auto als dagelijks vervoer gebruikt is het een beetje heel erg dure hobby om een terreinwagen te gaan rijden
Doe dr trouwens niks mee qua styling, CRX zoals op de eerste foto vind ik niet mooi.
Goed onderhoud is het belangrijkst!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 17:08:Als je een auto als dagelijks vervoer gebruikt is het een beetje heel erg dure hobby om een terreinwagen te gaan rijdenCRX is betaalbaar als je nog op school zit en redelijk vlot, goeie combinatie toch?
Doe dr trouwens niks mee qua styling, CRX zoals op de eerste foto vind ik niet mooi.
Goed onderhoud is het belangrijkst!
wij hadden een Toyota Landcruiser (diesel) als dagelijksvervoer.. en het viel mee hoevaak mijn vader moest tanken of wat dan ook...
en in de Range Rover ging benzine en gas... en gas is ook nie zo duur.. dus,.,.
en goed onderhoud..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 17:08:sorry hoor maar in een CRnix krijg ik echt geen race gevoel ofzo
Cker nooit boven de 5000 toeren gereden?
Zeg niet dat het alles is maar voor een 1.6 vind ik het netjes. En met alle respect, maar na een keertje in een crx gezeten te hebben kun je er niet in rijden.
sorry maar heb wel vtec gereden en nee ik krijg er nog steeds geen race gevoel bij
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 00:11:Argument?
Een volvo is een stuk betrouwbaarder als een Land Rover en nog goedkoper ook. Ontwerp is alleen een beetje saai
Het imago van Volvo wordt gezien als saai, dat komt voornamelijk door vroeger, het ontwerp van de laatste modellen is alles behalve saai.
Een Golf/Astra/307 etc. dat zijn pas saaie bakken. Auto's waarvan je er honderden op een dag tegen komt. Dat vindt ik pas saai, mensen die niet weten wat ze moeten kopen dus kopen/leasen ze maar een bak waar half nederland in rijdt.
Dat zou ik dus nooit kopen (als ik hem van de zaak zou krijgen is het een ander verhaal natuurlijk)
Mjaaa..... het ging hier over Range Rovers en CRX'jes
Uitspraak van Twenty-Eight op vrijdag 24 februari 2006 om 22:09:Het imago van Volvo wordt gezien als saai, dat komt voornamelijk door vroeger, het ontwerp van de laatste modellen is alles behalve saai.
Een Golf/Astra/307 etc. dat zijn pas saaie bakken. Auto's waarvan je er honderden op een dag tegen komt. Dat vindt ik pas saai, mensen die niet weten wat ze moeten kopen dus kopen/leasen ze maar een bak waar half nederland in rijdt.
Dat zou ik dus nooit kopen (als ik hem van de zaak zou krijgen is het een ander verhaal natuurlijk)
Mjaaa..... het ging hier over Range Rovers en CRX'jes
mooi verhaal hoor
maar nou weten we nog nie welke auto je het liefst je zou willen hebben
Uitspraak van [NL] Terror JoOjOo!!!mooi verhaal hoorop vrijdag 24 februari 2006 om 23:01:
maar nou weten we nog nie welke auto je het liefst je zou willen hebben
Moest het ff kwijt, hehe
Als je goed zoekt zul je mijn antwoord vinden....
Uitspraak van [NL] Terror JoOjOo!!!jah das ook een mooie autoop zaterdag 25 februari 2006 om 10:55:
idd helemaal mee eens
helemaal vliefd op... ik weet ut verklaar me voor gek...
(ben de grootste auto freak op dit hele forum *uch* god die kriebelhoest ook...)
mah ik denk ik meld ut ff
waaahhaaa
je bent geweldig meid.. ik ben trots op je.. kheb de tranen in me oge meid
Uitspraak van [NL] Terror JoOjOo!!!waaahhaaaop zaterdag 25 februari 2006 om 14:51:
je bent geweldig meid.. ik ben trots op je.. kheb de tranen in me oge meid
jah jah.. wist wel dak ut in me had

![[NL] Terror JoOjOo!!! :[](/images/user/241831_3405077.jpg)