Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 18:21:Vergeleken met die range rover die je nu plaatst wordt t voor mij toch echt een crx del sol
doe mij dan tog maar die range rover
lekker bos-crossen (A)
mooie tijden met die auto gehad
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 18:27:
Zegt elke gozer.
En als ze een keertje mee rijden vinden ze het op eens al te prachtig
Ik hoop niet dat je op mij doelt
Ik vind een CRX gewoon echt totaal niets, het is gewoon geen auto.
Er is geen spat robuustheid op te bekennen, het is net als een scooter, plastic, plastic, plastic.
Uitspraak van Blijs Blaas op maandag 20 februari 2006 om 19:08:Maar dan wel de bovenstaande uitvoering, en in zilver
hahaha jah da kan ook... vin die rode vet stoer!
Uitspraak van Blijs Blaas op maandag 20 februari 2006 om 19:28:Ik bedoel eigenlijk die zilveren die in de openingspost staat..
die vink dan weer een stuk minder...
Uitspraak van [NL] Terror JoOjOo!!!kijk bettie weet wel een beetje wat van auto'sop maandag 20 februari 2006 om 19:24:
goed zo meid topper
verdedig je me wel een beetje?
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 18:26:Zo'n crx is leuk voor als je breezersletjes op wil pikken of de indruk wil wekken dat je een snelle auto hebt
Uitspraak van Lenny theluxe op maandag 20 februari 2006 om 19:53:
daar zijn we het allemaal over eens? das coowl!
Uitspraak van Lenny theluxe op maandag 20 februari 2006 om 19:57:waarschijnlijk niet allemaal, maar ik wel..
nou ik bent ook met jullie eens hoor
Uitspraak van [NL] Terror JoOjOo!!!je bent een topper maar dat wist je al geloof ikop maandag 20 februari 2006 om 20:12:
je bent al bijna een egt auto kenner hahaha
danku hahaha
Uitspraak van Lenny theluxe op maandag 20 februari 2006 om 19:57:waarschijnlijk niet allemaal, maar ik wel..
ach.. da komt nog wel
Uitspraak van [NL] Terror JoOjOo!!!wat vinden jullie van een range rover?op maandag 20 februari 2006 om 13:23:
of tog liever een
Honda CRX?? sorry van het foutje eerst
zit nogal een verschil in qua prijsklasse ofniet dan
Doe mij toch maar die Range Rover, alhoewel honda wel goeie wagens produceert.. Maar deze keuze is niet moeilijk !!
Uitspraak van Twenty-Eight op maandag 20 februari 2006 om 21:42:wat een schijtvergelijking, een klassebak als een Range Rover Sport vergelijken met een CRX... Nja het zal wel
jah je moet tog wat hea
maja.. ik vind persoonlijk een range rover veeel mooier
idd een sport uitvoering is idd ook heeel erg mooi
laatste aanpassing
5.0 liter motor 272 kW (370 pk) bij 5200 tpm en
510 Nm bij 3550 tpm
www.hartge.nl
Leergewicht:
2510 Kg
Hubraum:
4.731 ccm
Leistung:
257 KW (350 PS)
Max. Drehmoment:
510 Nm / 4000 U/Min.
Beschl. 0-100:
7,3 Sek.
Höchstgeschwindigkeit:
225 km/h
Getriebe:
5-Gang Automatikgetriebe
Räder:
Arden Sportline Schmiederäder 3-teilig10J x 22"
Bereifung:
305/40 R 22"
Karosserie:
Arden Zierstreifensatz wahlweise in silber, gold oder schwarz, Edelstahl Frontgrill (2-teilig), Frontschürze, Zusatz Tagscheinwerfer, Heckschürze, Blinker in Außenspiegel inegriert, Beschichtung der Front- und Heckscheinwerfer in Wagenfarbe, Beschichtung der A,B,C-Säulen, Türgriffe, Luftauslässe, Frontgrill, Nebellampenumrandungen und Außenspiegel in Wagenfarbe.
Auspuff:
Edelstahl Endschalldämpfer mit 2 hochglanz polierten Edelstahlendrohren.
Innenraum:
Arden Aluminium Pedalerie mit Fußstütze, auf Wunsch Innenausstattung in exklusiver Carbon- oder Edelholz-Leder-Kombination
Fahrzeugpreis ab 104.100,00 € inkl. MwST.

maar deze vind ik t liefste
laatste aanpassing
als ik dan zou moete kieze zou ik voor de range rover gaan.
ik hoef nie z'n mini oldtimer heb liever een wa nieuwere auto die wel gewoon schaal 1:1 is
maar ja de enige rede da ik voor de range rover ga, is da ik em dan toch meteen zou verkope en z'n range rover levert wat mee geld op, want ik zou ze alle 2 nie hoeven
ik hoef nie z'n mini oldtimer heb liever een wa nieuwere auto die wel gewoon schaal 1:1 is
maar ja de enige rede da ik voor de range rover ga, is da ik em dan toch meteen zou verkope en z'n range rover levert wat mee geld op, want ik zou ze alle 2 nie hoeven
Precies... volgens mij ben je gek als je voor de CRX gaat.
het is gewoon een vergelijking van 2 auto's en ik heb deze 2 gekozen en jah het zijn 2 uitersten maar de laatste tijd zie je zoveel mensen die niet meer naar de kwaliteiten kijken maar naar het uiterlijk van de auto.. daarom heb ik er een getunde auto bij gezet om te kijken of er meer mensen liever een getunde auto wouden of een mooie Range Rover...
jah dat kan ook om gewoon voor het geld te gaan natuurlijk
majah... het is een mooie auto om te hebben

![[NL] Terror JoOjOo!!! :[](/images/user/241831_3405077.jpg)