Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 16:35:vingeren met kids
bij ons in de reclame deze week..
vinger figuren
ik ga naar club r_aw
maar dat wist je al 
nou ik vier t een beetje met club r_aw dus....en weet niet wat jullie daarna willen....vind t wel gezellig als jullie meegaan, maar als jullie
zijn en liever gaan slapen snap ik dat ook 
maar geen zin om in m'n eentje rot thuis te zitten op m'n verjaardag
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 10:54:En Wen wat doen we met je verjaardag
nou ik vier t een beetje met club r_aw dus....en weet niet wat jullie daarna willen....vind t wel gezellig als jullie meegaan, maar als jullie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 10:57:nou ik vier t een beetje met club r_aw dus....en weet niet wat jullie daarna willen....vind t wel gezellig als jullie meegaan,
Ik vind het goed en gezellig om mee te gaan. moet alleen ff met tam checken .. wat zij wil want zij rijd met mij mee.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 10:57:maar als jullie zijn en liever gaan slapen snap ik dat ook
Hell no!! ben altijd in voor afteren. En vind het wel leuk om jouw crib zien. En zien of mike nog een beetje verfkunst heeft verricht.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 10:57:maar geen zin om in m'n eentje rot thuis te zitten op m'n verjaardag
dat gebeurt zo wie zo niet mop. daar zorgen wij wel voor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 11:01:Hell no!! ben altijd in voor afteren. En vind het wel leuk om jouw crib zien. En zien of mike nog een beetje verfkunst heeft verricht.
tam was volgens mij ook wel "down"
haha ja ben ook benieuwd of hij beter is dan schilderen dan in een lamp in de tuin zetten
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 11:01:dat gebeurt zo wie zo niet mop. daar zorgen wij wel voor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 10:57:maar als jullie zijn en liever gaan slapen snap ik dat ook
Op jouw verjaardag zijn wij niet
We gaan gewoon door tot de volgende avond 6 uur, je zal weten dat je jarig bent
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 11:01:Ik vind het goed en gezellig om mee te gaan. moet alleen ff met tam checken .. wat zij wil want zij rijd met mij mee.
Huhuh tis jouw auto, alsof ik hier iets te vertellen heb op Wen dr verjaardag
Zet je meubels alvast maar aan de kant Wen
Komt helemaal goed