Uitspraak van oO pretty bubbles Oo op woensdag 15 februari 2006 om 20:02:ganz en ik zitten aan de shit
nou is die shit lekker?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 18:17:ik zal straks ff met de trien naar heerenveen ff naar coffeeshop de wit
ff wiet halen
aha , jij zal ff naar heerenveen
ff maar he
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 februari 2006 om 18:31:nou is die shit lekker?
tuurlijk in haaksbergen hebbe ze altijd goeie shit
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 21:12:op dit moment rook ik een dikke vette joint...
Ik ook :0
hahaha lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrre Haze
Uitspraak van oO pretty bubbles Oo op zondag 19 februari 2006 om 21:25:goed bezig als het er maar bij 1 blijft dan he
ik las dit en voelde me toch geneigd te reageren;
ik draai nu de 3e
Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op maandag 20 februari 2006 om 09:40:lekker moonlightje van de binnenhof
heerlijk is ie he
haal altijd bij het hofje
Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op maandag 20 februari 2006 om 14:35:is niet de beste shop van nederland maar komt heel dicht in de buurt
nee das toch echt de willie wortel in haarlem
sticky fingers.....jammie
komt idd in de buurt..
laatste aanpassing
die joint na MOH en nog een nacht wakker moet de groete van hak hebben
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 10:02:ik heb om 8 uur een piet gerookt om wakker te worden. kzit nou op school
Fuck, als ik dat doe draai ik 180 graden en loop ik weer terug naar huis
Uitspraak van oO pretty bubbles Oo op donderdag 23 februari 2006 om 13:43:twijfelen is niet goed
inmiddels iets van 4 uur verder en ik heb ongetwijfeld niet getwijfeld huh
Uitspraak vanhaze is toch altijd goeieHardeKlappe-SnelThuis
op donderdag 23 februari 2006 om 18:09:
? overal waar ik een haze toevallig teug door nederland waren ze altijd oke
!
ja dat is ook wel zo maar ze hebben een paar weken geleden 6 prijzen gewonnen voor verschillende soorten haze je moet het echt een x proberen