Maar jij vindt het moeilijk om toe te geven dat je heel snel in stereotypen dachtt
Klopt, en jij vind het heel moeilijk om toe te geven dat een bevolkingsgroep, waar jij je toch logischerwijs mee verbonden voelt, verantwoordelijk is voor heel veel negatieve dingen in dit land.
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op donderdag 16 februari 2006 om 21:09:Klopt, en jij vind het heel moeilijk om toe te geven dat een bevolkingsgroep, waar jij je toch logischerwijs mee verbonden voelt, verantwoordelijk is voor heel veel negatieve dingen in dit lan
Vind het vreemd dat je dat zegt, want dat heb ik toch meerdere malen erkend in dit topic. Je las net over iets heen, misschien moet je maar een paar posts teruglezen
Wou dit alleen ff horen
Uitspraak van inactief op donderdag 16 februari 2006 om 21:09:Klopt
Van mij mogen ze allemaal aangepakt worden en daar hebben we echt geen Geert Wilders voor nodig
Ja, Hassanova, verdachte, niet veroordeeld, dus het is niet zeker dat de allochtonen crimineler zijn dat de autochtonen. Statistisch gezien trouwens wel, dat snap je wel denk ik
Ja dat is volkomen duidelijk
constateer slecht objectief dat de gemiddelde allochtoon "crimineler" is en meer wetten overdtreedt dan de autochtoon. En dat maakt me kwaad.
En je maakt je niet druk waardoor dat komt? Je gaat even voorbij aan het feit dat criminaliteit SOWIESO veel vaker voorkomt bij sociaal economisch achtergestelden.
Ik doe helemaal niet alsof ik de krantenberichten niet lees. Ik weet heus wel dat veel allochtonen wat op hun kerfstok hebben
laatste aanpassing
Mensen zijn aan het leven hier niet normaal
Even lekker stappen had voor hem geen zin
Dat was de reden waarom hij ook altijd buiten hing
Lekker chillen met zijn matties hij deed zijn ding
Ging niet naar een discotheek want hij kwam er niet in
of in een discotheek je 9 van 10 lastig gevallen word door marokkaanse jongens!!
Even lekker stappen had voor hem geen zin
Dat was de reden waarom hij ook altijd buiten hing
Lekker chillen met zijn matties hij deed zijn ding
Ging niet naar een discotheek want hij kwam er niet in
laatste aanpassing
goh, ik dacht dat dit topic over broers ging... tis een talent op zich om een dergelijk topic weten om te buigen naar de eeuwig voortslepende maatschappijelijke discussie
piece of advice: doe dat lekker in de topics die daartoe geopend zijn
kan ik tenminste onverstoord verkondigen hoe lief mijn broer is
doegie
kan ik tenminste onverstoord verkondigen hoe lief mijn broer is
doegie
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 11:37:goh, ik dacht dat dit topic over broers ging... tis een talent op zich om een dergelijk topic weten om te buigen naar de eeuwig voortslepende maatschappijelijke discussie
antwoord op jouw vraag
Hoe is jou broer? Kijk je op tetgen jou broer?
Ik wel tegen mijne mij broer heeft veel handel en is bekend hier in Utrecht vraag maar naar Mounir DHC! Hij heeft S-klasse
Helpt hij jou altijd bij alles als je ruzie hebt ook enzo?
Is dus niet zo heel moeilijk als je zijn openingspost leest, om dit topic richting de eeuwig voortslepende maatschappelijke discussie om te buigen dat kon je gewoon gaan verwachten
haha snap ook echt niet dat je na zo'n openingspost hier nog wat serieus neer gaat zetten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 11:37:goh, ik dacht dat dit topic over broers ging... tis een talent op zich om een dergelijk topic weten om te buigen naar de eeuwig voortslepende maatschappijelijke discussie
topic hi-jacking
Is dus niet zo heel moeilijk als je zijn openingspost leest, om dit topic richting de eeuwig voortslepende maatschappelijke discussie om te buigen dat kon je gewoon gaan verwachten
haha snap ook echt niet dat je na zo'n openingspost hier nog wat serieus neer gaat zetten
wat ik al zei, tis een talent
Mijn broer is lief
Mijn broer is gezellig
Mijn broer is niet gierig
Mijn broer vind mij ook lief
Mijn broer woond niet in de buurd
Mijn broer Houd wel van een feestje
Mijn broer is niet vies van wat stof i
Mijn broer kan ik alles vertellen
Mijn broer is in 1 woord super voor mij dan het wat jullie er mee doen moeten jullie zelf maar zien

Mijn broer is gezellig
Mijn broer is niet gierig
Mijn broer vind mij ook lief
Mijn broer woond niet in de buurd
Mijn broer Houd wel van een feestje
Mijn broer is niet vies van wat stof i
Mijn broer kan ik alles vertellen
Mijn broer is in 1 woord super voor mij dan het wat jullie er mee doen moeten jullie zelf maar zien
mijn broer is eigenlijk mijn broerTJE..maar hij doet altijd of ie ouder is
en hijs superlief....is vaak bezorgt om me....(en soms ook wel terecht) maar als ik m nodig ben..is hij er wel altijd voor me...ben blij dat hij goed en niet lang na mij uit die fijne pubertijd is gekomen..en nu we beide ietsies ouder worden..ben ik superblij met mijn broer
heb echt wat aan m..en kan echt op m bouwen
HVJ broertjjjj!!!
Ja ik heb een oudere broer, maar ik kijk niet tegen hem op. Wel heb ik veel respect voor hem. Hij heeft al veel bereikt voor zijn leeftijd. Verder is hij super sociaal en laat hij iedereen in zijn waarde. Mocht ik ruzie hebben, dan zal hij altijd voor me klaar staan. Echter los ik 99,9 % van mijn probs zelf op. Ik ga daar geen mensen voor bij halen en al helemaal niet mijn broer!
Hoe is jou broer? Kijk je op tetgen jou broer?
Mijn broer is een hele lieve, eigenwijze maar toffe gast! Ik kijk niet tegen hem op, er zijn geen dingen die hij heeft of doet die ik ook graag zou willen... We hebben een hele leuke band met elkaar, we zijn allebei wel heel zelfstandig en lopen de deur niet onwijs bij elkaar plat maar in tijden van nood zal hij de eerste zijn die bel!!!
laatste aanpassing
heb helemaal geen broers