Partyflock

Forumonderwerp · 849785
Hoe is jou broer? Kijk je op tetgen jou broer?

Ik wel tegen mijne mij broer heeft veel handel en is bekend hier in Utrecht vraag maar naar Mounir DHC! Hij heeft S-klasse

Helpt hij jou altijd bij alles als je ruzie hebt ook enzo?

Uitspraak van Hassanova op donderdag 16 februari 2006 om 21:05:
Maar jij vindt het moeilijk om toe te geven dat je heel snel in stereotypen dachtt

Klopt, en jij vind het heel moeilijk om toe te geven dat een bevolkingsgroep, waar jij je toch logischerwijs mee verbonden voelt, verantwoordelijk is voor heel veel negatieve dingen in dit land.
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op donderdag 16 februari 2006 om 21:09:
Klopt, en jij vind het heel moeilijk om toe te geven dat een bevolkingsgroep, waar jij je toch logischerwijs mee verbonden voelt, verantwoordelijk is voor heel veel negatieve dingen in dit lan

Vind het vreemd dat je dat zegt, want dat heb ik toch meerdere malen erkend in dit topic. Je las net over iets heen, misschien moet je maar een paar posts teruglezen ;)

Wou dit alleen ff horen

Uitspraak van inactief op donderdag 16 februari 2006 om 21:09:
Klopt

:kots:

Uitspraak van Hassanova op donderdag 16 februari 2006 om 21:11:
Je las net over iets heen, misschien moet je maar een paar posts teruglezen :)

Help me even, dat scheelt kostbare zuiptijd...
Uitspraak van Hassanova op donderdag 16 februari 2006 om 20:25:
Van mij mogen ze allemaal aangepakt worden en daar hebben we echt geen Geert Wilders voor nodig

Uitspraak van Hassanova op donderdag 16 februari 2006 om 20:18:
Ja, Hassanova, verdachte, niet veroordeeld, dus het is niet zeker dat de allochtonen crimineler zijn dat de autochtonen. Statistisch gezien trouwens wel, dat snap je wel denk ik

Ja dat is volkomen duidelijk

Uitspraak van Hassanova op donderdag 16 februari 2006 om 20:16:
constateer slecht objectief dat de gemiddelde allochtoon "crimineler" is en meer wetten overdtreedt dan de autochtoon. En dat maakt me kwaad.

En je maakt je niet druk waardoor dat komt? Je gaat even voorbij aan het feit dat criminaliteit SOWIESO veel vaker voorkomt bij sociaal economisch achtergestelden.

Uitspraak van Hassanova op donderdag 16 februari 2006 om 19:58:
Ik doe helemaal niet alsof ik de krantenberichten niet lees. Ik weet heus wel dat veel allochtonen wat op hun kerfstok hebben

laatste aanpassing

(y)
Mensen zijn aan het leven hier niet normaal

of in een discotheek je 9 van 10 lastig gevallen word door marokkaanse jongens!!

Even lekker stappen had voor hem geen zin
Dat was de reden waarom hij ook altijd buiten hing
Lekker chillen met zijn matties hij deed zijn ding
Ging niet naar een discotheek want hij kwam er niet in
laatste aanpassing

Heb geen broer :D

goh, ik dacht dat dit topic over broers ging... tis een talent op zich om een dergelijk topic weten om te buigen naar de eeuwig voortslepende maatschappijelijke discussie

piece of advice: doe dat lekker in de topics die daartoe geopend zijn ;-)

kan ik tenminste onverstoord verkondigen hoe lief mijn broer is :)

doegie
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 11:37:
goh, ik dacht dat dit topic over broers ging... tis een talent op zich om een dergelijk topic weten om te buigen naar de eeuwig voortslepende maatschappijelijke discussie

antwoord op jouw vraag ;-p

Uitspraak van Skirheid op dinsdag 14 februari 2006 om 13:41:

Ik wel tegen mijne mij broer heeft veel handel en is bekend hier in Utrecht vraag maar naar Mounir DHC! Hij heeft S-klasse

Helpt hij jou altijd bij alles als je ruzie hebt ook enzo?

Is dus niet zo heel moeilijk als je zijn openingspost leest, om dit topic richting de eeuwig voortslepende maatschappelijke discussie om te buigen dat kon je gewoon gaan verwachten (F)

haha snap ook echt niet dat je na zo'n openingspost hier nog wat serieus neer gaat zetten ;-p
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 11:37:

piece of advice: doe dat lekker in de topics die daartoe geopend zijn

topic hi-jacking :kwijl:

Ik heb twee broers en die zijn heel lief voor mij.. :)

mijn broer is een Topper!!! (L)

Joo simme je maakt de zin wel heel netjes joh:P

Ik kijk niet tegen mn broers op we kennen gewoon super met elkaar opschieten no problemo:D
hij kan lief zijn maar af en toe :S

mijn broer is geweldig

kan me eigenlijk geen betere wensen

alleen hij moet wat actiever opgebied van werk zijn

Uitspraak van O:) Rob O:) op donderdag 16 februari 2006 om 11:08:
ghehe kom maar hier

Kom je niej eens brengen? :(

Uitspraak van Sijmen! op vrijdag 17 februari 2006 om 19:09:
Is dus niet zo heel moeilijk als je zijn openingspost leest, om dit topic richting de eeuwig voortslepende maatschappelijke discussie om te buigen dat kon je gewoon gaan verwachten

haha snap ook echt niet dat je na zo'n openingspost hier nog wat serieus neer gaat zetten

wat ik al zei, tis een talent
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 10:21:
wat ik al zei, tis een talent

het is een gave... :D
Mijn broer is lief(L)

Mijn broer is gezellig

Mijn broer is niet gierig

Mijn broer vind mij ook lief

Mijn broer woond niet in de buurd:(

Mijn broer Houd wel van een feestje

Mijn broer is niet vies van wat stof i

Mijn broer kan ik alles vertellen

Mijn broer is in 1 woord super voor mij dan het wat jullie er mee doen moeten jullie zelf maar zien:P:P
Ik heb de allerliefste broer die ik me maar kan wensen!

Uitspraak van Red devil op maandag 20 februari 2006 om 11:27:
Mijn broer is gezellig

Uitspraak van Red devil op maandag 20 februari 2006 om 11:27:
Mijn broer Houd wel van een feestje

Klinkt als mijn broer :D
Boffermang is hypocriet, jij gebruik wel is drugs, al je matties ook, dat mag niet van politie wat heb jij op je kerfstok dang?

Mijn broer is raar 8)
Waarom dang?

omdat ie een broer van mij is;)
wuahaha mij broer is loco
Trieste familie hebbie kerel...

Heb een broertje, maar das me toch een kutmormel :[

ik heb ook een broertje.. en ben erg trots op hem..

Ik heb een broertje, soms kan t goed gaan tussen ons maar soms ook heel slecht ... :)

ik heb alleen maar zussen 2 grote en 1 kleintje maar mijn zussen helpen me ook als ik ruzie heb..
heb een broer van 27 toen we nog in 1 huis woonde vloog alles door het huis heen en ging der geen dag voorbij zonder ruzie :9 maar nu gaat het prima weet ieder geval dat als ik gezeik heb dat die me wel zou helpen maar heb hem der niet bij nodig los het zelf wel op :)

Nauwlijks contact mee... tegen opkijken, absoluut niet.

Hulp krijgen ... NOT...

leuk (Y), nou komt heel zijn leven goed
fijn voor je !!!! nog gefeliciteerd trouwens
Heeft jullie broers ook veel knaken?

Mijn broer is een goeie goza,En veel knaken of niet hij is mijn broer en ik had hem niet anders willen zien.Top broer heb ik8) En ruzie los ik zelf wel op;)
ik heb geen broer maar ben wel trots op me zusje

mijn broer is een super gozer maar soms kan ik hem wel wat doen
mijn broer is eigenlijk mijn broerTJE..maar hij doet altijd of ie ouder is;):P en hijs superlief....is vaak bezorgt om me....(en soms ook wel terecht) maar als ik m nodig ben..is hij er wel altijd voor me...ben blij dat hij goed en niet lang na mij uit die fijne pubertijd is gekomen..en nu we beide ietsies ouder worden..ben ik superblij met mijn broer:D heb echt wat aan m..en kan echt op m bouwen:D(L)HVJ broertjjjj!!!

Ik heb geen broer B)
Ja ik heb een oudere broer, maar ik kijk niet tegen hem op. Wel heb ik veel respect voor hem. Hij heeft al veel bereikt voor zijn leeftijd. Verder is hij super sociaal en laat hij iedereen in zijn waarde. Mocht ik ruzie hebben, dan zal hij altijd voor me klaar staan. Echter los ik 99,9 % van mijn probs zelf op. Ik ga daar geen mensen voor bij halen en al helemaal niet mijn broer!

Hoe is jou broer?

Ik heb er 2, en het zijn allebei schatten van gozers, ze zijn 18 en 20, en het zijn gewoon vrienden van me, en ze komen regelmatig langs!

Mijn broer is mn soulmate...HOU VAN HEM

Heb geen broer

Mijn broer is een hele lieve, eigenwijze maar toffe gast! Ik kijk niet tegen hem op, er zijn geen dingen die hij heeft of doet die ik ook graag zou willen... We hebben een hele leuke band met elkaar, we zijn allebei wel heel zelfstandig en lopen de deur niet onwijs bij elkaar plat maar in tijden van nood zal hij de eerste zijn die bel!!! :yes: Vroeger op school was ik altijd het zusje van.. Vond ik alleen maar leuk want mijn broer was altijd de dj op het schoolfeest en dat vond iedereen wel interessant natuurlijk! En dan zei ik natuurlijk:"dat is lekker mijn broer"! ;-)
laatste aanpassing
heb geen broer, een broertje.
Komtie altijd naar mij rennen als hem iets niet lukt :p
Ook heel wat jochies afgeslagen omdat hij ruzie had
heb helemaal geen broers :P