Ben echt blij dat ik niet in Utrecht woon.. Hij zou me maar herkennen en met schijt gaan gooien..
Kom regelmatig in Utrecht en als ik hem tegenkom lach ik me kapot..
LOL
Was niet grappig bedoeld
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 21:07:"Wie het laatst lacht, lacht het hardst"
Ik lach altijd het best
Hoe is jou broer? Kijk je op tetgen jou broer?
mijn broer is het tegenovergestelde van mij
denk eerder dat hij tegen mij opkijkt
hij is 29, als ruzie is , moet ik komen hahaha
als ik ruzie heb? los ik dat alleen op
Helpt hij jou altijd bij alles als je ruzie hebt ook enzo?
sja vaak als je hem nodig hebt is hij er weer es niet, hij is zo lax en lomp vaak dat ik me erger, maar ok, zo is hij nu eenmaal
verder hou ik ontzettend van hem, ook als hij al 26 jaar niet optijd bij mij komt
laatste aanpassing
Allemaal praatjes maar in t echt zijn ze bang die helden, marokkanen dit marokkanen dat mij broer heeft een groentehandel, dat die junkies hier meteen aan drugs en criminaliteit denken is jullie probleem
Je doet heel bewust overkomen, dat wat je broer, doet een illegale handel is. Die S-klasse zal met het geld dat je in de groentebranche kan verdienen wel gebouwd zijn in de tijd dat de Berlijnse muur nog stond. Of heeft ie al zijn geld verspild aan een auto, omdat dat in jullie patser cultuur nu eenmaal belangrijk is? En mensen bang voor marokkanen... er zijn zeer zeker mensen in deze samenleving die bang zijn voor marokkanen. Een halve eeuw geleden was men ook bang voor een bepaald volk, de Duitsers / Nazi's. En je weet neem ik aan wat daarmee is gebeurd? Bovendien zijn mensen denk ik alleen bang voor jou en je broer vanwege die rottende geur die om jullie heen hangt. En dan maar de schuld geven aan die beschimmelde groenten.
p.s. je kan nog steeds die lolly verdienen
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op woensdag 15 februari 2006 om 12:38:je kan nog steeds die lolly verdienen
Kan ik m ook verdienen?
Uitspraak van inactief op woensdag 15 februari 2006 om 12:38:Je doet heel bewust overkomen, dat wat je broer, doet een illegale handel is. Die S-klasse zal met het geld dat je in de groentebranche kan verdienen wel gebouwd zijn in de tijd dat de Berlijnse muur nog stond. Of heeft ie al zijn geld verspild aan een auto, omdat dat in jullie patser cultuur nu eenmaal belangrijk is? En mensen bang voor marokkanen... er zijn zeer zeker mensen in deze samenleving die bang zijn voor marokkanen. Een halve eeuw geleden was men ook bang voor een bepaald volk, de Duitsers / Nazi's. En je weet neem ik aan wat daarmee is gebeurd? Bovendien zijn mensen denk ik alleen bang voor jou en je broer vanwege die rottende geur die om jullie heen hangt. En dan maar de schuld geven aan die beschimmelde groenten
Jij bent echt dom.
Je gaat er van uit dat zijn broer illegale activiteiten ontplooit...hoe kan ie anders zijn auto betalen
Sommige mensen werken hard voor hun geld, hoeven het niet meteen criminelen te zijn.
Vervolgens vergelijk je Marokkanen met Nazi's
Uitspraak van inactief op woensdag 15 februari 2006 om 12:38:omdat dat in jullie patser cultuur nu eenmaal belangrijk is?
generaliseren ben je ook goed in
m.a.w: je lult uit je nek.
Jij bent echt dom.
Takes one to know one.
Of ik zeg natuurlijk dat het bangmaken en intimideren van mensen (waar Skirheid [UPC]) zo trots op is, op den duur niet meer wordt geaccepteerd en dan doen we er met zen allen een keer iets aan.
Je gaat er van uit dat zijn broer illegale activiteiten ontplooit...
lees de ondertoon in deze zin, als je die niet ziet, dan ben je dom:
Ik wel tegen mijne mij broer heeft veel handel en is bekend hier in Utrecht vraag maar naar Mounir DHC! Hij heeft S-klasse
Sommige mensen werken hard voor hun geld, hoeven het niet meteen criminelen te zijn.
Neem aan dat je het hier weer over marokkanen hebt? Opvallend dat je zegt "sommige". De meesten volgens jou dus niet...
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op woensdag 15 februari 2006 om 15:48:Of ik zeg natuurlijk dat het bangmaken en intimideren van mensen (waar Skirheid [UPC]) zo trots op is, op den duur niet meer wordt geaccepteerd en dan doen we er met zen allen een keer iets aan.
Jij doet helemaal nergens iets aan. Want er is hier geen situatie WO II met Nazi's als bezetters.
Je vergelijking slaat nergens op.
Uitspraak van inactief op woensdag 15 februari 2006 om 15:48:Neem aan dat je het hier weer over marokkanen hebt? Opvallend dat je zegt "sommige". De meesten volgens jou dus niet
Jij denkt in afkomst.....ik niet.
Ik heb het over mensen die, zoals de topic starter zegt, 'handel' hebben en een S-klasse rijden.
Jij koppelt een dure auto en handel aan criminaliteit, zegt wel wat over jou.
Uitspraak van inactief op woensdag 15 februari 2006 om 15:48:lees de ondertoon in deze zin, als je die niet ziet, dan ben je dom:
Welke ondertoon? Zn broer handelt veel en rijdt in een s-klasse.
Jij ziet daaraan dat hij criminele activiteiten ontplooit?
@ Hassanova je gebruikt teveel de JIJ
foute boel je moet altijd eerst me jezelf beginnen voordat je iemand af kraakt
Ik gebruik veel? Dan weet je meer dan ik.
foute boel je moet altijd eerst me jezelf beginnen voordat je iemand af kraakt
Jouw taalbeheersing is foute boel.
Uitspraak van inactief op woensdag 15 februari 2006 om 12:38:Je doet heel bewust overkomen, dat wat je broer, doet een illegale handel is. Die S-klasse zal met het geld dat je in de groentebranche kan verdienen wel gebouwd zijn in de tijd dat de Berlijnse muur nog stond. Of heeft ie al zijn geld verspild aan een auto, omdat dat in jullie patser cultuur nu eenmaal belangrijk is? En mensen bang voor marokkanen... er zijn zeer zeker mensen in deze samenleving die bang zijn voor marokkanen. Een halve eeuw geleden was men ook bang voor een bepaald volk, de Duitsers / Nazi's. En je weet neem ik aan wat daarmee is gebeurd? Bovendien zijn mensen denk ik alleen bang voor jou en je broer vanwege die rottende geur die om jullie heen hangt. En dan maar de schuld geven aan die beschimmelde groenten.
p.s. je kan nog steeds die lolly verdienen
Jij bent echt dom.
Je gaat er van uit dat zijn broer illegale activiteiten ontplooit...hoe kan ie anders zijn auto betalen ?
Hmmzz ooit een marokkaan gezien die hard werkt?
Ook valt het me altijd op dat bij progamma's waar het om criminaliteit gaat en ze signalementen van daders verspreiden er 9 van de 10 word gezegt licht getint en ook vaag genoeg in arabisch ondertiteld word!!
Toeval..?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 16:22:Hmmzz ooit een marokkaan gezien die hard werkt
1 keer maar het zijn er niet veel
Ik gebruik veel? Dan weet je meer dan ik.
meer als ik scrol es terug dude
Jouw taalbeheersing is foute boel.
nou beter dan dat JIJ de heletijd dat je de heletijd met JIJ begint
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 16:22:Hmmzz ooit een marokkaan gezien die hard werkt?
Ook valt het me altijd op dat bij progamma's waar het om criminaliteit gaat en ze signalementen van daders verspreiden er 9 van de 10 word gezegt licht getint en ook vaag genoeg in arabisch ondertiteld word!!
Toeval..?
Toeval bestaat niet!
Jij doet helemaal nergens iets aan. Want er is hier geen situatie WO II met Nazi's als bezetters.
Je vergelijking slaat nergens op.
Nou is niet helemaal onzin, want tot nu allee "bangrijke/bekende" mensen die hier in nederland hun mond hebben durven opentrekken over jouw volk zijn of neergeschoten of gestoken vraag me dus iedere x weer af als zoiets gebeurt of ze wel beseffen dat ze in onsland zijn en zich dus aan onze regels moeten aanpassen en wij dus niet aan jullie!!
Btw wij hebben hier het recht van vrijemeningsuiting en dat lossen we met woorden op niet met wapens