Kijk Sjakie, Die foto is gemaakt bij een gedenksteen van gesneuvelde (= in gevecht overleden) soldaten uit Algerije en Marokko, die hebben geholpen bji het bevrijdden van NL in de tweede wereldoorlog, dus jij wilt weten hoe oud mijn broers zijn? Ik heb maar 1 broer, die is 23, verder nog 3 klein broertje en 2 zussen
Hoe is jou broer? Kijk je op tetgen jou broer?
Ik wel tegen mijne mij broer heeft veel handel en is bekend hier in Utrecht vraag maar naar Mounir DHC! Hij heeft S-klasse
Hoe oud is jou broertje ?
Ja je weettog die girlie's!
Je eiegen broer maken? Zal je moeder blij mee zijn
geholpen bji het bevrijdden van
nog 3 klein broertje en 2 zussen
Beste mocrogangstah, als jij 3 fouten kan aanwijzen, krijg je van mij een lolly
Uitspraak van inactief op dinsdag 14 februari 2006 om 16:44:krijg je van mij een lolly
tjoeppa tjoep??
Uitspraak van inactief op dinsdag 14 februari 2006 om 16:44:Beste mocrogangstah, als jij 3 fouten kan aanwijzen, krijg je van mij een lolly
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 16:37:Als ik ruzie heb ga ik mn broer niet bellen
Neh dan bel ik mijn vrienden of mijn vader, ja of mijn moeder om me op te halen van het politie bureau
Uitspraak van <<*Hensel*>> op dinsdag 14 februari 2006 om 16:46:tjoeppa tjoep??
*ding dong´de bel gaat*
Roberto Carlos voor de deur
laatste aanpassing
Mijn broer is wel okay, niet altijd soms kan ie best irritant zijn maar verder ben ik wel blij met hem gheheheh 
Ohwja en voor: Skirheid [UPC]
Jou broer is ckr de gene die mijn auto heeft leeg gestolen afgelopen weekend in utrecht voor zijn handeltjes!! Weet je ik schijt op zulke mensen als ik zo iemand voor m'n auto krijg.. Gaspedaal ingedrukt ruitenwissers aan en rijden maar!!
Ohwja en voor: Skirheid [UPC]
Jou broer is ckr de gene die mijn auto heeft leeg gestolen afgelopen weekend in utrecht voor zijn handeltjes!! Weet je ik schijt op zulke mensen als ik zo iemand voor m'n auto krijg.. Gaspedaal ingedrukt ruitenwissers aan en rijden maar!!
kheb nog wel een leuk broertje voor je in de aanbieding
haha
Uitspraak van inactief op dinsdag 14 februari 2006 om 17:02:Skirheid [UPC] tegen de verzekeraar waar hij net zijn hut heeft verzekerd:
"Hoeveel ga ik krijgen als morgen mijn hut staat in brand?"
De verzekeringsman antwoord:
"Minstens een paar maanden"
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 17:34:Durf al bijna niet meer alleen door Utrecht te lopen
ja altijd goed om je heen kijken he want je weet maar nooit
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 13:45:ik heb geen broer, wel een broertje, vroeger had ik een pesthekel aan hem. altijd ruzie, maar tegenwoordig kan ik het best goed met em vinden.
same here
Kan het heel goed vinden met mijn broer.. hij is nog geen jaar ouder dus we zitten wel op 1 lijn
Ook met mijn broertje heb ik geen problemen
Ook met mijn broertje heb ik geen problemen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 13:51:S-klasse... hmmm... staat dat niet voor
Stumper-klasse??
Sukkel-klasse
RESPECT voor mijn marokkaanse broeders die zijn
gesneuveld in het tweede wereldoorlog voor de bevrijding
van deze mooie land
gesneuveld in het tweede wereldoorlog voor de bevrijding
van deze mooie land
hahahahahahahah
woehahahahahahahahah
BROEGWGAgagagahgaHGHAAH
als hij niet fake is...
laatste aanpassing