Partyflock

Forumonderwerp · 849681

Artiest Energizer
Hey people,

Kickin'Hard Events heeft iets leuks bedacht. Namelijk om een upcoming hardstyle dj die zichzelf heel graag eens wil laten horen een kans te geven op twee Kickin'Hard Events. De demo's kunnen (online) worden aangeleverd. Deze worden dan allemaal zorgvuldig geluisterd en degene die uitgekozen gaat worden mag Kickin' Hard op 22 april met een knallende set openen & krijgt nog een kans op een volgende Kickin'Hard op een betere tijd! We zullen alleen hardstyle demo's meenemen in onze beoordeling...

Heb je interesse en wil je jezelf een keer laten zien? Mail dan je naam, dj naam, leeftijd + een link van je demo voor 22 maart naar: the-energizer@energized.nl
Voor overige vragen PM me even...

Link organisatie: Kickin' Hard

Grtz & Good Luck....

:smoke:
laatste aanpassing
Precies.. 22 maart is de laatste dag van insturen.
Daarna zulleen alle demo;s kritisch door ons beluisterd worden en wie er algemeen het beste uitkomt wint de contest.

En zoals ik al zei.. ook al begin je dan het eerste uurtje, reken er maar op dat het al gelijk druk is door die actie van de muntjes!

Greetzz Roy
ORGANISATIE KICKIN HARD
Ok vandaag de laatste dag van inschrijven. Alle beoordelingen worden naast elkaar gelegd.. als je nog een demo wilt insturen doe het dan heeeeeeeel snel.

Morgen zal rond 12.00 uur hier op PF de winnaar bekend worden gemaakt (Y)

zo, das vlot :D (y) zie ik graag !
Ja kijk.. het is nie zo dat we alle demo's in 1 keer gaan luisteren en daarna pas overleggen wie er het beste is. De demo's die we hebben gehad zijn allang door ons beluisterd en bekritiseerd. En ja.. er zijn een paar namen eruit gekomen die de meeste kans hebben.

Maaar.. voor de laatkomers, je hebt nog ff de tijd ;)
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23538}
Uitspraak van KICKIN HARD op woensdag 22 maart 2006 om 16:35:
En ja.. er zijn een paar namen eruit gekomen die de meeste kans hebben.

wie zijn de kanshebbers dan ??
Ok mensen.. nog 1 uur en 20 minuten en dan wordt hier de winnaar bekend gemaakt..

De mixen van de volgende dj's waren de kanshebbers..

Kris Cross
Arteta
Sebulba
Mike K
laatste aanpassing

Jammer dat ik 't niet geworden ben... ik wens de winnaar iig veel suc6 (y)
Zo.. de winnaar zal nu worden bekend gemaakt.

Wij van de organisatie willen eerst iedereen bedanken die deel heeft genomen aan de contest. Er zijn veel meer demo's binnen gekomen dan we van tevoren hadden gedacht.

Dit heeft de keuze van de winnaar ook veel moeilijker gemaakt. Er zaten een aantal demo's tussen die eruit sprongen en deze heb ik hierboven al neergezet.

Wij als organisatie en als jury hebben gekeken naar stijl, platenkeuze, mixkunsten en orginaliteit. Dat zijn de hoofdzaken geweest waar we naar hebben gekeken.

Wat ons toch opviel is dat sommige mensen weinig tot niets experimenteren en niets nieuws proberen te doen, wat erg jammer is. Graag zien we mensen die dingetjes proberen.. die hier en daar een vocal ertussen gooien, die eens een vette mix proberen te maken van 2 nummers samen en ga zo maar door.

Nogmaals.. Iedereen erg bedankt voor jullie deelname !!

De plaatsen 2 t/m 4 waren bezet door de volgende dj's:

2e Mike K
3e Sebulba
4e Kris Cross

Maaarr.. waar het hier om gaat, de winnaar!! Degene die 22 april als eerste mag starten op Kickin' Hard, en diegene die verzekerd is van een mooier plaatsje op een volgend feest dit jaar.

And the winner is...................

:cheer: Arteta :cheer:

Deze kerel had veruit de beste mix. Een mix van jump en hardstyle, nieuwe en oude nummers.. lekker in elkaar gemixt, links en rechts wat dingen gegeprobeerd en wat geexperimenteerd. Complimenten voor deze mix!!

Namens de organisatie.. PROFICIAT !!

gefeliciteerd:D

wel jammer natuurlijk:(
Niet getreurd.. in de zomer zal er nog een dj contest komen, dan eentje waarin iedereen zich voor onze ogen kan bewijzen, dus met echt draaien.

Hou PF en Kickin' Hard maar in de gaten, hier zal snel genoeg meer info over komen (Y)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 13:43:
gefeliciteerd

ook van mij gefeliciteerd (f)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 13:43:
wel jammer natuurlijk

dat sowieso, maar niet geprobeerd is geen kans toch !!
Precies.. en er zullen nog heel wat kansen komen. Als je er maar als dj zelf achteraan zit.

Artiest {SHOWLIST artist 46110, 21129}
arteta gefeliciteerd.....

volgende keer beter..