Partyflock

Forumonderwerp · 849506

Hallo,

ik heb net een VW Polo gekocht, een lekkere snelle 1.0 8v :P maar goed het gaat erom dat ik me kan verplaatsen en dat ik zuinig rij, want het is in feite een vervanger voor het openbaar vervoer waar ik zat van ben...

Dat is hem dus! Ik moet er ook mee naar klanten wil hem dus netjes houden, maar toch wel enkele dingen aan doen.

Moet dus representatief blijven, zit te denken aan:
- embleemloze gril
- 15" velgjes
- misschien andere voorbumper (vanwege zwarte rand)
- jullie nog ideeen?

En dan zit ik nog met mijn bedrijfsreclame, die wil ik er eigenlijk wel op hebben, maar dan niet storend, op de achterruit ofzo? Tips?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 23:23:
visdraadje erachter en snijden maar, lijmresten verwijderen met lijmrestverwijderaar of wasbenzine...laatste aanpassing 21 februari 2006 23:23

geeft geen kleurverschil ?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 13:06:
Maar goed, wel verlagen, niet verlagen, wel reclame, geen reclame, wel witte knippers of niet???

Verlagen? absoluut:yes: ligt dan eenn stuk beter op de weg(die van mij is 70mm verlaagt)
Reclame? voor een bedrijfsauto ok maar ik zou het dan wel gewoon op de zijachterramen plakken...
Witte knippers(y) wel ff op letten dat je niet heldere knipperlampen besteld maar gewoon witte haalt (tenzij je der ook andere koplampen inzet)

Nope totaal geen kleurverschil, en dat voor een rode auto...