bij topgear hebbbe ze dat een x getest, een flitskast flitst tot 413 kmh..
Uitspraak van Trippertjuhh op woensdag 15 februari 2006 om 17:55:ik haal uit de crx 1.6 16v 155 pk netjes tog voor 1e auto
vti? of esi?
Uitspraak van D.E.N.N.I.S. op maandag 13 februari 2006 om 20:05:meeste mensen bouwen hun auto uit .. en dan rijden ze een 1.6 16v totaal geen pk's onder de kap ..
dat vind ik best triest .. ziet er mooi uit maar moet ook vooruit komen vind ik ..
wie is er met mijn eens ??
ik rijd een 1.6 16v, en met de 120 pk standaard ryd ik aardig mee hoor
als ze lekker warm is, dan gaat ie los ook!
maja je hebt zowiezo mensen die meer voor looks gaan........ is wel zonde bij een 1.1 ofzo......
de meeste omgebouwde auto's zij toch nog steeds diesel er was laatst nog op internet een hele discussie over waarom en dat ging ook over 1.5 diesels en zo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 18:15:dohc standaard 160 pk? 130 kerel
www.autotrader.nl
dan specs zoeken, dohc 160 pk standaard. ohc 125
tis een vti, geen esi (esi is zo'n del sol ding
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 18:48:dat vind ik best triest .. ziet er mooi uit maar moet ook vooruit komen vind ik ..
je mag in nl toch niet harder dan 120 dus wat moet je nu met al die pk's dat denken de meeste en ze hebben geen zin in aangehouden te worden met te veel pk en tot dan je kenteken wordt afgepakt en ze hebben niet allemaal het geld ervoor en in belgie bijv mogen ze bijna niks aan de motor tunen dus vandaar dat ze van buiten meer hebben dan onder de kap
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 18:20:je mag in nl toch niet harder dan 120 dus wat moet je nu met al die pk's dat denken de meeste en ze hebben geen zin in aangehouden te worden met te veel pk en tot dan je kenteken wordt afgepakt en ze hebben niet allemaal het geld ervoor en in belgie bijv mogen ze bijna niks aan de motor tunen dus vandaar dat ze van buiten meer hebben dan onder de kap
ja majah .. je mag zoveel niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 18:20:je mag in nl toch niet harder dan 120
Net of iedereen zich daaraan houd. Mensen met weinig pk's kunnen ook te hard rijden.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 18:20:aangehouden te worden met te veel pk
Aangehouden met teveel pk's ? Waar doen ze dat?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 18:20:dus vandaar dat ze van buiten meer hebben dan onder de kap
In belgie is het ook gewoon veel voordeliger een auto met weinig pk's te rijden. Volgens mij werd aan de hand daarvan de verzekering en wegenbelasting berekend ofzo.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 23:21:En daarbij zijn de APK eisen strenger, verlagen kom je bv de keuring niet mee door.
ooh
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 13:18:had teveel boven zijn eigen vermogen en toen werden zijn kentekens afgepakt
humor eej
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 23:21:Ja klopt en volgens mij mag je ook niet meer dan een bepaald vermogen hebben voor dat je 21 bent.
En daarbij zijn de APK eisen strenger, verlagen kom je bv de keuring niet mee door.
daar klopt gin zak van
ze teste die auto en da heeft niks te make met de persoon die er in rijd
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 20:31:whahah 520i nog wel
laat me je een ding verklappen, het is allemaal veel duurder dan het lijkt. vriend van me heeft een 318i die al 1,5 jaar stilstaat met een kapotte kabelboom.
Had ie zich ff op verkeken.
shit, die staat wel bij een heel snelle garage.. of heeft hij gewoon een andere wagen gekocht ?









