Partyflock

Forumonderwerp · 849224
Een meisje in Iran krijgt de doodstraf omdat ze drie mannen had geslagen terwijl die haar probeerde te verkrachten...Het 17 jarige meisje zal opgehangen worden.

WTF is dit voor een *********
Dit is echt te wappie
laatste aanpassing

maar voor de rest lopen ze daar, samen met hun geloof, niet achter hoor
nou als dit normaal is in een land vind ik toch dat ze qua gedaachtes ook chter lopen.....
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 15:12:
Dit is te erg voor woorden.
Hoezo geen achterlijke cultuur?
Dit is toch duidelijk een bewijs.

Verkrachters vrij en het slachtoffer word geexecuteerd.
Sorry hoor, maar dan krijgen ze van mij de term achterlijk.

Da's gewoon schots en scheef

juist (Y)

Ik vind dat Iran echt solliciteert naar oorlog.

Niet alleen door dit soort dingen maar door de westerse wereld nog meer tegen de haren in te strijken zoals bijvoorbeeld dat de Holocaust nooit bestaan heeft.

Ik vind Iran op dit moment het grootste mongolen land ter wereld. Ze moeten daar meerdere aardbevingen hebben net zoals toen met de stad Bam.
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 17:41:
Ze moeten daar meerdere aardbevingen hebben net zoals toen met de stad Bam.

:O

maar idd wat een bananenrepubliek zeg :S
laatste aanpassing

hoe bedoel je et spoort nie daar

Ik vind Iran op dit moment het grootste mongolen land ter wereld. Ze moeten daar meerdere aardbevingen hebben net zoals toen met de stad Bam.

Dus eigenlijk vind jij het wel (y) dat er mensen doodgaan vanwege hun overheid?
dit is echt te ziek voor woorde ze moete die verkrachters ophangen en niet dat meissie

Tja houd dat soort volk maar goed in de gaten.Gaat binnekort los moslims vs ??????ben ik bang.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 18:17:
Tja houd dat soort volk maar goed in de gaten.Gaat binnekort los moslims vs ??????ben ik bang.

Het gaat over Iran, daar is het de overheid tegen hun eigen bevolking.
laatste aanpassing

ach ja wel fucked up rechters :vaag:

Dit soort taferelen is daar aan de orde van de dag sinds de Islamitische Revolutie :) Helaas, maar waar. De overheid terroriseert de burgers daar, veel Iraanse studenten protesteren daar ook tegen, maar tot nog toe heeft dat niet echt geholpen geloof ik.
laatste aanpassing

:|

ernstig. heb er geen andere woorden voor :no:
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 18:40:
Dit soort taferelen is daar aan de orde van de dag sinds de Islamitische Revolutie Helaas, maar waar. De overheid terroriseert de burgers daar, veel Iraanse studenten protesteren daar ook tegen, maar tot nog toe heeft dat niet echt geholpen geloof ik

Ja dat werd laatst gevierd.......nou lekker :S

volgens mij vieren alleen nopg oudere mannen dat en radicalen..volgens mij zijn alle slimme mensen in dat land er al achter dat het zo niet werkt

Uitspraak van Der Ully op zondag 12 februari 2006 om 18:54:
Ja dat werd laatst gevierd.

Klopt inderdaad.

en dan vinden ze het raar dat we een steeds grotere hekel krijgen aan alles wat maar met de islam te maken heeft.......

Walgelijk zeg, het zou juist andersom moeten zijn! :\
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 19:13:
en dan vinden ze het raar dat we een steeds grotere hekel krijgen aan alles wat maar met de islam te maken heeft.......

Idd!

idd

Ach laat ze lekker... ze mogen wel een atoombom maken, die zal half falend ergens vaag terecht komen als alles lukt. waarshcijnlijk niet want onze redder Amerika zal daar een stokje voor steken.

en dan hebben wij tenminste weer eens wat leuks op het journaal. en intussen dood aan de untis!
gaat echt te ver 17 jaar en dan al doodstraf..
ik wist da ze daar ver konde gaan, maar zo ver ... ?

Wat zegt Iran precies over de islam...

Misschien is het beter om dit topic te beperken tot Iran en de wreedheden tegen het eigen volk.
leuk zo'n cultuur waar meisjes en vrouwen verkracht mogen worden en vervolgens daar ook nog eens voor worden veroordeelt.. :S
geen wonder dat ze met zovele hiereen komen..

ik zou ook echt heel hard n takke end wegrennen van zo'n wazig ziekelijk verneukt en achterlijk land met zn idiote ideen en normen en waarde en dinges.:S

Uitspraak van Der Ully op zondag 12 februari 2006 om 14:56:
Een meisje in Iran krijgt de doodstraf omdat ze drie mannen had geslagen terwijl die haar probeerde te verkrachten...Het 17 jarige meisje zal opgehangen worden.

WTF eej :@ Gaat echt helemaal nergens over :S

ik vind het raar dat zon godsdienst zoals die nogsteeds gerespecteerd word.
wordt tijd om Iran zelf te verkrachten een keer (y)
wtf ... het moet niet gekker worden,
wat is de straf voor die mannen dan?!
Uitspraak van Tacone* o:) op zondag 12 februari 2006 om 23:14:
wordt tijd om Iran zelf te verkrachten een keer

Goed hard

Artiest {SHOWLIST artist 17572, 82162}
dat is wel heel erg ziek!!

...of zo als Job Cohen zou zeggen : We moeten de dialoog met ze aangaan
Wat kan er in godsnaam gebeurd zijn dat complete volken hun geloof zodanig verkeerd uitten dat dit soort dingen mogelijk zijn? Ik bedoel turken/marokkanen zijn ook moslims, en die doen dit soort dingen ook niet.

En de indonesiers? grootste gedeelte is moslim... en hun zijn stukken meer ontwikkeld dan hun geloofsgenoten in andere landen

kankerlanden zijn 't !
Bush heeft wel een oplossing: Nuke 'em!
dus als je je laat verkrachten word je gestenigd of dergelijke en als je terugvecht word je opgehangen:s :@
heb de cultuur en regeltjes in dat land altijd al*/>>@ gevonden en als ik dit dan weer hoor denk ik damn:@ het klopt van alle kanten niet daarzo:no:

Volkomen terecht.

Ik kan me hier eg zo kwaad om maken, dit is eg niet normaal gewoon!
Dit is dus echt nie normaal!!!!!

Stelletje mafkezen zijn het daar

:S:S:S:S:S:S:S:S
Zieke zooi daar, ik vraag me af of dat ooit nog goedkomt daar, heb er een hard hood in (n)

Ze sporen daar écht niet helemaal. Zieke lui.. (n)

:S:S:S:S
Ik vind dat Iran echt solliciteert naar oorlog.

Niet alleen door dit soort dingen maar door de westerse wereld nog meer tegen de haren in te strijken zoals bijvoorbeeld dat de Holocaust nooit bestaan heeft.

En met een oorlog los je de denkwijze van de bevolking op? Want daar is verkracht worden een misdaad. En dat dat belachelijk is, daar hoef ik geen discussie over te beginnen. Maar wat schiet je er mee op om geweld en dood te gebruiken? Dan is het uiteindelijk het recht van de sterkste, maar daarmee verander je de situatie alleen zodanig dat de bevolking nu niet meer onderdrukt wordt door hun eigen regering maar door een ander land. Applaus :nee:
Sick minded people! :(
Uitspraak van Der Ully op zondag 12 februari 2006 om 14:56:
Een meisje in Iran krijgt de doodstraf omdat ze drie mannen had geslagen terwijl die haar probeerde te verkrachten

sterker nog............

in dat soort landen worden daders van verkrachting zelden veroordeeld.........."ze vroeg er zelf om" hoe je het ook weld of keert, het is daar altijd de schuld van de vrouw.

krom.......
uhh... okej wat is dit dan voor een actie:S slaat egt nerges op!
ziek :| die mensen zijn echt knettergek
Uitspraak van mmmmartine op zondag 12 februari 2006 om 22:16:
geen wonder dat ze met zovele hiereen komen..

ja en als je ze terug stuurt, worden ze ook vermoord, want vluchten naar een ander land zien ze daar als landverraad.
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op maandag 13 februari 2006 om 13:01:
dus als je je laat verkrachten word je gestenigd of dergelijke en als je terugvecht word je opgehangen

als de daar wordt verkracht, en je wordt niet opgehangen, zorgt de familie wel voor je dood, aangezien je geen maagd meer bent en dan ben je een schaamte voor de familie.

Uitspraak van ~Curl~ op maandag 13 februari 2006 om 14:21:
Zieke zooi daar, ik vraag me af of dat ooit nog goedkomt daar, heb er een hard hood in

of ze denken daar krom, of wij zijn te nuchter.......
geloof= macht, zo zie je maar weer.

vrij belachelijk jah...:@
laatste aanpassing