Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 16:35:ja...vaginaaldouche???? Nooit van gehoord???
werkt perfect en is heel hygiënisch
Heel hygienisch.. maar ook ongezond !
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 10 februari 2006 om 19:51:Sinds nooit,maar dat spelletje deed k soms wel eens met n ex
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 10 februari 2006 om 19:55:Wrom moet je nou weer verklappen dat ik op shemales val?
Sorry
Uitspraak van Satanica op vrijdag 10 februari 2006 om 19:45:
Is slecht omdat het de PH waarde van je baarmoeder word de-neutraliseert
Idd die echte vaginaal douche van lactacyd (en andere merken), inwendig dus, verstoren je zuurgraad waardoor je (makkelijker) infecties kunt oplopen
Nee, dan hebben jullie de bijsluiter niet goed gelezen
Sperma heeft een andere zuurgraad, en dat spul neutraliseerd juist de zuurgraad van het sperma...niet van je inwendig mini-milieu-tje .....
( en sinds ik het gebruik, zijn ook de andere ongemakjes zoals witte vloed ( oeeee, ik zal nu wel een heleboel reakties van mannen krijgen) ook verleden tijd.)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 19:56:Nee, dan hebben jullie de bijsluiter niet goed gelezen
Sperma heeft een andere zuurgraad, en dat spul neutraliseerd juist de zuurgraad van het sperma...niet van je inwendig mini-milieu-tje .....
Volgens mij huisarts niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 19:56:en sinds ik het gebruik, zijn ook de andere ongemakjes zoals witte vloed ( oeeee, ik zal nu wel een heleboel reakties van mannen krijgen) ook verleden tijd
Hmm..vaag..
Hmm..vaag..
zeker vaag ja .....
in ieder geval gebruik ik het al jaren, en heb sindsdien ook een paar nakomelingen op de wereld gezet. als het zo slecht zou zijn als jouw huisarts zegt, zou dat toch wel een probleem zijn geweest dacht ik zo
zo zie je maar, elk mens is verschillend ( maar die doekjes en dozenzeep ( woord van m'n dochter) zijn wel ideaal!!
laatste aanpassing
Ik vertelde dat ik 't gebruikte en hij vroeg me nadrukkelijk daar direct mee te stoppen. De doekjes en zeep waren wel goed, maar die inwendige niet volgens hem. Lauw/warm water was beter volgens hem.
Klopt, je mag je NOOIT met zeep van geen enkele vorm dan ok inwendig wassen
Ik denk dat menig huisarts dit afraad!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 20:24:wij spelen altijd een spelletje erna. zij rent weg en ik moet haar zoeken.
volg het slakkespoor...
Leuk.........bij mij thuis heb ik laminaat & hout op de vloer, als ik dan te hard ren ga ik dus op m'n bek in de bocht......
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:26:Leuk.........bij mij thuis heb ik laminaat & hout op de vloer, als ik dan te hard ren ga ik dus op m'n bek in de bocht......
Whoehahahahahahahaha!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:28:Whoehahahahahahahaha!!!!!!!!!!!
Yeah....lach maar, tot nu toe heb ik dat spelletje dus nog nooit kunnen winnen.
dusssssss, back to the handoek y guys!?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:33:Yeah....lach maar, tot nu toe heb ik dat spelletje dus nog nooit kunnen winnen
bind je even zemen lapjes onder je voeten..misschien helpt dat om eens te winnen??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:35:bind je even zemen lapjes onder je voeten..misschien helpt dat om eens te winnen??
eigenlijk best een goed idee,maar waar vind ik zwart zeemleer ( dat past qua kleur beter bij ons speeltjes assortiment)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:39:zwart zeemleer
vingerverf van je kind(eren) doet wonderen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:42:vingerverf van je kind(eren) doet wonderen
Haha, weet jij hoe moeilijk het is om tegenwoordig iets uit die kleine knuistjes te krijgen , het enige wat ik hoor is DAT IS VAN MIJ!!!!!
Uitspraak van Beauty is mama !! op vrijdag 10 februari 2006 om 22:44:handoek... maar meestal moet ik daarna alsnog naar de wc
Tip: bij anaal gaat dat een stuk beter, komt veel minder naar buiten ( of ik spuit minder .......dat kan dus ook.)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:47:of ik spuit minder .......dat kan dus ook.)
dan moet zij niet knijpen als jij klaarkomt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:46:hoor nu een laag gegrom, en nee, das niet de hond, maar de oudste van de tweeling )
Kijk je wel een beetje uit.......straks zitten ze met hun tandjes aan de poten van je stoel te knagen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:48:dan moet zij niet knijpen als jij klaarkomt
Meestal komt zij gelijk klaar met mij (als zij tijdens de analesex vingert.) dat wordt moeilijk......
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:47:of ik spuit minder .......dat kan dus ook.)
ligt niet aan jou.... bij de meeste is dat zo
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:48:straks zitten ze met hun tandjes aan de poten van je stoel te knagen
hebben ze nog niet
Uitspraak van Beauty is mama !! op vrijdag 10 februari 2006 om 22:50:ligt niet aan jou.... bij de meeste is dat zo
thnx, naughty- . er zijn trouwens weinig vrouwen die er geen moeite mee hebben.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:52:hebben ze nog niet
ha ha wacht maar af, de box bij ons thuis zat ook al een rond gat in.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:52:er zijn trouwens weinig vrouwen die er geen moeite mee hebben
dat meen je niet...maakt dat wat uit dan?? het gaat toch om het gevoel, niet de hoeveelheid???
Yep, we raken off topic.
Maar het is wel zo, veel vertouwen & een hoop geduld dan lukt het wel.
De eerste keer was wel een ongelukje hoor, in al mijn inthousiasme zat ik al met het voorste stukje in haar kontje, en dat was voor haar geen pretje.
Heeft ook lang geduurd voor het vertrouwen er weer was .
Maar het is wel zo, veel vertouwen & een hoop geduld dan lukt het wel.
De eerste keer was wel een ongelukje hoor, in al mijn inthousiasme zat ik al met het voorste stukje in haar kontje, en dat was voor haar geen pretje.
Heeft ook lang geduurd voor het vertrouwen er weer was .
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 23:15:auw auw auw....
Fijn......blij dat ik je weer aan je trauma heb herinnerd.
Ik hoop wel dat het tegenwoordig beter gaat
Uitspraak van extremepartyfreak op vrijdag 10 februari 2006 om 15:52:Gaan de meiden hier op partyflock na de sex naar de wc of pakken we voor het gemak een handoek (of iets anders)?
als ze me missen....dan ben ik pissen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 23:29:als ze me missen....dan ben ik pissen
Dat is wel de beste optie na de sex.... ruimt gelijk op.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 23:31:Dat is wel de beste optie na de sex.... ruimt gelijk op.
een clisma van de andere kant