Partyflock

Forumonderwerp · 848594

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Ik ben op zoek naar Transformers uit de jaren '80, dus geen Beastwars of zoiets.

Beetje zonde als het op zolder ligt dood te gaan, terwijl iemand anders er blij mee kan zijn en jij weer geld hebt om te feesten, of voor nieuwe platen, ja toch? ;)

Dus mocht je nog iets op zolder hebben, of je kent iemand die ze heeft liggen en die er toch niets mee doet, Mail me dan ff naar transformania@hotmail.com.
laatste aanpassing
Misschien is dit n beetje een schrale troost.. ;)

http://www.flabber.nl/archief/015320.php
Die is erg cool ;)
Paar van die transformers zijn van mn broer, die vroeg net al waarom ze nu allemaal op mn kamer stonden.. 'je doet ze toch niet weg he! de mijne iig niet!'.. terwijl ie er verder ook nix meer mee doet.. :S

Maar hij zei ook nog, dat er nog 1 (of paar meer) niet bij stonden, en idd.. ik had volgens mij ook nog een geel/oranje-paarse Decepticon, soort van formule-1 autootje.. heb ik niet kunnen vinden tijdens mn zoektocht van vorige week dus..
Ohja kut, ben het helemaal vergeten... Nou ik ga ze zo echt op de foto zetten hoor (y)
Okee de eerste foto; mijn Constructicons, ergens uit de jaren 80:

Deze waren toch altijd wel favoriet bij mij, de Mini Vehicles:

De Stunticons... Ik weet zeker dat ik ook alle wapens enzo bewaard heb om die grote robot te kunnen vormen, maar die liggen op zolder en aangezien we net een verbouwing achter de rug hebben kan ik daar helaas niet bij (er staat letterlijk een dikke muur van andere spullen voor) :(

De allereerste Optimus Prime, weet ik nog goed, door m'n ouders in Engeland gekocht en gekregen voor m'n vijfde verjaardag geloof ik :)

Er volgt nog (veel) meer vandaag!
laatste aanpassing
De rest zal even moeten wachten, heb onverwachts met wat vrienden afgesproken vanmiddag.

En ik ben erachter gekomen dat nog meer Transformers die ik ook heb, en tegen kwam in catalogussen, op zolder liggen :(

whehe ik herken van die foto's wel een aantal van vroegah :D

Die gele 'formule 1' bedoelde ik dus! Die moet ik ook nog ergens hebben liggen, zou alleen niet weten waar.. :S
Denk niet dat ie die weg doet.. ;) Zoals ie al eerder zei in dit topic
Nou vooruit, hier heb je de mijne.. kan ff duren voordat ie alles heeft geladen.. 8) Weet niet hoe die dingen allemaal heten, of uit welke jaartallen ze komen.. 2 ervan zijn dus van mn broer, die wil de zijne iig zeker niet weg doen.. de rest zijn wel van mij, maar dus nog ff bedenken wat ik daar mee wil doen.. 8)

Thumbnails: klik voor volledige grootte.. sorry voor de lage kwaliteit van de foto's, maja, tis dan ook maar met een webcam gemaakt he 8)

laatste aanpassing
Yiggi> Sorry man, maar ik doe ze zeker niet weg. Sterker nog, door dit topic ben ik juist weer wat meer "into" Transformers geworden. Ik ga ze nu ook uitzetten in een kast in plaats van in een doos onder m'n bed en zit er over te denken om er misschien een paar op eBay te kopen ofzo.

Foto's zijn puur ter impressie, en meer ook voor mezelf, om nou eens te zien wat ik allemaal heb. En ik moet zeggen, dat is meer dan ik gedacht had. Maarja ik heb ze ook vanaf m'n vierde (1986) tot m'n negende (1992) behoorlijk fanatiek verzameld (altijd als ik ziek was of rapport kreeg ofzo kreeg ik een Transformer. En was altijd al redelijk zuinig op spullen, vandaar dat ik zeker weet dat ik overal de boekjes enzo nog bij heb, maar die moeten dus ergens op zolder liggen :S

Trouwens, ergens aan het begin van dit topic had je het over die remakes. Heb daar vandaag ook een stuk over gelezen, maar daar stond ook bij dat ze toch net iets anders zijn dan de originelen, omdat het anders niet mag van een of andere wet ofzo.

Rob> Vet! Maar die zijn inderdaad al wat nieuwer, meer van begin jaren negentig denk ik? Ik heb ook een site gevonden met scans van de oude catalogussen trouwens, is wel leuk, kan je zien hoeveel er waren uit bepaalde series enzo.

http://tfarchive.com/toys/
zoek maar eens naar de Re-issues (of reissues), dat zijn officiële Remakes. Remakes die jij bedoeld zijn Knock-offs. Zoek maar op wat het verschil is.

Ik vind het niet erg hoor dat je ze wil houden. Is juist leuk dat je weer gaat verzamelen!

Kijk dan ook ff op Spacebridge.nl. Daar zitten nog veel meer verzamelaars!!! Gezellig man!

Hier is een kastje(2,30 meter lang) van mij ;)

laatste aanpassing