Partyflock

Forumonderwerp · 848446
U wist het misschien nog niet, maar in tandpasta van het merk Parodontax (uw tandarts beveelt aan!) zitten grote doses geestverruimende middelen. Dat is althans het nieuwste broodje-aapverhaal dat momenteel de ronde doet. Het gerucht is zo sterk dat supermarkten last hebben van jongeren die grote hoeveelheden tandpasta stelen. De tubes worden vervolgens uitgeknepen en met oplosmiddelen wordt er dan scheikundige gespeeld, teneinde de hallucinogenen vrij te maken. Tandpasta-goeroes en het Adviesbureau voor Drugs in Amsterdam ontkennen het verhaal maar wij weten wel beter. Er schijnt overigens ook LSD in spruitjes, Iglo Glasschotels en Olvarit- babyvoeding te zitten.

redactie | 9-02-06 | 15:43 | Link | 36 reacties

geenstijl.nl
3x per dag poetsen helpt dus ook niet?
paradontax haha das mie ralle tandpasta blegh
:P
ja tuurlijk...(y) denk ik ook...

Niet dus... :no:
ik lust geen spruitjes maar ik heb het ook nog nooit geprobeerd met tandpasta en dampo wordt weer een experimenteel weekend dus heheh

sensodyne is alleen nog maar achter de kassa te krijgen, omdat je er high van wordt als je het snuift!! :S
Jaaa.. oh die verhalen altijd, word er soms echt moe van hoor. Eerst was het met die andere tandpasta, en ik werk bij de AH, en toen werden er in een keer weet ik veel hoeveel tubes ervan gejat. En niet alleen van sensodyne (daar zat ook iets in) maar ook gewoon huismerk en alle andere merken. En toen mochten ze niet meer zoveel worden bijgevuld..
en nu dit weer, soms kun je ook overdrijven hoor!
Yeah right, geloof er niks van:no:

Het klopt wel dat je tandpasta kunt gebruiken bij de productie van XTC(Y)

gekke mensen tegenwoordig