Mijn vriendin blowde wel eens, wat op zich niet erg is als je het maar heel weinig doet, maar nu gebruikt ze wiet om in slaap te komen, elke dag dus. Maar ze is pas 15, en ik vind dit echt niet leuk. Ze zegt dat ze zonder te blowen niet in slaap kan komen en dat ze zich dan de volgende dag brak voelt. Maar om nou op je 15 verslaafd te raken aan wiet... Ik heb al gezegd dat ze gewoon naar de dokter moet gaan en het gewoon allemala moet uitzoeken, en dat wiet wel een oplossing is, maar niet een goede. Hebben jullie nog advies?
Uitspraak van dark_dorus op woensdag 8 februari 2006 om 18:58:Hebben jullie nog advies?
Elke dag in slaap neuken
Uitspraak van dark_dorus op woensdag 8 februari 2006 om 18:58:Ik heb al gezegd dat ze gewoon naar de dokter moet gaan en het gewoon allemala moet uitzoeken, en dat wiet wel een oplossing is, maar niet een goede
dat moet je dus niet zeggen.... blijf haar steunen, zou ik zeggen
Uitspraak van dark_dorus op woensdag 8 februari 2006 om 18:58:Maar om nou op je 15 verslaafd te raken aan wiet...
je kan niet vroeg genoeg beginnen
met deze antwoorden schiet je niet echt iets mee op he
ik kon ook iemand die zich zelf in slaap blowde. hij blowde echt onwijs veel.
veel mensen zeiden er ook iets van van nee dit moet je niet doen, je bent echt dom bezig enz...
op een gevend moment ging hij wel minder blowen nu een jaar later blowd hij zelf helemaal niet meer.
in die tijd toen hij blowde zag ik hem best wel "kapot" gaan.
dat meisje van jou moet gewoon geen wiet meer kopen
ze denkt gewoon dat ze niet meer kan slapen als ze niet geblowt heeft dus ik denk dat het vooral tussen haar oren zit
ik weet het niet hoor misschien heeft ze echt wel weit nodig
ik kon ook iemand die zich zelf in slaap blowde. hij blowde echt onwijs veel.
veel mensen zeiden er ook iets van van nee dit moet je niet doen, je bent echt dom bezig enz...
op een gevend moment ging hij wel minder blowen nu een jaar later blowd hij zelf helemaal niet meer.
in die tijd toen hij blowde zag ik hem best wel "kapot" gaan.
dat meisje van jou moet gewoon geen wiet meer kopen
ze denkt gewoon dat ze niet meer kan slapen als ze niet geblowt heeft dus ik denk dat het vooral tussen haar oren zit
ik weet het niet hoor misschien heeft ze echt wel weit nodig
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 19:16:Ennuh jongens doe niet zo lullig hij vraagt toch om advies!!!
advies? ik pies over Lies, en wat ik kies is niet vies
Uitspraak van dark_dorus op woensdag 8 februari 2006 om 18:58:nu gebruikt ze wiet om in slaap te komen, elke dag dus.
deed ik ook, gaat vanzelf over
Toen ik mijn vriendje leerde kennen blowde hij ook heel erg veel. Hij is er toen van de een op de andere dag mee gestopt en dat was niet makkelijk. Hij kreeg er juist slapeloosheid van... Maar gelukkig is dat nu allemaal over dus als je vriendin wil stoppen moet ze dat ook direct doen en niet nog af en toe blowen.
En dan nog iets. Ze is pas 15. Van blowen wordt je vergeetachtig. Dat begint dus nu al!!!! En ik mag aannemen dat ze nog op school zit... Lijkt me dus verstandig om te stoppen. En anders vertel je haar ouders toch?
En dan nog iets. Ze is pas 15. Van blowen wordt je vergeetachtig. Dat begint dus nu al!!!! En ik mag aannemen dat ze nog op school zit... Lijkt me dus verstandig om te stoppen. En anders vertel je haar ouders toch?
Uitspraak van inactief op woensdag 8 februari 2006 om 20:05:Hoe komt ze dan aan et geld? Je betaald et toch hoop ik niet voor der!?
stakker
Uitspraak van speed_snatsur op woensdag 8 februari 2006 om 20:07:stakker
nou ik vind iemand eerder een stakker als die niets beters voor ze vrijendin weet te kopen... kweet et niet
hay schatje kijk es wat k voor je gekocht heb; een 20 euro zak silver haze vers van de stud...
en dan ben ik de stakker?
Ervoor zorgen dat ze naar de huisarts gaat of met iemand anders praat, dalijk is wiet op een gegeven moment niet goed genoeg meer en dan gaat ze aan zwaardere troep (ookal denk je dat ze dat niet zal doen, ik heb 't vaak genoeg gezien bij mensen waarvan je het nooit zou verwachten omdat je dacht dat je ze zo goed kon)
En als ze geen hulp gaat zoeken aan d'r ouders zeggen, hoe moeilijk dat ook is. Het is wel haar gezondheid waar 't hier over gaat. En een 15 jarige die elke dag aan de drugs zit, daar klopt iets echt niet bij. En heus niet omdat ze niet in slaap ken komen, ze is gewoon hardstikke verslaafd.
En als ze geen hulp gaat zoeken aan d'r ouders zeggen, hoe moeilijk dat ook is. Het is wel haar gezondheid waar 't hier over gaat. En een 15 jarige die elke dag aan de drugs zit, daar klopt iets echt niet bij. En heus niet omdat ze niet in slaap ken komen, ze is gewoon hardstikke verslaafd.
Uitspraak van dark_dorus op woensdag 8 februari 2006 om 18:58:Mijn vriendin blowde wel eens, wat op zich niet erg is als je het maar heel weinig doet, maar nu gebruikt ze wiet om in slaap te komen, elke dag dus. Maar ze is pas 15, en ik vind dit echt niet leuk. Ze zegt dat ze zonder te blowen niet in slaap kan komen en dat ze zich dan de volgende dag brak voelt. Maar om nou op je 15 verslaafd te raken aan wiet... Ik heb al gezegd dat ze gewoon naar de dokter moet gaan en het gewoon allemala moet uitzoeken, en dat wiet wel een oplossing is, maar niet een goede. Hebben jullie nog advies?
Ik ben zelf op die leeftijd ook verslaafd geraakt aan blowen.
Om van de speed af te komen ben ik op mn 15e/16e erg veel gaan blowen met als gevolg dat ik zonder niet meer in slaap kon komen of uberhaupt de rust kon vinden.
Ik heb destijds van mn huisarts een antidepressivum voorgeschreven gekregen, en van mn zus kreeg ik Seresta's.
Ook dat is zeker geen oplossing omdat seresta's ook zeer verslavend kunnen zijn, maar ter overbrugging is het een prima middel.
Ik denk dat verslaving grotendeels komt omdat je te weinig invulling in je leven hebt.
Als je maar voldoende om handen hebt dan ben je minder verslavingsgevoelig.
Zoek hobbies, get a life!
laatste aanpassing
Uitspraak van dark_dorus op woensdag 8 februari 2006 om 18:58:Hebben jullie nog advies?
ja, laat haar lekker ze komt er op een gegeven moment zelf wel achter dat het niet opschiet en dan gaat ze vanzelf minder blowen.
je moet haar voor de trein gooien, dat zal der leren
das een goed advies...
Uitspraak van [PPT] Arjen denee dan wil ze miss iets wat wel opschietop woensdag 8 februari 2006 om 22:06:
scherp
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 21:14:an mn zus kreeg ik Seresta's.
en dat zijn.. ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 21:14:Ik ben zelf op die leeftijd ook verslaafd geraakt aan blowen.
Om van de speed af te komen ben ik op mn 15e/16e erg veel gaan blowen met als gevolg dat ik zonder niet meer in slaap kon komen of uberhaupt de rust kon vinden.
Ik heb destijds van mn huisarts een antidepressivum voorgeschreven gekregen, en van mn zus kreeg ik Seresta's.
Ook dat is zeker geen oplossing omdat seresta's ook zeer verslavend kunnen zijn, maar ter overbrugging is het een prima middel.
Ik denk dat verslaving grotendeels komt omdat je te weinig invulling in je leven hebt.
Als je maar voldoende om handen hebt dan ben je minder verslavingsgevoelig.
Zoek hobbies, get a life!
loool!!!!

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)