Partyflock

Forumonderwerp · 848135
Helaas zijn we er even tussen uit geweest doordat we onze vorige lokatie hebben moeten verlaten... maar we zijn terug , en beter dan ooit!!

Op 7 april 2006 is het dan eindelijk weer zo ver! D.O.D. Events geeft eindelijk weer een feestje in Cafe Today te Eindhoven.Normaal gesproken is dit een echt feest cafe , maar wij gaan het om toveren tot echte stamphal! en geloof maar dat dat vet word!

Niet alleen de lokatie is geweldig maar ook de line up liegt er niet om.We hebben voor jullie de volgende DJ's geselecteerd om er een geweldig feest van te maken.
- Xhiphias
- Tha Rhino
- Colossos
- Dweazle
- TECKNOIZ (bekend van Hard Nature,Ultrashock)
- JOHN HARRINGTON ((bekend van Hard Nature,Ultrashock)
- NAGOOM (Hard Nature , Frequence , Headliner)

En dit alles wordt bijgestaan door LJ Loh en VJ flastic!
Bijna alles bij elkaar compleet om er een te gek feest van te maken.Het enige wat we nog nodig hebben zijn jullie!!
Zorg er dus voor dat je er ook bij bent op 7 april!

de deuren openen om 21:00 uur en we gaan door tot 04:00 uur
kaarten kosten slechts 5,- en zijn te bestellen via www.dayofdestiny.nl of te koop op de lokatie zelf.

naast deze toch al vrij lage entree zijn ook nog de drank prijzen aangepast naar een acceptabel niveau.
voor bier fris en wijn betaal je 1,- en voor mix drankjes betaal je 3,-

tot ziens ,
tot Gas op die lollieee!!
GVD we zweten ons de tering van al het werk, maar alles hangt en werkt (als het goed is)
Dus gaat helemaal goed komen denk.... ;)
ennuuh kaarten aan de deur moet je egt voreg komen want ze zijn bijna op...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 09:19:
Kunnen jullie geen speciale actie doen baco ook 1 euro ofzo? lijkt me wel een strak plan!

hahaha GOED mark GOED

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 17:44:
nie huilen mensen.. nie getreurd..

ik kom wel..
ik vermaak me altijd als er drank is

heheh juist linda. ik sms jou als we kome keej?
hoe oud moet je zijn :|
Uitspraak van PE@NUT op vrijdag 7 april 2006 om 19:29:
hoe oud moet je zijn

en wat is de maximum leeftijd?
Uitspraak van ThaRhino op vrijdag 7 april 2006 om 19:07:
GVD we zweten ons de tering van al het werk,

sinds wanneer voer jij iets uit dan? :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 15:42:
wil jij van mijn fluit afblijven

ik dacht dat jij een fiep had

haha mense.. kwas n beetje zat:P

Artiest Maik
Uitspraak van Dake op vrijdag 7 april 2006 om 20:19:
ik dacht dat jij een fiep had

niet fiepen over mark's fluit, anders kun je naar je fiep fluiten verrekte fierefluiter :S

was een kikker feestje!!

Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 8 april 2006 om 13:01:
nagoom klapte er weer goed op

Zeg je ook alleen maar omdat ie uit best komt :D ;p
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 13:16:
Zeg je ook alleen maar omdat ie uit best komt :D ;p

op nagoom let ik altijd goed op..op die andere dj's nie:p

Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 8 april 2006 om 13:24:
op nagoom let ik altijd goed op..op die andere dj's nie

ok ;)
goed gedraaid alleen de tent is zo ontsettend kansloos voor een stampfeest !!! neem dan liever insiders volgende keer!!!!!

de tent is idd niet echt ok daarvoor, maar zeker wel een aardig feestje.

Was blij dat de wijn toch nog 1 euro was...wat eigenlijk niet de bedoeling was ofzoiets...daardoor lekker zat kennen worden.

T was gezellig, leuk, maar te warm, te druk en te klein :D

Nou mensen, Ik vond het gewoon een GOED feestje.
Goed georganiseerd, Goed geluid, Goede sfeer.
En relaxed dat Bier, Fris en Wijn 1€ waren en Mix 3€.
Wat wil je nog meer?!

En waarom een grotere lokatie?
Als er een grotere lokatie is dan komen er ook meer mensen,
En dan is er nog steeds zo weinig ruimte om te dansen, En is het nog steeds zo warm.
En ik vond de hitte reuze meevallen!

En dat mensen vinden dat het een tienerdisco is slaat ook nergens op, Misschien uit je duim gezogen?
Want volgens mij waren er maar weinig mensen onder de 18!
kijk maar: https://partyflock.nl/party/58018/ages.html#ages

:respect: D.O.D :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 21:06:
En dat mensen vinden dat het een tienerdisco is slaat ook nergens op, Misschien uit je duim gezogen?
Want volgens mij waren er maar weinig mensen onder de 18!

Er was er zelfs een van 40 jaar die zich goed kon vermaken daar met al die lollies.

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 21:06:
En waarom een grotere lokatie?
Als er een grotere lokatie is dan komen er ook meer mensen,
En dan is er nog steeds zo weinig ruimte om te dansen, En is het nog steeds zo warm.
En ik vond de hitte reuze meevallen!

Dat is niet een rede waarom mensen groter willen gaan maargoed :P ofja teminste ik niet ;)

Uitspraak van Tarzoentjuhh op maandag 10 april 2006 om 11:02:
Er was er zelfs een van 40 jaar die zich goed kon vermaken daar met al die lollies.

dat was otto mijn nepvriendje haha
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:36:
dat was otto mijn nepvriendje haha

Ohh dan waren er 2 van 40. Ik had het ook naar mun zin

oh ik snap het.. jij bent 40..:P
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:48:
oh ik snap het.. jij bent 40

Jaaaa

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:48:
oh ik snap het.. jij bent 40..:P

:p
om precies te zijn is otto; je nepvriend ;) 50 !!

haha wow:P
Het probleem met feestjes is dat er altijd mensen zijn die het geweldig vinden , maar ook altijd mensen zijn die er iets anders van hadden verwacht.

wij zelf weten ook dat er een aantal problemen waren die we volgende keer anders aan moeten pakken.Daar kunnen we alleen maar van leren.

Zo was het inderdaad erg heet.Hier willen we volgende keer zeker iets aan doen.

Het was ook erg druk maar dat is op ieder goed bezocht feest.Om dit toch een beetje binnen de perken te houden hebben we al aardig wat mensen moeten weigeren.

Het geluid daar vond ik persoonlijk niet veel verkeerd aan..Heb regelmatig toch wel veel slechter gehoord.

En echte hardcore liefhebbers zijn misschien niet helemaal aan hun trekken gekomen... Maar Gas op die lollie is een feest waar hoofdzakelijk hardstyle gedraaid word en tegen het einde van de avond nog wat hardcore.Dit is iedere keer nog zo geweest en dat zal ook zo blijven.

Verder is het balen voor de mensen die niet meer binnen konden komen maar ook die hebben geleerd dat ze volgende keer beter hun kaartje in de voor verkoop kunnen kopen.

Voor de mensen die het wel geslaagd vonden : Bedankt voor de geweldige avond en tot de volgende keer!

zeker tot de volgende keer ja:D

Maar maar maar...waar blijven de fotos 8-)
Uitspraak van actief op dinsdag 11 april 2006 om 14:24:
Maar maar maar...waar blijven de fotos

Hier --> http://www.cafetoday.nl/fotoboek.php?wat=showonderwerp&onderwerp=20296&kroegnummer=10721

Dat zijn ze niet van hun zelf..
dat vroeg je toch ook niet.... :P
Maar die van ons zelf zijn onderweg
Uitspraak van actief op woensdag 12 april 2006 om 07:42:

Uitspraak van actief op woensdag 12 april 2006 om 07:42:

:p bent wel veel eisend he :p lijkt wel een vrouw :p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 11:54:
lijkt wel een vrouw

lijkt zelfs wel een blonde vrouw...

Uitspraak van Colossos op woensdag 12 april 2006 om 09:20:
Maar die van ons zelf zijn onderweg

Gas er op!
we doen ons best...

zijn alweer druk voor het volgende feest zelfs.... :-P

Uitspraak van Colossos op woensdag 12 april 2006 om 15:15:
zijn alweer druk voor het volgende feest zelfs....

eerst maar is naar headliner :d
jup! ;)
ik zeg ook niet dat dat feest alweer over een week of 3 is :P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 15:43:
eerst maar is naar headliner :d

maat gij bent nie eens op de lollie geweest:p

Wel een paasontbijt toch 8-)
jah paasontbijt hahahahah
hadden geen tijd meer gehad om de stempel te veranderen maar heb er wel om kunnen lachen al die reacties op die stempel :p

ik vroeg me eigen al af of het kwam dat ik te zat was dat ik paasontbijt las :P
hehe
zolang maar niet iedereen straks weer voor de deur staat voor zn ontbijt :-P

jawel!
ik heb eigenlijk niet in de gaten wat er dan zo slecht zou moeten zijn aan dat feest?

mensen lopen te klagen dat het een lollydisco was....tja WAT WIL JE ANDERS MET DE NAAM GAS OP DIE LOLLIE? DÁÁR gaat het nou juist om?

het gros dat roept dat het een tiener disco is, is pas net 20 geworden (stoer hoor) of durft z'n leeftijd niet te vermelden (is waarschijnlijk ook een tiener)... als je je zo oud voelt ga dan naar opa party met bingo, op grotere feesten kom ik ook mensen tegen van misschien wel 6 jaar jonger, wat kan mij dat nou schelen, als je je eraan ergert dan ben je toch knap zielig dan.

mensen die platen dubbel hebben gehoord: je bent zeker nog nooit op hard bass of iets dergelijks geweest, hoor ik eenzelfde plaat wel 3x. dj's draaien slecht? wat ging er dan slecht aan? mixtechnisch in orde dus niet zwammen.

het geluid was niks mis mee, de mensen verwachten natuurlijk een installatie als bijv. in de effenaar, nou als die daar zou staan, dan ben je nu doof...

en warmte en zweet ja ok...dat is dan ook het enige

en voor 5 euro entree en bier 1 euro krijg je in heel nederland niks van dezelfde prijs/kwaliteit....of jullie mogen zelf een feestje proberen te geven

nou laat de discussie maar eens losbarsten dan

en voor DOD: knap gedaan (Y)
laatste aanpassing

Uitspraak van Dake op donderdag 13 april 2006 om 20:04:
ik heb eigenlijk niet in de gaten wat er dan zo slecht zou moeten zijn aan dat feest?

mensen lopen te klagen dat het een lollydisco was....tja WAT WIL JE ANDERS MET DE NAAM GAS OP DIE LOLLIE? DÁÁR gaat het nou juist om?

het gros dat roept dat het een tiener disco is, is pas net 20 geworden (stoer hoor) of durft z'n leeftijd niet te vermelden (is waarschijnlijk ook een tiener)... als je je zo oud voelt ga dan naar opa party met bingo, op grotere feesten kom ik ook mensen tegen van misschien wel 6 jaar jonger, wat kan mij dat nou schelen, als je je eraan ergert dan ben je toch knap zielig dan.

mensen die platen dubbel hebben gehoord: je bent zeker nog nooit op hard bass of iets dergelijks geweest, hoor ik eenzelfde plaat wel 3x. dj's draaien slecht? wat ging er dan slecht aan? mixtechnisch in orde dus niet zwammen.

het geluid was niks mis mee, de mensen verwachten natuurlijk een installatie als bijv. in de effenaar, nou als die daar zou staan, dan ben je nu doof...

en warmte en zweet ja ok...dat is dan ook het enige

en voor 5 euro entree en bier 1 euro krijg je in heel nederland niks van dezelfde prijs/kwaliteit....of jullie mogen zelf een feestje proberen te geven

en voor DOD: knap gedaan laatste aanpassing 13 april 2006 20:09

:respect:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 18:15:
jawel!

Kom gaan we samen :p
Uitspraak van Dake op donderdag 13 april 2006 om 20:04:

Als ut ff kan ben ik er de volgende keer weer bij, met lollie. (alleen al om de gemiddelde leeftijd omhoog te krikken :) )
Voor de gemiddelde sauna betaal je meer, en daar draaien ze ook al niet zo'n lekkere muziek.
En dubbele plaatjes...so what, jij luisterd nooit naar de dj's op de radio3? Daar hoor je de hele dag hetzelfde.

:respect:
laatste aanpassing