Partyflock

Forumonderwerp · 848135
Helaas zijn we er even tussen uit geweest doordat we onze vorige lokatie hebben moeten verlaten... maar we zijn terug , en beter dan ooit!!

Op 7 april 2006 is het dan eindelijk weer zo ver! D.O.D. Events geeft eindelijk weer een feestje in Cafe Today te Eindhoven.Normaal gesproken is dit een echt feest cafe , maar wij gaan het om toveren tot echte stamphal! en geloof maar dat dat vet word!

Niet alleen de lokatie is geweldig maar ook de line up liegt er niet om.We hebben voor jullie de volgende DJ's geselecteerd om er een geweldig feest van te maken.
- Xhiphias
- Tha Rhino
- Colossos
- Dweazle
- TECKNOIZ (bekend van Hard Nature,Ultrashock)
- JOHN HARRINGTON ((bekend van Hard Nature,Ultrashock)
- NAGOOM (Hard Nature , Frequence , Headliner)

En dit alles wordt bijgestaan door LJ Loh en VJ flastic!
Bijna alles bij elkaar compleet om er een te gek feest van te maken.Het enige wat we nog nodig hebben zijn jullie!!
Zorg er dus voor dat je er ook bij bent op 7 april!

de deuren openen om 21:00 uur en we gaan door tot 04:00 uur
kaarten kosten slechts 5,- en zijn te bestellen via www.dayofdestiny.nl of te koop op de lokatie zelf.

naast deze toch al vrij lage entree zijn ook nog de drank prijzen aangepast naar een acceptabel niveau.
voor bier fris en wijn betaal je 1,- en voor mix drankjes betaal je 3,-

tot ziens ,
tot Gas op die lollieee!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 20:08:
Gevoelens voor jou? Denk dat ik de enige ben die in de dusk gewerkt heeft en niet met jou in bed heeft gelegen!

Of lekker in de wc mmmmmm:d
Hahahaaa dat was toch "palen laaien"....
Was wel een erg lachen feestie :D
hehe
tis maar goed dat de dusk inmiddels gesloten is....
en dat de echte reden nu hier in het forum naar boven komt... :P

Uitspraak van FDTD/bassie from Holland op donderdag 23 maart 2006 om 19:30:
wc is van ted daar moet je niet aankomen .. zijn favorieten plek voor een dj contest he hahahahaha

Ted ben je met iemand na de wc geweest in de tijd dat wij getrouwd waren? SCHANDAAL :@
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik alles al die tijd op hou...poeheee

Ik verwijs hierbij gemakshalve maar meteen even door naar een gezegde van een wijs man...

Quote van J. Harrington:

"Ook de koningin moet wel eens poepen, mensen!" :D

xxx
laatste aanpassing
nee ted had een zeer belangrijke functie hij was de juri maar we waren m een paar x kwijt was ie weer us in slaap gevallen ..
oei oei oei !
Voorbereidingen zijn in volle gang..
en wat krijgen we een vette lichtshow... ;)
idd onze lichtman + finaciele aanhang zijn weer goed bezig geweest met het shoppen voor nieuwe dingen dus dat beloofd weer wat.... :p

ik zal maar eens gaan rondvragen wie er allemaal met mij mee gaat..:P
Er hebben zat mensen gezegd dat ze mee gaan alleen zijn ze het vergeten volgens mij..;)
dat werd weleens tijd ja!
nog ff en we hebben nog nie eens meer een kaartje voor je :P
zijn er eigenlijk ook lollies in de voorverkoop? ;)
hehe
moet je ff bij je ex werkgever kijken ofzo.... die heeft ze vast wel :P

Uitspraak van Colossos op zondag 26 maart 2006 om 14:20:
dat werd weleens tijd ja!
nog ff en we hebben nog nie eens meer een kaartje voor je

ik heb er zoiezo 6 nodig.. ben nog op antwoord aan het wachten van 4 andere.. dus miss worden het er 10 of meer.. of minder..:P
dan zoek dat maar eens heel snel uit dan :P
want de kaarten gaan erg hard...
en zolang er nog kaarten zijn word er ook aan de deur verkocht.Maar als het vol zit dan komt er helaas niemand meer binnen

fijn.. er worden kaartjes apart gehouden voor mij.. dus sst:P
zou je willen :P
je schiet maar gewoon op :P
wij regelen het wel he linda ! ;)

jaa colossos mijn schatje en ik regelen het wel:P
jajaja..
Dat zal wel weer :P
Even nog een huishoudenlijke mededeling

Omdat wij toch in een cafe zitten en niet in een discotheek , hebben we een aantal regeltjes mee gekregen.

Zo zijn Lonsdale , kisten en voetbal shirts niet toegestaan.Heb je dit toch aan dan heb je kans geweigerd te worden aan de deur.

Ook drugs en racisme wordt niet getolereerd.Word je hier toch op betrapt dan word je onmiddelijk naar het gat van de deur verwezen en is het feestje voor jou voorbij ;-)

Verder is alles en iedereen welkom om er een geweldig mooi en gezellig feestje van te maken!

En dan nog even wat informatie over de kaartverkoop.De voorverkoop gaat vrij hard.Mocht je dus van plan zijn om kaarten aan de deur te kopen , ben er dan heel snel bij want aan de deur zullen nog maar een beperkt aantal kaarten te koop zijn.en vol is toch echt vol ;-)

Dus zorg dat je dit feestje niet gaat missen!!

Bijna
:cheer:
jaja
nog 1,5 weekje!!

ik heb er zin in!! :D

kheb 11 kaarten gereseveerd en die zijn dus voor mij:[ :P

Uitspraak van Colossos op dinsdag 28 maart 2006 om 19:09:
ik heb er zin in!!

Mie toe :D
Ik dnek dat het heel druk gaat worden :o
Artiest {SHOWLIST artist 22023, 42309}
Mag ook wel! heb er zin in en gaat de goeie kant op
tot dan mensen! :bounce:

:cheer:
leuke line up,
maar helaas zelf feest dag erna,dus vroeg naar bed.

veel plezier voor de mensen die wel gaan
Uitspraak van actief op dinsdag 28 maart 2006 om 19:42:
Ik dnek dat het heel druk gaat worden

Ik weet het wel zeker voorverkoop gaat egt hard deze x dusss gaat zekers helemaal goed komen...
GAS OP DIE LOLLIEEEEEE

wat voor vergunning zit er op de today voor hoeveel man er binnen mogen? 400?

400 :o
Dat past nooit :P OF wel?

Of gaat die bovenverdieping ook open ? :D
haha ze hebben inderdaad een vergunning voor 400 man. Maar daar zit dus wel inderdaad de bovenverdieping bij EN het bovengedeelte waar nu de garderobe is.
Aangezien dat deel wegvalt kunnnen er 350 mensen in maar dan is het echt heeeeel erg druk vandaar dat wij hebben gezegt dat er maximaal 300 man binnen mogen
Boven is btw ook open ja ;)

ok relaxed:D
Gaat de goeie kant op (Y)

Boven is wel rlx of vooran langs de deur die bankjes :P

kheb er zin in!!!!!!!!!!!! nog n paar dagen:D
NOG 5.................

Z*ucht..
hehe.. Ik heb kriebels !! :P

whoehoee nog 4daagjes:D heb er zin in..

Erwin had Jessica nog kaartjes gehaald bij jou?
Want de kaartjes die ik besteld had zitten ook kaartjes voor haar bij, dalijk heb ik er te veel..

maakt nie uit linda, dan kope wij ze wel over ;)

hehe hoor net dat ik nog kaartjes gewonne heb.. nog beter haha:P

hahha naja zeg zijn altijd mensen met mazzel he :P ;)

hehe eerste keer da ik er 1 win..:D

wij hadde laatst ook wa gewonne krege we thuis gestuurd zeide ze. dus ik stuur een bericht van ja wa is da precies wa we hebben gewonnen. was een foutje, ging om een spookactie :S ok fijn , hebbe wij wir :D
ze moete t weer op een onbeperkt zuipe feesie houwe! ,maargoed ook hier zalk onbeperkt zuipe alleen kost t me dan wat meer :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 15:45:
wij hadde laatst ook wa gewonne krege we thuis gestuurd zeide ze. dus ik stuur een bericht van ja wa is da precies wa we hebben gewonnen. was een foutje, ging om een spookactie ok fijn , hebbe wij wir

das ok mooi genaait..:S krijg je dan nie een troostprijs?:P

nee schijnbaar nie. mooie naaistreek :D
bij ons is de verloting echt hoor ! ;)
ennuhh
voor een organisatie is het ook balen als er kaarten worden verloot en dat dan die mensen niet op komen dagen.... dan verloten we ze liever aan iemand anders die wel echt op komt dagen