| Betreft: | evenement: Club r_AW, zaterdag 25 februari 2006 om 22:00 |
Uitspraak van actief op maandag 27 februari 2006 om 19:26:mijn crew en ik hebben al afgesproken om de 10e editie als jubileum in pak te gaan
heb ik ook ooit aan zitten denken. Lijkt me alleen heel erg warm
Uitspraak van actief op maandag 27 februari 2006 om 13:07:Het leek wel of dit de meest blauwe editie was voor iedereen, ik hoor uit allerlei hoeken mensen zeggen dat ze naar de klote waren en of bezopen, en weinig nog weten of nix meer weten
Hehe ook een aantal dj's konden niet meer echt zinnig lullen, ik zal geen namen noem
Als je ongeveer aan iedereen verteld richting en op schiphol dat je alvast gaat inchecken voor je vakantie over 3 maanden en in de p60 auto's probeert te verzekeren gaat het ook niet meer goed met je denk
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 16:34:een kleine impressie van het verslag van revolting:
ja en toen ben ik naar buiten gegaan omdat een vriend moest pinnen..
en toen ik weer binnenkwam was outside agency bijna klaar. en wat ik daarna heb gedaan... god mag het weten
Of eventueel:
Ik kwam binnen en had een delerium want ik had als een zebra voor gezopen met me maten die eveneens zo vet als een trommel waren en vrijwel weinig tot niets meer weten van de avond (ik noem geen namen
Uitspraak van actief op maandag 27 februari 2006 om 19:26:22 April word de 9e editie van Club r_AW, mijn crew en ik hebben al afgesproken om de 10e editie als jubileum in pak te gaan
Gaan we zeker doen mark!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 februari 2006 om 20:05:heb ik ook ooit aan zitten denken. Lijkt me alleen heel erg warm
Gewoon doen
Ok voor de fans dan toch maar een klein verslag:
Afgelopen zaterdag was het alweer de 8e editie van Club r_AW.
Rond 9 uur maar het kan ook vroeger of later geweest zijn was de hele r_AW crew aanwezig bij mijn huis, op dit moment was ik zo lam als een molen.
We stapten de metro in, blowtje gerookt, trein in gegaan.
Toen ineens waren we op Schiphol, daar even gebeld naar weet ik niet meer.
Ineens was het half 5, Fristi gedronken en nog 3 Miro plaatjes beneden gehoord.
Nachtbus in gegaan, veel bekenden gezien. Tom laat je reet zien geschreeuwd en toen de trein weer in.
Afgelopen zaterdag was het alweer de 8e editie van Club r_AW.
Rond 9 uur maar het kan ook vroeger of later geweest zijn was de hele r_AW crew aanwezig bij mijn huis, op dit moment was ik zo lam als een molen.
We stapten de metro in, blowtje gerookt, trein in gegaan.
Toen ineens waren we op Schiphol, daar even gebeld naar weet ik niet meer.
Ineens was het half 5, Fristi gedronken en nog 3 Miro plaatjes beneden gehoord.
Nachtbus in gegaan, veel bekenden gezien. Tom laat je reet zien geschreeuwd en toen de trein weer in.
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op maandag 27 februari 2006 om 20:57:Ben tegen het einde nog onderuit gepleurd maar dat heeft niemand gezien toch
Wie ik?
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 21:37:Dione ouwe haha
Jij bent tog Dione? De echte!!?
Uitspraak van actief op maandag 27 februari 2006 om 22:14:Vraag me af waar die foto's blijven hierzo
morgen.. de fotograaf is wat brakjes nog en had nog wat homework
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 22:44:w00w kom erachter dat promo ook nog Drive by van catscan draaide
Hoorde ik t dus toch goed (erges in een echo in de wereld genaamd blauw)
Ergenis. Laat je een leuke foto maken. Staat die er niet bij 
Er zijn ook nog foto's gemaakt door www.thepartyfotograaf.nl was een lange gozer
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 februari 2006 om 11:34:was een lange gozer
echt gezellig wassie niet
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 februari 2006 om 11:34:Er zijn ook nog foto's gemaakt door www.thepartyfotograaf.nl was een lange gozer
Dat zou hem ook wel kunnen zijn ja. Had die man een heel professioneel apparaatje bij ?
laatste aanpassing
Alleen moet Yvonne wat duidelijker articuleren als ze tegen mij Partyfotograaf probeert te zeggen onder invloed
Ik herhaal
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 13:35:Het was gewoon partyfotograaf maar jij hebt gewoon de initialen PF verstaan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 14:52:hij zei van dat ze op pf kwamen
Oh dan lag het niet aan mij

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)