| Betreft: | evenement: Club r_AW, zaterdag 25 februari 2006 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 15:38:ja beetje faggot af en toe
nu ben je dubbel-L
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 15:50:Laten we het er maar op houden dat het een vet feest was, om verdere escalatie van deze toch wel grootse rel te voorkomen.
stel je voor mijn toch-wel-stoere-in-de-stijgers-staande-industrial-hoofd het middelpunt van een internationale bloedige rel..
vet..
laatste aanpassing
Voor welke site werden er foto's gemaakt?
Wat ik me kan herinneren was het:
www.housem.nl
www.partyfotograaf.nl ??
www.rage-online.be
www.rave-o-lution.nl
Wat ik me kan herinneren was het:
www.housem.nl
www.partyfotograaf.nl ??
www.rage-online.be
www.rave-o-lution.nl
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 15:15:oh ja Meef had je nou je allstars ( ) aan
Ik had wel allstars aan
Uitspraak van actief op maandag 27 februari 2006 om 16:08:Ik had wel allstars aan
ja dat weet ik al niet meer
ik zag meef in begin van de avond
jou zag ik pas halverwege
maar ik wacht nog steeds vol spanning op het verslag!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 16:25:maar ik wacht nog steeds vol spanning op het verslag!!
Haha kan je lang wachten
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 februari 2006 om 17:06:Mensen hier trouwens nog last van vlekken? Me broek is gewassen maar er zitten nog zwarte spetters in
Zo, ik zag net mijn broek
damn, nog nooit zo erg geweest, zelfs vroeger in de fun niet
hoop maar dat het eruit komt! leek op zommige plekken wel kauwgumachtige troep
Uitspraak van Dy-namic Hogh op maandag 27 februari 2006 om 17:18:Joyce, mijn knie is helemaal zwart
dat wil wel na 3 x voor mij knielen
volgende x weer
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 februari 2006 om 17:06:Mensen hier trouwens nog last van vlekken?
Ik had allemaal witte vlekken op me broek, god weet hoe die er zijn opgekomen
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 16:34:een kleine impressie van het verslag van revolting:
ja en toen ben ik naar buiten gegaan omdat een vriend moest pinnen..
en toen ik weer binnenkwam was outside agency bijna klaar. en wat ik daarna heb gedaan... god mag het weten
Uitspraak van actief op maandag 27 februari 2006 om 16:36:ik vraag voor blote-mannen-aarsen en knuffel ward nogal graag
zoiets ja, hehe
Uitspraak van actief op maandag 27 februari 2006 om 17:25:Ik had allemaal witte vlekken op me broek, god weet hoe die er zijn opgekomen
zijn het uitgespuugde papiersnippertjes ??