Uitspraak van Belvend... op woensdag 15 februari 2006 om 14:36:ik rond 6 uur.
dan is deze meneer alweer weg, ergens wat verdwaalde Belgen ophalen....
Uitvak Venlo uitverkocht
Het uitvak waarin de MVV-supporters in Stadion de Koel plaatsnemen is helemaal uitverkocht. Afgelopen maandag werden de laatste kaarten verkocht aan de MVV-supporters die op eigen vervoer naar Noord-Limburg zullen afreizen. Dit betekent dat 450 “Sjengen” de Sterrendragers zullen aanmoedigen in Venlo.
Voor MVV-supporters die geen kaarten voor het uitvak in hun bezit hebben, heeft het GEEN zin om naar Venlo af te reizen. De kaartverkoop voor de VVV-supporters is strikt geregeld, middels een 1 op 1 kaartverkoop in combinatie met een legitimatiebewijs!
Het uitvak waarin de MVV-supporters in Stadion de Koel plaatsnemen is helemaal uitverkocht. Afgelopen maandag werden de laatste kaarten verkocht aan de MVV-supporters die op eigen vervoer naar Noord-Limburg zullen afreizen. Dit betekent dat 450 “Sjengen” de Sterrendragers zullen aanmoedigen in Venlo.
Voor MVV-supporters die geen kaarten voor het uitvak in hun bezit hebben, heeft het GEEN zin om naar Venlo af te reizen. De kaartverkoop voor de VVV-supporters is strikt geregeld, middels een 1 op 1 kaartverkoop in combinatie met een legitimatiebewijs!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 12:28:Neem je je Feyenoord-vriendjes mee?
Ja die neem ik mee ja!!
Uitspraak van The Bush Kangaroo op donderdag 16 februari 2006 om 11:10:Wat heb je in Venlo te zoeken als je geen kaartje hebt dan?
Wat heb je in Venlo te zoeken als je wel een kaartje hebt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:56:Ja die neem ik mee ja!!
We hebben zojuist vernomen dat er vrijdag extra veiligheidsmaatregelen zijn. We vragen VVV-supporters vooral niet te vergeten hun legitmatiebewijs mee te nemen. We roepen iedereen op om zich in het stadion te gedragen! Doe geen domme dingen want de camera draait mee. Kijk vrijdagmiddag ook uit op de parade in Venlo!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 12:22:Kijk vrijdagmiddag ook uit op de parade in Venlo!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 12:24:Waar is dat?
Dat is waar jullie gaan stuiven
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:56:Ja die neem ik mee ja!!
willen ze niet met me meerijden vanuit Rotterdam???
Uitspraak van The Bush Kangaroo op donderdag 16 februari 2006 om 14:13:Dat is waar jullie gaan stuiven
Uitspraak van Ibraminovic op donderdag 16 februari 2006 om 15:12:willen ze niet met me meerijden vanuit Rotterdam???
Leg uit????
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 15:53:Leg uit????
de man komt uit Rotterdam....
Uitspraak van The Bush Kangaroo op donderdag 16 februari 2006 om 14:13:Dat is waar jullie gaan stuiven
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 16:10:Ik heb al zo'n slechte punten, dat wil je helemaal niet weten
ach Timmetje, sommige mannen zijn nou eenmaal wat minder geschapen dan de rest. Daar zal je nu toch wel over heen zijn op je 26e?
ik leef met je mee, hoe laat ben je btw in stad morgen?
Rond een uur of 3 denk ik
Uitspraak van The Bush Kangaroo op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:ach Timmetje, sommige mannen zijn nou eenmaal wat minder geschapen dan de rest. Daar zal je nu toch wel over heen zijn op je 26e?
eej tim sinds wanneer ben jij donateur?
Sinds ik de staatsloterijshow heb gewonnen
Uitspraak van The Bush Kangaroo op donderdag 16 februari 2006 om 16:23:je bedoelt een paar honder sjengen die een spoor van vernielingen achterlaat op de parade?
Jij bent gek man
Kiekeboe