Partyflock

Forumonderwerp · 846615

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

→ als beheerder
Dit verhaal is geschreven door Partyflock, niet door het lid AoT! Maar het was wel zo makkelijk om zijn topic maar even te gebruiken.

Feyenoord ontvangt dit weekend Ajax in de Kuip.

Dit topic kan gebruikt worden om te praten over de voetbal wedstrijd.

Volgens het beleid van Partyflock is het niet toegestaan om te praten over randverschijnselen. Hier een quote uit het beleid.

Voetbal --> randverschijnselen als hooliganisme/rellen en spreekkoren zijn niet welkom op Partyflock en topics of posts hieromtrent zullen worden bestraft

Elke post die niet over voetbal gaat, maar over het randgebeuren, zal verwijderd en bestraft worden. Als het uit de hand loopt zal ook dit topic gesloten worden.

Dit om voor de voetbal liefhebber toch de mogelijkheid te geven om over de wedstrijd te praten.

Voor iedereen die dit jammer vind en niet in voetbal geinteresseerd is, dit is Partyflock, met het forum VOETBAL, om het nog maar een keer duidelijk te maken.

Tevens is het niet de bedoeling dat er nu andere topics worden geopend, aangezien 1 topic meer dan genoeg is.
laatste aanpassing door een beheerder

Uitspraak van S ][ Nickname ][ op dinsdag 7 februari 2006 om 16:32:
hoe lang is het ookalweer geleden dat jullie een Europese beker hebben gehaald dan

Toen waren de meeste hier nog niet eens geboren man.
Uitspraak van terreur aan het eur op dinsdag 7 februari 2006 om 13:08:
Zó veel jaar is het nou ook weer niet geleden dat jullie voor het laatst kampioen werden

Deze opmerkingen laat al maar weer zien wat voor supporters de neuzen zijn. Gloryhunters, en ja jullie zijn nou eenmaal beter(over het algemeen, dit jaar gelukkig niet). Dus zou iedereen ook moeten weten dat wij xtra blij zijn met een overwinning en cker op de neuzen. Dat komt omdat feyenoord in ons hart zit, en als ik voor de prijzen had gegaan had ik toch al bij jullie tussen het zielige stelletje ongeregeld gezeten. Maar nee mijn voorkeur gaat uit naar een club als feyenoord.

Uitspraak van Bussie op dinsdag 7 februari 2006 om 16:38:
Deze opmerkingen laat al maar weer zien wat voor supporters de neuzen zijn. Gloryhunters, en ja jullie zijn nou eenmaal beter(over het algemeen, dit jaar gelukkig niet). Dus zou iedereen ook moeten weten dat wij xtra blij zijn met een overwinning en cker op de neuzen. Dat komt omdat feyenoord in ons hart zit, en als ik voor de prijzen had gegaan had ik toch al bij jullie tussen het zielige stelletje ongeregeld gezeten. Maar nee mijn voorkeur gaat uit naar een club als feyenoord.

Denk zelfs dat als we voor de prijzen en succesen een club ozuden moeten kiezen we eerder naar het buitenland zouden uitwijken 8)

Deze opmerkingen laat al maar weer zien wat voor supporters de neuzen zijn. Gloryhunters

kijk voor de aardigheid dit topic eens door, net na de overwinning en kijk dan eens waar de gloryhunters aanwezig zijn

en ja jullie zijn nou eenmaal beter

dat klopt

hoe lang is het ookalweer geleden dat jullie een Europese beker hebben gehaald dan

ga nou niet over het verleden beginnen want dat leg je af
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 16:50:

hij begint over het verleden scheef aapie :z

Uitspraak van S ][ Nickname ][ op dinsdag 7 februari 2006 om 16:51:
hij begint over het verleden scheef aapie

jij gaat er toch op in

enge steengooier

Verleden is ook zo belangrijk! :nee:
het verandert niets aan het heden of aan de toekomst! ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 16:50:

gloryhunter

Uitspraak van Ouwe :D op maandag 6 februari 2006 om 20:01:
Vlucht je volgdende keer weer op een feest in a'dam?

en ik moest er over ophouden ? maar jij bent uitgenodigd a.s, zaterdag - Off Corso - Oldschool Gansters, wedden dat je niet komt !

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 20:03:
zielig menneke bende gij zeg

laat gaan Rich, ze zijn het niet waard
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 16:54:
Verleden is ook zo belangrijk!
het verandert niets aan het heden of aan de toekomst!

Wat een mooie woorden en helemaal gelijk ook!!

(K)

Uitspraak van Doosydo..A.K.A Shorty op dinsdag 7 februari 2006 om 17:00:
Wat een mooie woorden en helemaal gelijk ook!!

haha! Thanks Doosy!

:kusje:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 16:54:
Verleden is ook zo belangrijk!

hoe kan je nou zeggen dat het verleden van je club niet belangrijk is :no:

Uitspraak van Bussie op dinsdag 7 februari 2006 om 16:56:
gloryhunter

weet je wel wat het betekend of zeg je maar wat? Lijkt me nu iig niet bepaald van toepassing. Maar leuk dat je er een nieuw woordje bij hebt.

maar ik begrijp wel waarom je het zegt, als ik voor feyenord was zou ik ook zeggen dat het verleden er niet toe doet :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:10:
Uitspraak van Bombillah op dinsdag 7 februari 2006 om 16:56:
gloryhunter

Is makkelijk zeggen voor ze
Kan me nou ook niet zo snel voorstellen dat je voor de sfeer naar de aRENa gaat.

Uitspraak van Bussie op dinsdag 7 februari 2006 om 17:13:
Kan me nou ook niet zo snel voorstellen dat je voor de sfeer naar de aRENa gaat.

En ik niet dat je na die badkuip gaat, wat heb ik me lopen ergeren aan die kk stadion en stad

het meurt er nogal ja
Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 7 februari 2006 om 13:05:
ik zag die bolle ook nog staan en je wijf ook

me wijf ??? je meisie zeg je dan, :dood:

Gloryhunters

het geksteeeeeeeee
Hoe vond je het nou Ouwehoeren, Om eindelijk een keer in zo'n mooie stad & stadion te zijn?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:14:
wat heb ik me lopen ergeren aan die kk stadion en stad

Stad moet je zelf weten ik erger me ook dood in die baggerstad, maar dat je denkt dat de aRENa mooier is dat de kuip. owowow dan denk ik toch echt dat je achterlijk bent. Vraag aan elke voetbal liefhebber welk stadion het mooist is en dan komt toch echt de tempel a/d maas eruit

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:11:
maar ik begrijp wel waarom je het zegt, als ik voor feyenord was zou ik ook zeggen dat het verleden er niet toe doet

En als ik voor Ajax was, had ik me ook vastgeklampt aan het verleden! ;) That's the only thing that isn left! 8)
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 7 februari 2006 om 17:18:
Hoe vond je het nou Ouwehoeren, Om eindelijk een keer in zo'n mooie stad & stadion te zijn?

Ben vaak zat in dat stadion en die :x stad geweest hoor :)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:20:
En als ik voor Ajax was, had ik me ook vastgeklampt aan het verleden!

Moet jullie idd wel bekend voor komen :x
En als ik voor Ajax was, had ik me ook vastgeklampt aan het verleden! That's the only thing that isn left!

Jullie gaan dit seizoen ook geen prijzen pakken :nee::D
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 7 februari 2006 om 17:20:
Ben vaak zat in dat stadion en die :x stad geweest hoor :)

Maar je krijgt er wel iedere keer nog een stijve pik van of niet?
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 7 februari 2006 om 17:24:
Maar je krijgt er wel iedere keer nog een stijve pik van of niet?

Nou nee niet bepaald en na dit soort uitslagen al helemaal niet :)

vorig jaar was leuker, lekker buiten

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:22:
Moet jullie idd wel bekend voor komen

Nee, kan me daar sinds zondag weinig van herinneren...

Uitspraak van DaPut op dinsdag 7 februari 2006 om 17:22:
Jullie gaan dit seizoen ook geen prijzen pakken

Zondag had ik voor geen PRIJS willen missen! ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:28:
Zondag had ik voor geen PRIJS willen missen!

Inderdaad wat een feest :yes:

Heb gewoon spierpijn van het feest vieren :P

En als ik voor Ajax was, had ik me ook vastgeklampt aan het verleden! That's the only thing that isn left!

komt wel weer goed, dat weet je bij Ajax. Bij feyenord is het al zoveel jaren niets dat een tweede plek wordt gezien als het behalen van de Champions League. Uit de uefa cup, uit de nationale beker en kansloos voor de titel omdat psv gewoon te constant is.
het is en blijft kut helaas

zal snel weer andersom wezen :)

Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 7 februari 2006 om 17:36:
zal snel weer andersom wezen

dat moge duidelijk zijn :yes:
ja toch :)
morgen winnen we weer ;P
laten we het hopen :x

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:34:
kansloos voor de titel omdat psv gewoon te constant is.

3 punten achter, maar nog tegen psv moeten, betekent dat je nog alles in eigen hand heb, aangezien Feyenoord een beter doelsaldo heeft

maar ja met 20 punten achter en een slechet doelsaldo is dat een ander verhaal he :aai:

Uitspraak van DaPut op dinsdag 7 februari 2006 om 17:22:
Jullie gaan dit seizoen ook geen prijzen pakken

Precies, wij hebben nog de JC schaal, zitten nog in de race voor de gatorade en Championsleague :cheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:28:
Zondag had ik voor geen PRIJS willen missen!

Dus liever een overwinning op je grootste rivaal als je feestje op de coolsingel :vaag:?! En die feestjes zijn bij jullie al zo schaars!! :D
Uitspraak van DaPut op dinsdag 7 februari 2006 om 17:47:
En die feestjes zijn bij jullie al zo schaars!!

Wij feesten na elke overwinning, niet alleen na een kampioenschap op afgelegen parkeerplaats...

Je weet toch.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:45:
3 punten achter, maar nog tegen psv moeten, betekent dat je nog alles in eigen hand heb, aangezien Feyenoord een beter doelsaldo heeft

ik bekijk het reeel en niet zoals jij door een feyenord bril. Zou rapper moeten worden.

psv wordt kampioen

Uitspraak van Bussie op dinsdag 7 februari 2006 om 17:18:
Stad moet je zelf weten ik erger me ook dood in die baggerstad, maar dat je denkt dat de aRENa mooier is dat de kuip. owowow dan denk ik toch echt dat je achterlijk bent. Vraag aan elke voetbal liefhebber welk stadion het mooist is en dan komt toch echt de tempel a/d maas eruit

Je hoort mij niet zeggen dat ik de Arena mooi vind. :no: Lezen is ook een vak :-)
Voor 1x zou ik het niet erg om van psv te verliezen, als feyenoord maar geen kampioen word :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:51:
Je hoort mij niet zeggen dat ik de Arena mooi vind. Lezen is ook een vak

hij is sowieso niet de snuggerste
Uitspraak van geluit op dinsdag 7 februari 2006 om 17:48:
Wij feesten na elke overwinning, niet alleen na een kampioenschap op afgelegen parkeerplaats...

Je weet toch.

nee weet ik niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:49:
ik bekijk het reeel en niet zoals jij door een feyenord bril

je neus is gewoon te groot voor een bril :cheer: ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van geluit op dinsdag 7 februari 2006 om 17:48:

Je weet toch.

die, dus die op de Coolsingel (Y)