Partyflock

Forumonderwerp · 846569

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

als dat zo doorgaat, hebben we straks nog een oorlog erbij :s

Uitspraak van omar suarez op vrijdag 3 februari 2006 om 08:51:
als dat zo doorgaat, hebben we straks nog een oorlog erbij

haha oorlog :D, wat denk je nou dat die landen zelfmoord willen plegen :D
Ik hoop liever dat we ons qua olie meer kunnen afkeren van het midden-oosten, als we hun niet meer nodig hebben dan pas zullen ze zien hoe hard ze ons nodig hebben. Er liggen nog genog reserves olie onder alaska en canada, dan halen we onze olie voorlopig daar vandaan, daar staat men niet gelijk vlaggen te verbranden als er bijvoorbeeld een spotprent van bijv Bush in onze media verschijnt.

Meeste moslims hebben een kort lontje he
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 3 februari 2006 om 18:31:
Dat is het niet, de woede die hun hebben komt voor uit tomeloze intollerantie tegen alles wat niet-moslim is. Ze hebben nu eindelijk "iets" om over te zeiken en te schelden. En ze doen het graag, want ze hebben een hekel aan ons persoonlijk, relativeren kunnen die gasten niet.

ehm simpele, volgens mij komt die woede uit het feit dat hetafbeelden van Mohammed volgens de Koran godslatering is

het praat die reacties niet goed, maar je hoeft geen bullshit argumenten te bedenken waarom zij zo boos zijn. De reden waarom zij boos zijn is zo duidelijk als wat.
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 3 februari 2006 om 18:44:
Dat is het niet,

of wil jij een moslim gaan uitleggen dat het afbeelden van Mohammed volgens de Koran toch wel mag?

uit het feit dat hetafbeelden van Mohammed volgens de Koran godslatering is

ehm simpele, volgens mij komt die woede uit het feit dat hetafbeelden van Mohammed volgens de Koran godslatering is

het praat die reacties niet goed, maar je hoeft geen bullshit argumenten te bedenken waarom zij zo boos zijn. De reden waarom zij boos zijn is zo duidelijk als wat

Zo overdreven reactie als deze komt niet zomaar uit de lucht vallen, men heeft in het midden-oosten al jaren een steeds groeiende haat tegen het westen, als er nooit wat zou zijn gebeurd dan hadden ze echt niet zo gereageerd lijkt mij.

ehm simpele,

Ik probeer het zo simpel mogelijkvoor jou neer te zetten ;) anders begrijp je het weer niet :/

tis toch allemaal zo simpel. persoontje a ( de moslim) gelooft in iets. persoontje b gelooft daar niet in. persoontje b doet iets wat volgens het geloof van persoontje a niet mag. nou joepie heel erg jammer dan. persoon b is niet verplicht het gehele geloof van persoon a te snappen en te begrijpen en al zeker niet na te leven. dus persoontje a moet niet zo zeuren. of mag dat dan wel weer van zn geloof?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 18:54:
nou joepie heel erg jammer dan. persoon b is niet verplicht het gehele geloof van persoon a te snappen en te begrijpen en al zeker niet na te leven

100 % Mee eens, vooral met dat laatste :)
Uitspraak van SLAPSHOT op vrijdag 3 februari 2006 om 18:56:
100 % Mee eens, vooral met dat laatste

me2

Goed gesproken Traantje1984 :jaja:

Artiest Havoc 303
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 15:49:
Was ook zo met alle honden toch, die ging ook compleet los na het zien van 100 en 1 dalmatiers :S

:respect:

Wat mij betreft nu al dé opmerking in dit topic!

het praat die reacties niet goed, maar je hoeft geen bullshit argumenten te bedenken waarom zij zo boos zijn. De reden waarom zij boos zijn is zo duidelijk als wat.

ja en??

Aanslagen plegen in de naam van de Profeet mag ook niet maar daar hoor ik ze niet over...

Wat hebben zij te maken met een satire uit het westen??

ze zijn boos omdat ze denken dat de gehele wereld en zn bevolking naar hun moet luisteren. en als dat niet werkt verzinnen ze wel een andere smoes

ik zal de geloven eens naast elkaar leggen. en dan gaan we kijken wat onze o zo geliefde moslims allemaal doen wat volgens bijvoorbeeld het christelijke geloof niet mag. en dan sturen we alle christenen op precies dezelfde manier naar de moslims als hoe hun zich tegen ons trachten te keren.

kijken hoe ze dat vinden.....

Uitspraak van Rafa op vrijdag 3 februari 2006 om 15:32:
Er is wel degelijk humor en relativeringsvermogen maar ga niet steeds de grens verzetten of verleggen

Ben het eg helemaal met je eens!

Die "grap" loopt alleen maar meer uit de hand door de manier waarop d'r in die islamitische landen op gereageerd wordt; 't nodigt alleen maar meer uit tot 't maken van spotprenten...

BRUSSEL - De Belgische Moslimexecutieve, het zelf gekozen orgaan van moslims in België, noemt de publicatie van de cartoons over de profeet Mohammed „een uiting van racisme en een teken van misprijzen in de richting van de islamitische godsdienst”. Volgens de organisatie kan de vrijheid van meningsuiting nooit de belediging van een volledige bevolkingsgroep rechtvaardigen.

uhm sorry? waar zijn die mensen? wil der wel een gesprek mee voeren. kijken hoe snel ze stil zijn.....(maar ja praten doen ze niet ze smijten meteen met bommen)

dus iets tekenen is racisme? wrm is het racisme dan? omdat jullie iets geloven en wij niet? dan mogen wij maar helemaal niets doen wat niet in jullie straatje past? het lijkt gvd wel een hitlergroepje die dit zo zou zeggen. wij zetten een plaatje in de krant. dat mag niet? maar een bom ergens plaatsen mag wel? onee klopt verrek je hebt gelijk ook. dat staat in de o zo mooie koran he. nee je hebt helemaal gelijk dan mag het.

westerse samenleving? zullen wij ook zon boekje maken? dan mogen we ook lekker alles....
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 19:36:
Die "grap" loopt alleen maar meer uit de hand door de manier waarop d'r in die islamitische landen op gereageerd wordt; 't nodigt alleen maar meer uit tot 't maken van spotprenten...

ja maar dat mag niet. staat in de koran. daar moeten wij ook naar luisteren..... ja tuuuurrlijk.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 19:37:
"een uiting van racisme"

Was ff wachten, maar 't stopwoord is weer gevallen...

Waar blijft de AEL??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 19:37:
noemt de publicatie van de cartoons over de profeet Mohammed „een uiting van racisme

Sinds wanneer heeft geloof iets met je ras te maken :vaag:
laatste aanpassing

je gelooft in iets waar je in wil geloven. ja mensen WAAR JE IN WIL GELOVEN. wil je dat niet dan hoeft dat niet. snapte die moslims dat ook maar

WASHINGTON - Het afdrukken van omstreden karikaturen van de profeet Mohammed is een onacceptabele aanzetting tot religieuze of etnische haat. Dat heeft een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag gezegd.

De afbeeldeingen zijn, kwetsend voor het geloof van moslims, aldus Justin Higgins. Hij stelde dat de VS uiteraard volledig de persvrijheid erkennen, maar dat de pers ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen. „Het op deze manier aanzetten tot religieuze of etnische haat is niet acceptabel. We roepen op tot tolerantie en respect voor elke gemeenschap en hun religieuze overtuigingen en praktijken.”

zelfs amerika schijt hem. wel irak binnen vallen zonder goede reden maar nee een spotprentje plaatsen mag niet:S

en even ter goeder orde: die haat was er al.. wat is het volgende excuus?

en je gaat me niet vertellen dat de amerikaanse heren alles van elk geloof ter wereld afweten....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 19:45:
Was ff wachten, maar 't stopwoord is weer gevallen...

idd het is het eerste woordje wat de meeste moslims leren als ze hier zijn :d, want het woordje straalt macht en zieligheid tegelijk uit.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 19:53:
en even ter goeder orde: die haat was er al.. wat is het volgende excuus?

idd de haat jegens het westen is er al veel langer, ze hebben u gewoon een stok om mee te slaan, en daar zij nde moslims maar wat al te blij ermee :/
laten wij ook massaal de straat opgaan en de vlaggen van die landen in de fik zetten en massaal roepen GOD AKHBAR.

staan die moslims toch even raar op hun neus te kijken. ze moeten niet zo kinderachtig doen.

er word gewaarschuwd voor aanslagen in heel Europa, theo van Gogh toestanden en de Mohammed B's zullen massaal opstaan om anarchie en chaos te zaaien.

ALS HET JE NIET BEVALT IN EUROPA MET ONZE HEILIGE VRIJHIJD VAN MENINGSUITING DAN FLIKKER JE MAAR OP.
en dat is mijn mening. stelletje mafkezen.
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van spouswaus op zaterdag 4 februari 2006 om 01:46:
laten wij ook massaal de straat opgaan en de vlaggen van die landen in de fik zetten en massaal roepen GOD AKHBAR.

staan die moslims toch even raar op hun neus te kijken. ze moeten niet zo kinderachtig doen.

er word gewaarschuwd voor aanslagen in heel Europa, theo van Gogh toestanden en de Mohammed B's zullen massaal opstaan om anarchie en chaos te zaaien.

ALS HET JE NIET BEVALT IN EUROPA MET ONZE HEILIGE VRIJHIJD VAN MENINGSUITING DAN FLIKKER JE MAAR OP.
en dat is mijn mening. stelletje mafkezen

amen :d
laatste aanpassing door een beheerder

en dat is mijn mening. stelletje mafkezen.laatste aanpassing 4 februari 2006 11:33 door een medewerker

:x
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 19:53:
zelfs amerika schijt hem. wel irak binnen vallen zonder goede reden maar nee een spotprentje plaatsen mag niet

bullshit

Amerikanen begrijpen het omdat de enigen die INLEVINGSVERMOGEN hebben gelovigen zijn. Amerika is een strenggelovig land dus ze weten hoe het is.

Toch te erg voor woorden dat niemand begrip heeft, behalve gelovigen zelf?

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 4 februari 2006 om 01:01:
idd de haat jegens het westen is er al veel langer, ze hebben u gewoon een stok om mee te slaan, en daar zij nde moslims maar wat al te blij ermee

dat bedoel ik maar

Uitspraak van Knoalster op zaterdag 4 februari 2006 om 11:45:
Toch te erg voor woorden dat niemand begrip heeft, behalve gelovigen zelf?

je zegt het heel goed!!! behalve de gelovigen. ik geloof niet dus hoef ik me niet aan dingen te houden die in de koran of de bijbel staat.... staat in geen enkele wet dat ik dat verplicht ben

en dat is mijn mening. stelletje mafkezen.

ben ik het ook mee eens

(ben het wel met veel eens vandaag:P)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 11:49:
je zegt het heel goed!!! behalve de gelovigen. ik geloof niet dus hoef ik me niet aan dingen te houden die in de koran of de bijbel staat.... staat in geen enkele wet dat ik dat verplicht ben

Je hebt wel respect op te brengen voor gelovigen. En dat ontbreekt er ook nog weleens.

Uitspraak van omar suarez op zaterdag 4 februari 2006 om 11:24:

en dat is mijn mening. stelletje mafkezen

:respect: nix aan toe te voegen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 11:51:
Je hebt wel respect op te brengen voor gelovigen. En dat ontbreekt er ook nog weleens.

respect is het feit dat ze mogen geloven wat ze willen. zodra ze mij proberen op te leggen wat ik moet geloven en waar ik me aan moet houden, tonen ze geen respect meer voor mij....

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 11:57:
respect is het feit dat ze mogen geloven wat ze willen. zodra ze mij proberen op te leggen wat ik moet geloven en waar ik me aan moet houden, tonen ze geen respect meer voor mij....

Je dwaalt af, alsof alle moslims jou het geloof willen opleggen. De extremistische daarbuiten gelaten. Denk aan jehova-getuigen, die zijn net zo vaag. Dus die vergelijking gaat niet op.
Waar het om gaat, is dat je überhaupt al een negatief oordel velt over alles wat anders dan jijzelf. Een neagtieve ontwikkeling.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 11:59:
Je dwaalt af, alsof alle moslims jou het geloof willen opleggen. De extremistische daarbuiten gelaten. Denk aan jehova-getuigen, die zijn net zo vaag. Dus die vergelijking gaat niet op.
Waar het om gaat, is dat je überhaupt al een negatief oordel velt over alles wat anders dan jijzelf. Een neagtieve ontwikkeling.

denk dat jij een beetje afdwaalt. het gaat hier nog steeds om het feit dat moslims over de zeik zijn om een spotprentje en dreigen met aanslagen daardoor. daar gaat het hier om.

en het feit dat dat dus nergens op slaat. en dat ze door hun geloof denken dat ze dat recht ook nog hebben....

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 12:02:
denk dat jij een beetje afdwaalt. het gaat hier nog steeds om het feit dat moslims over de zeik zijn om een spotprentje en dreigen met aanslagen daardoor. daar gaat het hier om.

Ja duh, dat snap ik ook nog wel.
Maar jij gaat afdwalen, want...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 11:57:

En daar reageer ik op. Maar als je m'n reply niet snapt, mag je dat ook gewoon zeggen hoor. :aai:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 12:03:
en het feit dat dat dus nergens op slaat. en dat ze door hun geloof denken dat ze dat recht ook nog hebben....

Oja, allemaal denken ze zo? Ohh, snuit je neus eens, dan komt al dat water misschien eens een keer uit je hoofd. Of wordt 't dan te leeg in je bovenkamer?

Weet niet of deze al geplaatst is...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 11:51:
Je hebt wel respect op te brengen voor gelovigen. En dat ontbreekt er ook nog weleens

Waarom zouden we als we steeds de grond in worden getrapt door gelovingen omdat ze ons niet accepteren omdat we geen geloof hebben :/
Je dwaalt af, alsof alle moslims jou het geloof willen opleggen.

Ja dat willen ze zeker, anders eisen ze niet van alle kanten excuus, de islam is een totalitair geloof, en heeft enorme expansiedrift. Dat is een feit, men wil dat hele wereld naar de voeten van de moslims ligt, want ze verwachten dat we op voorhand al de koran hebben gelezen zodat we geen spotprents maken die buiten hun criteria vallen. Voor de goede daar gelaten. De Islam is gewoon een totalitait geloof, zie het midden-oosten, alles wat niet spoort met hun normen en waarden moet zo snel mogelijk worden vernietigd of gedood.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 12:07:
Oja, allemaal denken ze zo? Ohh, snuit je neus eens, dan komt al dat water misschien eens een keer uit je hoofd. Of wordt 't dan te leeg in je bovenkamer?

Waarom val je mensen in ieder Topic op deze mnaier aan, als je argumenten op zijn verwijs ik je naar de PB als je niets nuttigs toe te voegen hebt aan de discussie.
laatste aanpassing

Thijs, je geeft 't niet op he. Een (y) voor je inzet. Maar ik heb 't je al eens eerder gezegd, ik discuseer niet meer met jou.
Sorry. :)

Je kunt 't zwak vinden, prima. Het zij zo.
laatste aanpassing

je zei dat ik een lege bovenkamer had? lees je eigen woorden es terug dan. je beweert iets over mij wat je zelf doet. nee jij komt lekker slim over

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 13:17:
Thijs, je geeft 't niet op he. Een voor je inzet. Maar ik heb 't je al eens eerder gezegd, ik discuseer niet meer met jou.
Sorry.

Je kunt 't zwak vinden, prima. Het zij zo.laatste aanpassing 4 februari 2006 13:17

\

is ind zwak je lult alleen met mensen die je dus denkt aan te kunnen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 17:21:
is ind zwak je lult alleen met mensen die je dus denkt aan te kunnen

Sommige mensen hebben een tunnelvisie waardoor een discussie niet mogelijk is.

Voor een discussie moet je open willen staan voor het standpunt van een ander en dat is wat [T.­W.­] TechnoMini­malist bedoelt :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 17:29:

Voor een discussie moet je open willen staan voor het standpunt van een ander en dat is wat [T.­W.­] TechnoMini­malist bedoelt

:yes:
Thnx Vip. :)

Mensen zijn ram getikt geworden daar in het Oosten. Lopen als een kudde achter wat politieke leiders aan die moord en brand schreeuwen. Behoorlijk gevaarlijk de macht van die mensen als je het mij zegt...

natuurlijk is de spotprent onrespectvol tov het geloof, maar dat rechtvaardigt de reacties die zich nu ten toon spreiden absoluut niet.

Andere geloofsovertuigingen zouden eens bij elke spotprent of negatieve uitspraak van moslims een zelfde soort acties gaan maken zeg, de hele wereld zou compleet losgeslagen zijn:S Kan me nog herinneren dat imams in NL wat over homo's zei, nou overal ter wereld homos die moskeeen in die fik zetten?

Voor een discussie moet je open willen staan voor het standpunt van een ander

*pleurt van bureaustoel*
En dat zeg jij :d

Zelf denk je ook nooit verder dan de PvdA ideologie.

Technominimalist had niet toe te voegen aan de discussie, hij had geen arumenten meer, en moet je geen mensen persoonlijk aan gaan vallen, dat is gewoon laag en zwak. Een keer is daargelaten, maar het beurd iedere keer weer, en niet alleen bij mij dus.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 18:18:
Andere geloofsovertuigingen zouden eens bij elke spotprent of negatieve uitspraak van moslims een zelfde soort acties gaan maken zeg, de hele wereld zou compleet losgeslagen zijn Kan me nog herinneren dat imams in NL wat over homo's zei, nou overal ter wereld homos die moskeeen in die fik zetten?

idd de islam heeft weinig tollerantie als het gaat om dat soort dingen, je kan nagenoeg niets zeggen, want dan is de wereld te klein, er zijn ook wel eens spotprents gemaakt van bij boeddha, is dan de wereld toch ook niet te klein....

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 4 februari 2006 om 18:26:
*pleurt van bureaustoel*
En dat zeg jij

Technominimalist had niet toe te voegen aan de discussie, hij had geen arumenten meer, en moet je geen mensen persoonlijk aan gaan vallen, dat is gewoon laag en zwak. Een keer is daargelaten, maar het beurd iedere keer weer, en niet alleen bij mij dus

Stuur dan gewoon een pb man, i.p.v. je mislukte pogingen mij belachelijk te maken. Op deze manier zet je jezelf goed voor schut. Beetje jammer, je zult vast veel medestanders hebben, maar gelukkig zijn die net zo intelligent als jou. :)

Dus pb me maar. :)

*ontopic maar weer. :flower:
laatste aanpassing

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 4 februari 2006 om 18:26:

Uhm, sorry maar in tegenstelling tot de meeste hier heb ik wel een eigen mening waar ik ook iets constructiefs mee doe, dat ik hiervoor de PvdA gebruik lijkt me logisch.

Maar ik kijk absoluut niet of iets wel of niet past bij de PvdA (ik heb dan ook veel discussies met andere PvdA'ers en dat lijkt me ook niet ongezond).