Partyflock
 
Forumonderwerp · 845994
Ik hoop dat je hier geen speciale codecs voor nodig hebt, maar luister en huiver, ben niet echt een bmw fan maar dit is wel een geweldig geluidje (beeld + geluid)

http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=1WJY6ZUFNOFXM3TQF6VLPFLGAZ
Uitspraak van Uithangbord op donderdag 2 februari 2006 om 14:32:
supra = rice!


Een ricer is meer een opgefokte Suzuki Swift of Honda Civic.

Een supra is gewoon een sportauto.
en een rice auto kost volgens mij geen 100.000 dollar als ie net uitkomt :P zoals de toyota supra kostte toen ie op de markt kwam :) Maja 3.0 v6 twin turbo is leuk :P voorals als je van de twin turbo single turbo maakt >:)
laatste aanpassing
ik hoor alleen geluid en zie geen beeld! :\
Uitspraak van [WBS] Joker.one op vrijdag 3 februari 2006 om 10:30:
ik hoor alleen geluid en zie geen beeld!


moet je ff windows media player codecs downloaden
 
Die ///M3 heeft 600 nogwat PK

Heb meerdere films van hem gekregen over msn.
Hij zit ook wel op DTMPower.net.

Qua vorm zal de Supra voor de meeste wel mooier zijn maar qua vermogen moeten ze het afleggen :D
Hier n filmpje van n CSL , die ni meer orgineel is:P

http://video.google.com/videoplay?docid=5875068689147017144&q=bmw+m3
 
Mr Carbondudes

Is btw nooit echte CSL geweest

Is optisch zo omgebouwd en kreeg in heel het begin de airbox

Later werd de compressor erop gezet en ding racewaardig gemaakt
Heeft dat ding nou een combinatie van een intercooler en inlaatsysteem ineen?
Op Google video staat dat het een turbo betreft, maar dat is toch een mechanische compressor? Het klinkt niet als een turbo.
 
Door V-Riem aangedreven compressor :)

Hoe meer toeren die maakt des te meer druk hij levert.
Bouwd dus mooi op vanaf 0 toeren :D
dat heet toch ram-air op racemoters ??
 
Das weer typisch Amerikaanse term voor luchtinlaat traject
Zo kort mogelijk.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:41:
Qua vorm zal de Supra voor de meeste wel mooier zijn maar qua vermogen moeten ze het afleggen


Ligt eraan.. Supra ken nog wel verder gemodificeerd worden dan die M3 hoor :9

Retourtje japan doet wonderen 8)
Uitspraak van Richard op vrijdag 3 februari 2006 om 21:02:
Ligt eraan.. Supra ken nog wel verder gemodificeerd worden dan die M3 hoor :9


Volgens mij hoef je de Supra blok ook niet zoveel te veranderen wil je er meer uit halen. Van een M3 lijkt mij dat je zoveel andere onderdelen nodig hebt, dat het geen M3 blok meer is.

Maarja, ik weet niet alles, kan het fout hebben!
 
Naja iedereen heeft denk ik hier ook wel al die filmpies gezien van die E34 M5 3,6 liter met 1100PK.(inmiddels al 1300)

Een Supra is ook dik blok maar die ken je in 2 varianten krijgen.

Twin en single turbo :)

Single turbo zijn de betere blokken btw :)

Wordt het meeste vermogen uitgeperst maar weet alleen de inhoud niet van die krengen..

Ook niet iets van 3,5 liter ofzo???

Een M3 3,0 is al 1000PK uit te halen btw. Ff bellen met DA Motorsport en voor 22.000 euro ben je de gelukkige :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:28:
Naja iedereen heeft denk ik hier ook wel al die filmpies gezien van die E34 M5 3,6 liter met 1100PK.(inmiddels al 1300)


Klopt, maar daar zit niks meer van M technic in denk ik ;)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:28:
Ook niet iets van 3,5 liter ofzo???

Een M3 3,0 is al 1000PK uit te halen btw. Ff bellen met DA Motorsport en voor 22.000 euro ben je de gelukkige


Oow ja, je bedoel die turken in die gesuperchargde e36 met "stock" uiterlijk?? 1000 pk is volgens mij (en vele andere) een fabeltje want ze hebben nog nooit een testbank-uitdraai kunnen tonen.. ;)
 
Uitspraak van Richard op vrijdag 3 februari 2006 om 21:02:
Ligt eraan.. Supra ken nog wel verder gemodificeerd worden dan die M3 hoor :9

Retourtje japan doet wonderen 8)


Uitspraak van Richard op vrijdag 3 februari 2006 om 22:38:
Klopt, maar daar zit niks meer van M technic in denk ik ;)


Denk je dat ze die supra's zo snel krijgen met genuine toyota parts dan?? :D Zal denk net zo weinig meer toyota aan zijn als er bmw zal zijn aan die e45 m5..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:46:
Denk je dat ze die supra's zo snel krijgen met genuine toyota parts dan??


Wat ik bedoel is dat je bij een Supra met x aantal Toyota onderdelen je meer uit het blok kan halen dan een M3 (of M5) met x aantal M technic (of BMW) onderdelen.
 
Uitspraak van XXlerator op woensdag 1 februari 2006 om 12:53:
ben niet echt een bmw fan


nee idd , anders post je ook geen m3 met turbo (F)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:46:
Zal denk net zo weinig meer toyota aan zijn als er bmw zal zijn aan die e45 m5..


Maar ligt nog steeds 't zelfde blok in ;)
 
Idd, zelfde blok met enkele aanpassingen :D

Net als de mijne maar die perst er nie zoveel power uit :(
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 23:37:
Idd, zelfde blok met enkele aanpassingen


Bij een supra ja, maar die M5 met 1300 pk heb eg niet meer 't standaard blok erin liggen hoor, ligt volges mij een compleet ander blok in :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:53:
nee idd , anders post je ook geen m3 met turbo


uhm wat wou je daarmee zeggen ?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:44:
Oow ja, je bedoel die turken in die gesuperchargde e36 met "stock" uiterlijk?? 1000 pk is volgens mij (en vele andere) een fabeltje want ze hebben nog nooit een testbank-uitdraai kunnen tonen..


dat zijn weer feiten ;)
 
oeh dat filmpje is super geil mooi karetje:kwijl:
Uitspraak van ioH op vrijdag 3 februari 2006 om 03:41:
en een rice auto kost volgens mij geen 100.000 dollar als ie net uitkomt :P zoals de toyota supra kostte toen ie op de markt kwam :) Maja 3.0 v6 twin turbo is leuk :P voorals als je van de twin turbo single turbo maakt >:)


Dream on 8)

Ten eerste kostte een Toyota Supra in '94 niet meer dan 80.480 euro (176.296 gulden was toen ongeveer nét 80.000 dollar) , ten tweede heeft een Supra een 6 cilinder in LIJN, en dus geen V

Ben het wel met je eens dat het een sportauto is ;)
 
Uitspraak van Bliepo op donderdag 2 februari 2006 om 09:33:
bmw is gay


Dom praat, hou je dan gewoon stil aub.
 
Uitspraak van Chris :rot: op vrijdag 3 februari 2006 om 22:51:
Wat ik bedoel is dat je bij een Supra met x aantal Toyota onderdelen je meer uit het blok kan halen dan een M3 (of M5) met x aantal M technic (of BMW) onderdelen.


Logisch. BMW heeft sowieso al een turbo nodig welke er standaard niet op zit. Supra heeft die al wel.


Uitspraak van Richard op vrijdag 3 februari 2006 om 23:45:
Bij een supra ja, maar die M5 met 1300 pk heb eg niet meer 't standaard blok erin liggen hoor, ligt volges mij een compleet ander blok in


Vraag me af wat ze er dan in moeten leggen. Het is al een groot blok natuurlijk.
 
Tis geen compleet ander blok zoals de meeste hier denken.

Het binnenwerk is uitgevoerd met versterkte onderdelen.
Andere drijfstangen, krukaslagers, zuigers, koppakking etc etc

Dit alles om de hogere druk in het blok te kunnen verwerken.

Zelfde principe gebeurt ook bij de Toyota Supra.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 09:53:
Het binnenwerk is uitgevoerd met versterkte onderdelen.
Andere drijfstangen, krukaslagers, zuigers, koppakking etc etc


Weet je dat zeker? :/ 1300 pk ken je niet zo 1,2,3 uit een M blok halen hoor, ook al is er vanalles an veranderd..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 09:53:
Zelfde principe gebeurt ook bij de Toyota Supra.


Waar tot op zekere hoogte, Supra's kunnen met stock internals om en nabij de 1000pk hebben, zijn echt geweldige blokken die 2JZ-GTE's :)

Ik weet niet of dit het geval is met BMW's

Er is trouwens wel een E34 M5 met 1033pk uit een gemodificeerd M-blok.

Edit: Filmpje gevonden, http://video.google.com/videoplay?docid=-5715040173272660819&q=m5

Bij 1:35 zie je even alle 1033pk's losgelaten worden :P
laatste aanpassing
 
Pcies en die BMW heeft nu 1300 nogwat :D

Dat is btw al oud filmpje :)

Zo'n supra wordt standaar af fabriek al met verstevigd materiaal uitgebracht omdat het een geblazen motor is en niet een atmospherische motor zoals de ///M reeks.

Die zijn dat standaard niet nodig omdat ze geen overdruk draaien :)
 
:jaja: ben nu zelf bezig om bij mijn bmw een turbo te monteren is geen m3 maar gewoon een 2.5 m50 motor heb er foto's van zal ik snel hier op zetten ben benieuwedd wat het gaat doen ???:kwijl:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 19:38:
:jaja: ben nu zelf bezig om bij mijn bmw een turbo te monteren is geen m3 maar gewoon een 2.5 m50 motor heb er foto's van zal ik snel hier op zetten ben benieuwedd wat het gaat doen ???:kwijl:


Gaat kaboem doen!
 
Mooie BMW man, aan uiterlijk niets meer doen :)
Perfect zo :)

VANOS of zonder VANOS??
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 19:53:
VANOS of zonder VANOS??


:jaja: met vanos
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 19:53:
Mooie BMW man, aan uiterlijk niets meer doen
Perfect zo

VANOS of zonder VANOS??


dank je :respect:

:jaja: is een vanos
 
VANOS Ruless :)

Hoever ben je al met het opbouwen van je turbo setup??
Artiest DanM
http://video.google.com/videoplay?docid=3359201053099213499&q=bmw+m3

Leuuuuuuuuuuuuuuuke actie.....:yes:
 
Ook nog een cabrio M ook

Dingen zijn mega zwaar.

Coupe had em wel gewonnen :D
Dat filmpje is vet, die gast ging erna nog lopen bitchen dat z'n airco aanstond en daardoor verloor, kon duidelijk niet tegen z'n verlies :P
 
voor de bmw liefhebber kijk eens op www.verhoeventuning.com ! zin`s kort ook bmw compressor sets te koop !
 
Meest wat je er kan krijgen is jah voor diesels :S
 
uhmm neej hoor voor benzine moter zeker weten ! is nieuw bij hem alles op touw aan het zetten ! ben er zelf ook geweest !
 
Jah maar chip gedeelte is alleen maar diesle
Hek nie zoveel aan lol
 
uhmmm klopt is nog erg nieuw voor hem hij werkt smaen met jd engineering voor het chippen die kunnen echt alles voor elkaar krijgen ! zou zeggen probeer het eens !
 
Jeroen Dik heeft bij me op school gezeten haha
 
kijk aan hahah en je bent niet even goede vriendjes met hem gebleven (altijd handig) hahah mijn autootje is er ook geweest voor anebole keurtje
 
NAja een kuur is die van mij op dit moment nog niet echt nodig

Mn 2.8 met genoeg onderbuik gaat eerst hard zat :)