Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Miss Luppie op zaterdag 11 februari 2006 om 15:28:Vanmiddag???neeeee loop nog heerlijk in
me kloffie
Ga zo me kamer is ff een schoonmaakbeurt geven,
en dan heb ik mij wel weer nuttig gemaakt voor
vandaag dacht ik zo
dat is ook lekker gewoon genieten van een relaxd dag
ik ben effe met me ouders en me nichtje naar de markt geweest!!!
Uitspraak van Miss Luppie op zaterdag 11 februari 2006 om 15:28:Heb verder nog nix gehoord,maar ik ga er
wel vanuit
nou dan zal het vast wel weer goed komen, heb wel al zin in vanaaf
gaan lekker veel bekenden heen, gezellig
Uitspraak van Miss Luppie op zaterdag 11 februari 2006 om 15:35:Nog wat gekocht op de markt dan????
neej, heb net laatst kleren gekocht, de 20 ste ga ik weer effe shoppen
Uitspraak van Miss Luppie op zaterdag 11 februari 2006 om 15:35:Das altyd goed
Dan staan we garant voor een zeer leuke nacht
jah gaat denk ik zeker een leuke nacht worden
Uitspraak van Miss Luppie op zaterdag 11 februari 2006 om 15:59:..Maar ben weer helemaal
bijgedraaid!!!!
gelukkig maar
we maken er met z'n alleen weer een nacht om niet te vergeten ervan
Uitspraak van Miss Luppie op zaterdag 11 februari 2006 om 16:38:Die film moet ook nog steeds gemaakt worden hahaha
Moeten we nog maar is ff een x een datum
voor gaan prikken!!!!
jah dat hadden we eigelijks ook de terug weg met trip moeten doen haha
we gaan gewoon met hardbass een film maken, dan zijn er veel beesten aanwezig haha
Uitspraak van Miss Luppie op zaterdag 11 februari 2006 om 16:50:hahahahahaha jaaaaaaaaa
laatste aanpassing
Uitspraak van Miss Luppie op zaterdag 11 februari 2006 om 17:05:hahahahaha vage koppen niet te stoppen
idd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 13:36:probeer titans, playground of the gods feest maar
of Hardcore Invasion, 15 april in Amigo's Dordrecht
zeker weten dat je de line up over 4 zalen goed vind
https://partyflock.nl/party/54222
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 22:18:ik ga lekker naar tripleXX
nananananaanananananananaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Me to!!
verder geen plannen!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 22:24:wat is er in die tent te doen dan ??
Alles
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 22:24:wat is er in die tent te doen dan ??
zie me agenda
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 22:31:neem aan dat jij je agenda thuis hebt liggen hahahah
ja ook
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 12:50:en, wat gaat nederland doen dit weekend?
uitgaan?
rommelmarkten?
zegt u het maarlaatste aanpassing 1 februari 2006 13:37
Rommelmarkt
Helemaal top!!
Uitspraak van inactief op donderdag 9 maart 2006 om 23:35:Rommelmarkt
Helemaal top!!
word alleen zo moe van dat slenteren
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 23:38:word alleen zo moe van dat slenteren
Kickuu juist ..slenteren
Uitspraak van inactief op donderdag 9 maart 2006 om 23:40:Kickuu juist ..slenteren en afdingen natuurlijk oooh was het maar koniginedag..lekker naar de vrij markt
HE NEE niet mijn ding hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 23:47:HE NEE niet mijn ding hoor
Wat dacht je van de keukenhof!!
Uitspraak van inactief op donderdag 9 maart 2006 om 23:48:Wat dacht je van de keukenhof!! helemaal goed
Keukenhof is voor oudjes!!
En de vrijmarkt ook.........zeker een blackout gisteravond
Heb geen plannen........heel misschien triple x!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 14:20:x tje bankhangen kan ook mooi zijn
Ja wel mooi behang dan....beter de stucadoor laten komen en zelf gaan zitten kijken...is nog veel mooier
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 14:24:of kom jij bij mij stucen?
No problem
Heb ik meteen een uitje naar het noorden...of valt daar niks te beleven?