| Betreft: | evenement: Gbbr, zaterdag 28 januari 2006 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van whothefuckissimon op woensdag 8 februari 2006 om 13:40:niks
ach ach, gaat wel erg simpel
weet je hoe vet gek
regel dan
Uitspraak van whothefuckissimon op woensdag 8 februari 2006 om 13:33:haha ja ik bedoel ook onder bij de ingang
nog steeds dubbelzinnig
ik ben goed bevriend met de mensen van de kraakpiep show / forum hehe en ik gebruik kraakpiep niet in het naam van het feest maar alleen om de muziekstijl van de avond te omschrijven
aah oke dan is et goed. Ja ik zit ook welles op et forum en vanaf dec. heb ik iedere show ^^. Vaak leuk spul tussen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 00:10:dat je nog de moeite neemt om daar zo serieus op in te gaan
mijn vraag was serieus aaphoofd, dat jij degene bent die hier zogenaamd steeds "grappig" probeert te doen.. Beter geef je eens wat meer adviezen ofzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 20:17:dubbel dubbelzinnig met een verborgen adder onder de dubbele bodem van de koffer.
ziekelijk
dikke nieuws vannacht!!! na 1,5 jaar erover praten en afwachten gaat het nu waarschijnlijk gebeuren 
ik ga op minitour door canada en mogelijk usa dit jaar nog!
bass-d gaat waarschijnlijk mee als zijn agenda het toelaat en neophyte is dit jaar toch op wereldtournee en gaat ook
naar canada dus als alles ff meezit en alle agenda's
samengaan dan word dit een VETTE optredengekheid voor die amerikanen en canadezen
ik zou het niet geloven als bv endymion partyraiser buzz fuzz en lenny dee al niet eerder in noord america op tournee waren geweest
en er heel erg over te spreken waren haha.
ik ben echt HELEMAAL beduusd dat ik dit waarschijnlijk (geloof het pas zeker als ik de vliegticket bevestiging heb ontvangen haha) ga meemaken haha
ga ik GBBR representen daaro whehehe 
ik ga op minitour door canada en mogelijk usa dit jaar nog!
bass-d gaat waarschijnlijk mee als zijn agenda het toelaat en neophyte is dit jaar toch op wereldtournee en gaat ook
naar canada dus als alles ff meezit en alle agenda's
samengaan dan word dit een VETTE optredengekheid voor die amerikanen en canadezen
ik zou het niet geloven als bv endymion partyraiser buzz fuzz en lenny dee al niet eerder in noord america op tournee waren geweest
ik ben echt HELEMAAL beduusd dat ik dit waarschijnlijk (geloof het pas zeker als ik de vliegticket bevestiging heb ontvangen haha) ga meemaken haha
zonder op te willen scheppen heb ik ondertussen al in aardig wat verschillende hardcorelanden kunnen optreden zeg 
spanje, duitsland, belgië, en natuurlijk nederland haha. frankrijk is helaas niet doorgegaan doordat de club werd gesloten
canada en usa zouden hier heel mooi bijpassen iig, dan alleen nog de uk en italiË
spanje, duitsland, belgië, en natuurlijk nederland haha. frankrijk is helaas niet doorgegaan doordat de club werd gesloten
canada en usa zouden hier heel mooi bijpassen iig, dan alleen nog de uk en italiË
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 10:26:of ben je niet zo succesvol?
succesvoller dan mij
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 10:43:jah maar das nie zo heel moeilijk, of wel?
moeilijker dan da je denkt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 19:56:machiel zou gewoon willen dat ik ZIJn number 1 fan was ipv de jouwe
eigelijk wel jah
https://partyflock.nl/party/58432
de line-up is zo goed als rond
er komen nog 4 topnamen bij in de hoofdzaal !
de line-up is zo goed als rond
er komen nog 4 topnamen bij in de hoofdzaal !
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 10:48:we moeten eens een aantal nieuwe fotos bij dat locatieprofiel zetten staat nog steeds een foto van de bouw!
Klopt Mark, ik zal eens een keer een nieuwe foto maken als het wat beter weer is

![[1913] Twannus!!! gaat Trouwen!!!](/images/user/314895_627617.jpg)