Partyflock

Forumonderwerp · 845091
Artiest Mani
Nou mensen, ik zie al staan dat 2 mensen het totaal geweldig vinden.

Vertel maar, hoe was (voor de mensen die nu in de HMH zijn) is het?

:)

Ben erg benieuwd wat ik heb moeten missen.

Vooral benieuw naar A-lusion & Isaac + natuurlijk Prophet z'n Early hardstyle set!!
Feestje was goed te doen, maar meer ook niet vond ik :-/ Werd erg wisselind gedraaid, bovenzaal heb ik wel paar dikke knalsets gehoord! :respect:
Die mag Q-dance wel snel online gaan plaatsen :jaja:

het is nog steeds toppie
dano is er trouwens niet bij, bij de dreamteam..
Wat een feest:yes: :cheer: echt niet te geloven gewoon hele nacht staan springen echt jammer dat we al weg gingen nu net maar echt wat een feest............
Ik wist eergisteren nog geen eens dat ik ging maar echt zou het voor geen goud willen missen:no: echt super :bounce:

Leuk zo'n planet internet stage als je genoeg hebt van het feestje.. Maar het was een vies goed feest :D

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
het was een heel erg vet feest!! Alleen die Osdorp Posse hadden ze van mij weg mogen laten......
was een mega feest ,heb tot het einde staan knallen heerlijk.the prophet bedankt voor je feestje

ja toppie alleen die rot vloer :/ ben een aantal m'n evenwicht verloren!

Ik keek op mn klokkie en het was al bijna tijd :(. Tijd ging echt snel, maar ja had het dan ook echt naar me zin. Beetje jammer van die vloer maar ja daar staat de HMH om bekend. Goed sfeertje hing er, er werd lekker gedraaid. Beetje jammer dat een paar standaard platen weer een aantal x voorbij kwamen(o.a. Thrillseeka :/) Ik vond het een top feessie! In de kleine zaal werd echt :kwijl: gedraaid
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 08:46:
rot vloer

ja mooi was dat, in t begin plakte je vast en later was het een glijbaan

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 08:59:
Ik keek op mn klokkie en het was al bijna tijd

Same here :jaja:

Maar zeker weer een mooie avond gehad :jaja:

:smoke:

goed naar mn zin gehad. :bounce:
Was een superfeest

boven was echt perfect, headhunterz, davide sonar :respect:
beneden geen kut aan :nee: maar al met al uitstekend vermaakt 8)
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 08:59:
Beetje jammer van die vloer maar ja daar staat de HMH om bekend

ha heb nergens last van gehad
head mooi profieltje in me zool

jezus
was echt een topfeest
super gezellig en muziek was top
The Dreamteam, The Prophet :woep: :doetiwoep:
SUPER!!
ten eerste: wat een TOPlocatie, echt!
Ik moet wel zeggen dat de eerste paar uur me wat tegen vielen, qua muziek dan.. heb me wel vermaakt hoor maar echt na 1 uur kon het betere stampwerk pas beginnen in de grote zaal;) dus was het daarna eigenlijk al veel te snel tijd:(
maar ze hebben ALLES weer goed gemaakt vooral met het einde!! wat een heeeerlijke uurtjes. Go Prophet(H)

ik duik snel mijn bedje in.
Werkzaam bij BHN events
Jaa was weer n lekker feestje hoor :D

top vermaakt, nu teringgaar pfff
Ik was er nie zo kapot van eigenlijk...vooral van de muziek nie...da duurde mij toch echt wel te lang, voordat er goed gestampt kon worden :P
Beetje jammer, verder was alles wel weer ok zoals gewoonlijk in de HMH :)
hoe was osdorp possie :/
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Hoe was t early Hardstylesetje van the Prophet?
nou zit nu nog na te genieten :D
vond het een super feestje, alleen duurde idd lang voordat de muziek echt op niveau kwam, maar top feestje (Y)
En toen Osdorp Posse, heerlijk moment om even een banaantje te gaan eten..
hoe was osdorp posse? Het enige interessante aan dit feest!!

was echt super gaaf!!
alleen had wel wat meer van de vip verwacht, maar ja.

Artiest SinSuline
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op zondag 29 januari 2006 om 11:30:
Hoe was t early Hardstylesetje van the Prophet?

lekkere, goeie ouwe knallers platenkeuze...:D(Y) helaas leek het of dov in het begin beetje in moest komen...aantal gore foutjes maar kwam ook deels door overslaan van naalden enzow.....

2e zaaltje werd echt het best gedraaid, echt zon hele nacht lang vol lekkere klassieke en nieuwe knal-platen. Hmh zoals altijd weer glad al moet ik zeggen daar geen problemen mee te hebben integendeel zelfs...:D(Y)

geluid in beide zalen wederom subliem, aankleding matig al was de opkomst van prophet zelf wel groots spectaulair te noemen.....goede sfeer en veel gezelligheid...:D wel had ik er moeite mee, dat er qua muziekopbouw in zaal 1 niet echt een duidelijke lijn inzat. Zaal 2 daarentegen bleef de hele nacht knallen.

osdorp posse.......sja........weet niet wat ik er van moet vinden, groots respect voor dov trouwens dat hij het wel gewoon doet, ''schijt, dit is mijn avond.''
leuk gedaan en diepe rauwe bassen maar het klopt gewoon niet, je bent er echt gewoon even voor een kwartiertje 'uit'. Nogmaals: vet optreden maar het past naar mijn mening gewoon niet in een nacht als deze.

Werd goed gedraaid al viel de hardcore mij zeer tegen. Ten eerste is x-qlusive gelanceerd als een puur hardstyle concept en daar moet je je dan ook aan kunnen blijven houden. Ik begrijp dat dreamteam een deel van 'the prophet' is en dat hardcore dat in het algemeen ook wel is. Het is ook heerlijk zo op het einde van een feest nog even te raggen maar niet op een x-qlusive waar de muziek (in zaal1) al een beetje chaotisch was en daarna nog eens meerdere soorten hardcore (oldschool, newstyle, mainstream) ten gehore te brengen wordt net ietwat te veel van het goede.

misschien een beetje kritisch maar dont get me wrong: de volledige nacht was knallen en gezelligheid en ik heb mij opperbest vermaakt(Y)

slaap lekker (Z)

Moet zeggen dat ik me weer zwaar vermaakt heb in de HMH, lekker sfeertje, fijne mensen en de muziek kon er ook ruim mee door.
Ik zou zeggen volgend jaar weer (voor mij dan). :yes:
Uitspraak van SMOKUM op zondag 29 januari 2006 om 11:10:
hoe was osdorp possie

Ik zat in tram vijf en m'n lul stond stijf,
want naast me zat een lekker wijf.
Ik wou net gaan, er kwam een oud wijf aan
en zei: "Zeg zou jij niet eens voor mij opstaan?"
Ik zei: "Luister trut, met je rimpelkut,
Def P. zit hier en ik ben blut.
Dus geef je geld of ik gebruik geweld."

:woop:

Leuk feest, het was gezellig. Maar zeker geen top feest!!
Jammer van het geluid bij Osdorp Posse..
Veel te hard!! (vond ik)
4:30 al weggegaan, omdat we het een beetje gehad hadden!!!
(wat we normaal niet zo gauw hebben)

Ik snap trouwens niet dat mensen tijdens zo'n feest achter internet kruipen om een bericht toe te voegen op Partyflock (hoezo verslaafd :P )

Al met al, goed vermaakt!!
het was dus echt topavond.... tijden zolangniet helemaal uit me dak gegaaan
wat een super dik feesie was dit weer... werd echt supper gedraaid!!! best vermaakt
Pffffff.....Weer een masterlijk feessie hoor :yes:
Al vond ik in het begin de muziek in de Mainzaal gewoon kut!

Boven werd continue gewoon goed gedraaid...daar zat van het begin tot het einde het tempo er goed in :bounce:

Verders was het gewoon uber relaxed!! (Y)
Was echt een bruut feest!! Die opkomst van Dov, meesterlijk :respect: Kreeg ff kippevel toen hij "uit de lucht kwam vallen" op die kar door de zaal werd geloodst. Zeer mooi gedaan.

Muziek was goed te doen, in het begin boven gestaan, daar ging het goed hard er aan toe.
Verder hing er een supergoeie sfeer, iedereen was vrolijk en de hele zaal was in beweging. Dat was vorig jaar bij Pavo wel anders...
Helaas Osdorp Posse gemist, hoe laat waren ze eigenlijk aan de beurt?
Vanaf een uur of 4 ging het in de blackbox echt helemaal los. Heb geen poten (benen) meer over :D

The Prophet, dit was een zeer geslaagd feessie (Y)
Uitspraak van Kippie3000 op zondag 29 januari 2006 om 13:13:
The Prophet, dit was een zeer geslaagd feessie

Ben ik helemaal met je eens echt een super avond gehad.
elaas Osdorp Posse gemist, hoe laat waren ze eigenlijk aan de beurt?

Geloof dat ze rond 04.00 uur kwamen.

Heb geen poten (benen) meer over

Haha nee ik ook helemaal niet zit nu hartstikke gaar op mijn werk.

Viel echt tegen was om 5 uur weg, zat al 3 uur op de tribune :S
Uitspraak van Mr. Shizzle op zondag 29 januari 2006 om 12:27:
Ik zat in tram vijf en m'n lul stond stijf,
want naast me zat een lekker wijf.
Ik wou net gaan, er kwam een oud wijf aan
en zei: "Zeg zou jij niet eens voor mij opstaan?"
Ik zei: "Luister trut, met je rimpelkut,
Def P. zit hier en ik ben blut.
Dus geef je geld of ik gebruik geweld."

echt deden ze die?
Moordenaar toch :respect:
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 13:27:
Viel echt tegen was om 5 uur weg, zat al 3 uur op de tribune

:O Onbegrijpelijk :S Maar ja, ieder z'n ding he...
Jaaaaaaaaaa, boven was MEESTERLIJK op het einde, PFFFFFF eigenlijk te laat naar boven gegaan, :frusty:

Al met al een suuperfeest!!

Verscheidenheid in muziek was lekker....

:D

weet ik niet k zooi stond in die gare Marhaton:s
Vanaf 3 uur werd er in de main pas fatsoenlijk gedraaid, meeste tijd boven doorgebracht.... Davide Sonar :respect: held van de avond :yes:
Viel echt tegen was om 5 uur weg, zat al 3 uur op de tribune

misschien moet je dan beter je feestjes uitzoeken :/
laatste aanpassing

Super feest gehad!!! Echt geweldig!!

Alleen na afloop heeft iemand mijn roze pluizige tas gejat... Dus als degene die dit heeft gedaan dit toevallig leest: STIK IN STRONT!

Zat niets waardevols in die tas, maar wel mn warme kleren... Waarschijnlijk is ie ook gewoon weg gegooid toen de dief hier achter kwam.. Agh ja...

Lekker wel backstage gemogen om op auto te wachten... Iedereen kwam voorbij!!! SUPER :)

en people van HMH thanx dat jullie me zo hebben opgevangen! Er bestaan lieve mensjes :yes:

En tfeest echt niet verpest hierdoor, deze blijft onvergetelijk in mn geheugen... To my friends: Twas echt helemaal top met jullie allemaal Dikke (k) voor jullie!!

wow vet feestje (na half 3).. ben nou wel super gaar.. want van slapen kwam nie veel.. en osdorp posse??? sorry ik kom om te stampen niet om te hiphoppe want dan was ik wel naar een discotheek gegaan.. verder wel vet!
spijt ik wou ook:'(
ZOOOOOOOOOOOOOO gaaf, vergeet niet t supergeluid en die Bass :P:P

Gezellige sfeer (y)

zo ik ben weer wakker.. wat een vet feest he!!! heb me echt super vermaakt (l)

Werkzaam bij Rage-Online
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 14:02:
Alleen na afloop heeft iemand mijn roze pluizige tas gejat... Dus als degene die dit heeft gedaan dit toevallig leest: STIK IN STRONT!

ach dat is nog altijd beter dan je jas die aan iemand anders word gegeven op een ander feestje b)
Was echt een super feestje!
Heb me uitstekend kunnen vermaken..
Lekker los kunnen gaan en geweldig geluid! :yes:
Alleen beetje jammer dat ze 2 verschillende vipdecken hadden :s Dat ging weer nergens over!

Vond het een goed feessie.. hardstyle is alleen helaas niet mijn ding.. :no: