| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 28 januari 2006 om 21:00 |
Ik keek op mn klokkie en het was al bijna tijd
. Tijd ging echt snel, maar ja had het dan ook echt naar me zin. Beetje jammer van die vloer maar ja daar staat de HMH om bekend. Goed sfeertje hing er, er werd lekker gedraaid. Beetje jammer dat een paar standaard platen weer een aantal x voorbij kwamen(o.a. Thrillseeka
) Ik vond het een top feessie! In de kleine zaal werd echt
gedraaid
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 08:59:Beetje jammer van die vloer maar ja daar staat de HMH om bekend
ha heb nergens last van gehad
head mooi profieltje in me zool
SUPER!!
ten eerste: wat een TOPlocatie, echt!
Ik moet wel zeggen dat de eerste paar uur me wat tegen vielen, qua muziek dan.. heb me wel vermaakt hoor maar echt na 1 uur kon het betere stampwerk pas beginnen in de grote zaal
dus was het daarna eigenlijk al veel te snel tijd
maar ze hebben ALLES weer goed gemaakt vooral met het einde!! wat een heeeerlijke uurtjes. Go Prophet
ik duik snel mijn bedje in.
ten eerste: wat een TOPlocatie, echt!
Ik moet wel zeggen dat de eerste paar uur me wat tegen vielen, qua muziek dan.. heb me wel vermaakt hoor maar echt na 1 uur kon het betere stampwerk pas beginnen in de grote zaal
maar ze hebben ALLES weer goed gemaakt vooral met het einde!! wat een heeeerlijke uurtjes. Go Prophet
ik duik snel mijn bedje in.
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op zondag 29 januari 2006 om 11:30:Hoe was t early Hardstylesetje van the Prophet?
lekkere, goeie ouwe knallers platenkeuze...
2e zaaltje werd echt het best gedraaid, echt zon hele nacht lang vol lekkere klassieke en nieuwe knal-platen. Hmh zoals altijd weer glad al moet ik zeggen daar geen problemen mee te hebben integendeel zelfs...
geluid in beide zalen wederom subliem, aankleding matig al was de opkomst van prophet zelf wel groots spectaulair te noemen.....goede sfeer en veel gezelligheid...
osdorp posse.......sja........weet niet wat ik er van moet vinden, groots respect voor dov trouwens dat hij het wel gewoon doet, ''schijt, dit is mijn avond.''
leuk gedaan en diepe rauwe bassen maar het klopt gewoon niet, je bent er echt gewoon even voor een kwartiertje 'uit'. Nogmaals: vet optreden maar het past naar mijn mening gewoon niet in een nacht als deze.
Werd goed gedraaid al viel de hardcore mij zeer tegen. Ten eerste is x-qlusive gelanceerd als een puur hardstyle concept en daar moet je je dan ook aan kunnen blijven houden. Ik begrijp dat dreamteam een deel van 'the prophet' is en dat hardcore dat in het algemeen ook wel is. Het is ook heerlijk zo op het einde van een feest nog even te raggen maar niet op een x-qlusive waar de muziek (in zaal1) al een beetje chaotisch was en daarna nog eens meerdere soorten hardcore (oldschool, newstyle, mainstream) ten gehore te brengen wordt net ietwat te veel van het goede.
misschien een beetje kritisch maar dont get me wrong: de volledige nacht was knallen en gezelligheid en ik heb mij opperbest vermaakt
slaap lekker (Z)
hoe was osdorp possie
Ik zat in tram vijf en m'n lul stond stijf,
want naast me zat een lekker wijf.
Ik wou net gaan, er kwam een oud wijf aan
en zei: "Zeg zou jij niet eens voor mij opstaan?"
Ik zei: "Luister trut, met je rimpelkut,
Def P. zit hier en ik ben blut.
Dus geef je geld of ik gebruik geweld."
Leuk feest, het was gezellig. Maar zeker geen top feest!!
Jammer van het geluid bij Osdorp Posse..
Veel te hard!! (vond ik)
4:30 al weggegaan, omdat we het een beetje gehad hadden!!!
(wat we normaal niet zo gauw hebben)
Ik snap trouwens niet dat mensen tijdens zo'n feest achter internet kruipen om een bericht toe te voegen op Partyflock (hoezo verslaafd
)
Al met al, goed vermaakt!!
Jammer van het geluid bij Osdorp Posse..
Veel te hard!! (vond ik)
4:30 al weggegaan, omdat we het een beetje gehad hadden!!!
(wat we normaal niet zo gauw hebben)
Ik snap trouwens niet dat mensen tijdens zo'n feest achter internet kruipen om een bericht toe te voegen op Partyflock (hoezo verslaafd
Al met al, goed vermaakt!!
Was echt een bruut feest!! Die opkomst van Dov, meesterlijk
Kreeg ff kippevel toen hij "uit de lucht kwam vallen" op die kar door de zaal werd geloodst. Zeer mooi gedaan.
Muziek was goed te doen, in het begin boven gestaan, daar ging het goed hard er aan toe.
Verder hing er een supergoeie sfeer, iedereen was vrolijk en de hele zaal was in beweging. Dat was vorig jaar bij Pavo wel anders...
Helaas Osdorp Posse gemist, hoe laat waren ze eigenlijk aan de beurt?
Vanaf een uur of 4 ging het in de blackbox echt helemaal los. Heb geen poten (benen) meer over
The Prophet, dit was een zeer geslaagd feessie
Muziek was goed te doen, in het begin boven gestaan, daar ging het goed hard er aan toe.
Verder hing er een supergoeie sfeer, iedereen was vrolijk en de hele zaal was in beweging. Dat was vorig jaar bij Pavo wel anders...
Helaas Osdorp Posse gemist, hoe laat waren ze eigenlijk aan de beurt?
Vanaf een uur of 4 ging het in de blackbox echt helemaal los. Heb geen poten (benen) meer over
The Prophet, dit was een zeer geslaagd feessie
Uitspraak van Kippie3000 op zondag 29 januari 2006 om 13:13:The Prophet, dit was een zeer geslaagd feessie
Ben ik helemaal met je eens echt een super avond gehad.
Uitspraak van Kippie3000 op zondag 29 januari 2006 om 13:13:elaas Osdorp Posse gemist, hoe laat waren ze eigenlijk aan de beurt?
Geloof dat ze rond 04.00 uur kwamen.
Uitspraak van Kippie3000 op zondag 29 januari 2006 om 13:13:Heb geen poten (benen) meer over
Haha nee ik ook helemaal niet zit nu hartstikke gaar op mijn werk.
Uitspraak van Mr. Shizzle op zondag 29 januari 2006 om 12:27:Ik zat in tram vijf en m'n lul stond stijf,
want naast me zat een lekker wijf.
Ik wou net gaan, er kwam een oud wijf aan
en zei: "Zeg zou jij niet eens voor mij opstaan?"
Ik zei: "Luister trut, met je rimpelkut,
Def P. zit hier en ik ben blut.
Dus geef je geld of ik gebruik geweld."
echt deden ze die?
Moordenaar toch
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 13:27:Viel echt tegen was om 5 uur weg, zat al 3 uur op de tribune
Super feest gehad!!! Echt geweldig!!
Alleen na afloop heeft iemand mijn roze pluizige tas gejat... Dus als degene die dit heeft gedaan dit toevallig leest: STIK IN STRONT!
Zat niets waardevols in die tas, maar wel mn warme kleren... Waarschijnlijk is ie ook gewoon weg gegooid toen de dief hier achter kwam.. Agh ja...
Lekker wel backstage gemogen om op auto te wachten... Iedereen kwam voorbij!!! SUPER
en people van HMH thanx dat jullie me zo hebben opgevangen! Er bestaan lieve mensjes
En tfeest echt niet verpest hierdoor, deze blijft onvergetelijk in mn geheugen... To my friends: Twas echt helemaal top met jullie allemaal Dikke
voor jullie!!
Alleen na afloop heeft iemand mijn roze pluizige tas gejat... Dus als degene die dit heeft gedaan dit toevallig leest: STIK IN STRONT!
Zat niets waardevols in die tas, maar wel mn warme kleren... Waarschijnlijk is ie ook gewoon weg gegooid toen de dief hier achter kwam.. Agh ja...
Lekker wel backstage gemogen om op auto te wachten... Iedereen kwam voorbij!!! SUPER
en people van HMH thanx dat jullie me zo hebben opgevangen! Er bestaan lieve mensjes
En tfeest echt niet verpest hierdoor, deze blijft onvergetelijk in mn geheugen... To my friends: Twas echt helemaal top met jullie allemaal Dikke
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 14:02:Alleen na afloop heeft iemand mijn roze pluizige tas gejat... Dus als degene die dit heeft gedaan dit toevallig leest: STIK IN STRONT!
ach dat is nog altijd beter dan je jas die aan iemand anders word gegeven op een ander feestje