Partyflock

Forumonderwerp · 844458

Ben jij wel eens geweigerd tijdens het uitgaan?

Waarom?

C-Baze_­AS`78_­ citeer 26 januari 2006 21:02
Ja bij De BOB in Noordwijk,omdat ik kaal was.

WHAHAHAHAHAHAHA Man, ik kom niet meer bij :D kkgrappig!

ik ben nog nooit geweigerd geloof ik.. wel ben ik een x eruit gegooit (ook in de BOB 8) :P )

:yes: .. omdat ik op mijn kippenpoten sloffen een discotheek in wilde 8) ...

drank maakt meer stuk dan je lief is 8)

1 keer bijna, bij Hardbass omdat ik nog een halve gram wiet bij me had :vaag: De security wilde me eruit trappen, maar van een politie agent mocht ik wel doorlopen :D
laatste aanpassing
Ja, meerdere malen. 1X had ik mn kop gemilimeterd, mocht ik bij de skihut niet naar binnen :-S
laatste aanpassing
Mij hebben ze op Schokers geweigerd Omdat k natuurlijk veelste Hard ging en geen Id bijhad Was toen ook nog geen 18 Dus Tja Moest helaas een x gebeuren :cry:

Maar gelukkig maar 1 X gebeurd ( Want daarna was k altijd voorzien van een Nep id)
Want daarna was k altijd voorzien van een Nep id

:o foei jij
in de achterhoek heb je zelfs een discotheek "de radstake" www.dancingderadstake.nl waar ze een nul-beleid wat betreft allochtonen hebben, heb dit zelf meerdere malen meegemaakt met vrienden en bekenden van me..

nog nooit
1 x door een metalen doosje :P waar 'wat' in had gezeten

mja even van jas gewisseld en kon door lopen :P
helemaal van de kaart, s'ochtends bij de afterclub geweigerd.
oeps (kan zelf weinig van herinneren)

:no:

Uitspraak van ©laudiaaaaa AKA ©-LoUd :cheer: op donderdag 26 januari 2006 om 18:38:
ja, vanwege mn huidskleur

en dat hebben ze ook zo letterlijk gezegd:/ ??

ja, ik was te jong. En ik was niet te jong. Ik zag en zie er alleen jonger uit dan ik ben.

:no: nog nooit ;)
:nee: ik ook nog nooit

:no: waarom zouden ze ;p

Toen ik 15 was 1 keer,haha :D (zag er ook niet echt uit als 18 :( )

ben nog nooit geweigert.
maar ik las dat sommige waren geweigert door de huidskleur vind dat echt belachelijk:s

jaaa toen k 15 was een keer
laatste aanpassing
ja 1 keer, was te jong :S
Uitspraak van roflcopter op donderdag 26 januari 2006 om 15:17:
Ja, omdat ik zwart was

En nu ben je weer blank?
laatste aanpassing

ik mag meestal wel naar binnen, als we geweigerd worden is het altijd door iemand anders uit de groep
laatste aanpassing
omdat ik me jas niet uit wou doen

als of ik me ga ophangen voor een euro ofzow als ik alleen ff wat te drinken nodig heb om een bom te nemen :vaag:
:nee: gelukkig nog nooit

1 keer, maar toen was ik ook 15. O:)
Uitspraak van -R-ick op zaterdag 28 januari 2006 om 17:55:
in de achterhoek heb je zelfs een discotheek "de radstake" www.dancingderadstake.nl waar ze een nul-beleid wat betreft allochtonen hebben, heb dit zelf meerdere malen meegemaakt met vrienden en bekenden van me..

Ik heb nog nooit gezien dat ze iemand weigerden vanwege hun ras... "Donkere mensen" worden alleen wel altijd helemaal gefouilleerd.. Maar alleen mannen, vrouwen mogen zo doorlopen. :/

Ben zelf nog nooit geweigerd, wel een keer Dansen bij Jansen uitgekicked omdat ik te dronken was 8)

nee nooit :)

1x bijna, omdat ik te jong was.. toen ben ik naar zo'n andere gangetje gelopen en toen mocht ik wel door..

was hardbass 2003 geloof ik :p

:nee: nog nooit
haha ja bij de sorbonne in rotterdam

en een ekeer bij de asta maar dat kwam niet door mij

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 14:52:

:no:
Uitspraak van Shagwell op zondag 2 april 2006 om 19:28:

meer een vergulden feesttent als ik die site zo bekijk :x wat heeft een neger daar in godsnaam te zoeken?!
Ben paar x geweigerd door me schoenen :S..khad lacosta aan had en dat was in tilburg gebeurt :S..geweigerd worde omdat je geen vaste klant bent :S of het is zogenaamd tevol zulke smoesjes allemaal dan wil je tog het liefst een kogel door z'n kop jaage.!!!!!

Uitspraak van PinDa Swaffel j0u op maandag 10 april 2006 om 15:36:
dan wil je tog het liefst een kogel door z'n kop jaage.!!!!!

Omdat je een discotheek niet inkomt iemand een kogel door z'n kop jagen?
Geen wonder dat je geweigerd wordt...
jonge jij vat het letterlijk op!!!!!!!!!!!!!!!!!

je snap wel wat ik bedoel op z'n moment wil je tog door flippe ofnie dan??

Dr zijn zat van die trieste sukkels die dus echt een pistool gaan halen als ze dr niet in komen. Een maat van mij staat aan de deur in Tilburg en die maakt dat vaak mee, soms staan de grootste sukkels ineens met een blaffer te zwaaien...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 14:52:

:no: Gelukkig nog nooit

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 23:39:
Een maat van mij staat aan de deur in Tilburg

waar ergens?

Ik weet de naam effe niet, zit in de straat bij 3 Sisters
beetje apres ski tent

ja, die hoort bij de 3 gezusters, de ski hut. Die zit er nog niet zo lang geloof ik. Kom daar wel eens op donderdag.
:no: ben ik te lief voor... en zie er ook onschuldig uit... :$
Nog nooit.
Laatst werd mijn nichtje bijna geweigerd (ze was ook écht te jong)
Hij vroeg hoe oud ze was waarop ik antwoordde dat dat wel een hele lamme versierpoging was en hij de volgende keer maar een wat originelere moest verzinnen. Effe lol gehad bij de deur en daarna zo door naar binnen.
Easy as that 8)
Eén keer geweigerd omdat ik in een groep met een te jong iemand liep, verder is het me eigenlijk nooit overkomen. Trouwens echt onzin om mensen te weigeren omdat ze een donkere huidskleur hebben...

ik kan me niet herinneren ooit zelf geweigerd te zijn, wel enkele vriendinnen van mij, terwijl die nota bene wle altijd oud genoeg waren, en toevallig geen ID bij zich hadden:S
Een keertje, maar toen was ik nog 16.