in de achterhoek heb je zelfs een discotheek "de radstake" www.dancingderadstake.nl waar ze een nul-beleid wat betreft allochtonen hebben, heb dit zelf meerdere malen meegemaakt met vrienden en bekenden van me..
1 x door een metalen doosje
waar 'wat' in had gezeten
mja even van jas gewisseld en kon door lopen
mja even van jas gewisseld en kon door lopen
Uitspraak van ©laudiaaaaa AKA ©-LoUdja, vanwege mn huidskleurop donderdag 26 januari 2006 om 18:38:
en dat hebben ze ook zo letterlijk gezegd
ja 1 keer, was te jong 
Uitspraak van roflcopter op donderdag 26 januari 2006 om 15:17:Ja, omdat ik zwart was
En nu ben je weer blank?
laatste aanpassing
in de achterhoek heb je zelfs een discotheek "de radstake" www.dancingderadstake.nl waar ze een nul-beleid wat betreft allochtonen hebben, heb dit zelf meerdere malen meegemaakt met vrienden en bekenden van me..
Ik heb nog nooit gezien dat ze iemand weigerden vanwege hun ras... "Donkere mensen" worden alleen wel altijd helemaal gefouilleerd.. Maar alleen mannen, vrouwen mogen zo doorlopen.
Ben zelf nog nooit geweigerd, wel een keer Dansen bij Jansen uitgekicked omdat ik te dronken was
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 14:52:Ben jij wel eens geweigerd tijdens het uitgaan?
meer een vergulden feesttent als ik die site zo bekijk
Uitspraak van PinDa Swaffel j0u op maandag 10 april 2006 om 15:36:dan wil je tog het liefst een kogel door z'n kop jaage.!!!!!
Omdat je een discotheek niet inkomt iemand een kogel door z'n kop jagen?
Geen wonder dat je geweigerd wordt...
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 23:39:Een maat van mij staat aan de deur in Tilburg
waar ergens?
Nog nooit.
Laatst werd mijn nichtje bijna geweigerd (ze was ook écht te jong)
Hij vroeg hoe oud ze was waarop ik antwoordde dat dat wel een hele lamme versierpoging was en hij de volgende keer maar een wat originelere moest verzinnen. Effe lol gehad bij de deur en daarna zo door naar binnen.
Easy as that
Laatst werd mijn nichtje bijna geweigerd (ze was ook écht te jong)
Hij vroeg hoe oud ze was waarop ik antwoordde dat dat wel een hele lamme versierpoging was en hij de volgende keer maar een wat originelere moest verzinnen. Effe lol gehad bij de deur en daarna zo door naar binnen.
Easy as that
Eén keer geweigerd omdat ik in een groep met een te jong iemand liep, verder is het me eigenlijk nooit overkomen. Trouwens echt onzin om mensen te weigeren omdat ze een donkere huidskleur hebben...