Partyflock
 
Forumonderwerp · 844457
Vakantie voor komende zomer is geboekt, na Griekenland (Kreta), Italië (Rimini), Turkije (Alanya) en Spanje (Gran Canaria), is het dit jaar Portugal (Albufeira) geworden. We gaan van 28 juli tot en met 7 juli 2006, met 32 personen.

Wie gaan er nog meer en wat zijn de aan- en afraders???
laatste aanpassing
 
Allen een Prettige vakantie in het mooiste land van de Wereld! :respect: :lief:
ik ben er voig jaar geweest en heb t zeker naar mn zin gehad...wat stappen betreft moet je zker gaan kijken in de kadoc, erg mooie tent!! en als je van techno houdt: er is geloof ik elke dinsdag technology daar, vorig jaar dave clarke en monika kruse daar nog gezien, top!
verder is het nieuwe gedeelte voornamelijk engels, en in het oude gedeelte zit ook een hollandse tent, ook discotheek kiss is wel goed, verder is het stappen er wel aardig maar niet bruisend ofzo...
gewoon lekker genieten van t zonnetje en veel plezier daar!
 
Ik ben er vorig jaar geweest voor 2 weken. met Dennisch. Kadoc vond ik ook super. zeker de moeite waard. verder is Kiss wel leuk als al de bar dancings en kroegjes op de strip dichtgaan. Kiss gaat volgens mij tot half 7 a 7 uur door en Kadoc ook. eten is er goed mooie portugese vrouwen, die niks van toeristen moeten hebben (maar goed). Ik heb we wel vermaakt of niet Dennisch.
thanks voor de tips:o
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 15:37:
Jij ook al?

saampies :lief:
Wat ik wel heb gehoord is dat het water daar freezing cold is! Is dat waar?
 
Ik heb geen idee...
valt wel mee ;) ( als je geen watje bent :P )
 
wij gaan van 14 augustus tot 21 augusuts :D
ook aanwezig , appartement soa joa dus dat gaat goedkomen
 
Hey wij gaan ook naar Appartementen Vale Saõ Joaõ !!! Wanneer ben je daar dan?? Wij van 11 tot en met 21 augustus.
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 20:18:
Hey wij gaan ook naar Appartementen Vale Saõ Joaõ !!! Wanneer ben je daar dan?? Wij van 11 tot en met 21 augustus

hey hey , wij zijn er al een maandje eerder helaas, van 14 tot 29 july
 
Ik kom er al vanaf dat ik geboren ben!! We hebben daar n huisje..Ik ben er weer van 14 t/m 28 augustes..!!!
 
Bereid je maar voor op de hitte, zit 45 minuten van albufaira af en tis nu al knetter warm :S

Wel lekker opzich maar denk dat het over 2 maanden niet meer vol te houden is, maarja dat zien we dan wel weer :D
Maarten wat doe jij daar eigenlijk???
 
Werk hier sinds 3 weken in een restaurantje bij mensen die ik uit nederland ken...

Erg leuk en relext leventje hier:)

Maar heb nou ook een andere baan aangeboden gekregen in Turkije dus zit te overwegen om hier weer te gaan, het heeft allebei wel iets namelijk :)
 
zijn er dan nu ook al veel toeristen dan daaro??
 
Ja best wel, ja in albufeira weet ik niet maar denk het wel.

Maar ik heb net een ticket geboekt dus verhuis zondag naar antalya:)
 
ik ga er al 6 jaar heen.. ik vind het oude gedeelte wel leuker.. niet van die irritante engelse en het is wel gezellig daar. kadoc is good! de strip is wel leuk om even geweest te zijn jah..
 
wij hebben ook geboekt :cheer: :bier:
 
en wanneer ga je dan???
 
Mmm dacht 31 juli vertrekken en 7 augustus terug ofzo... Gezellig met 6 man:bier:
Ik gaa!
Volgens mij 3 of 4 augustus.
Met ze 3en
Morgen :)
vrijdag:) is het wel mooi weer daar nu
wil er ook heen weet iemand nog waar je het best kunt zitten??goed hotel relaxte strandjes inside info???
 
Het is hier heerlijk weer:)

Graadje of 25 al de hele week, erg goed te doen dus

Zelfs de zee kan je al in, als je niet te snel gaat


Het begint al aardig op te schieten :cheer:
 
wij gaan ook gezellig met ze 6e naar albufeira, 7 augustus tot de 19e!
het er zin in :D
Nou ik ben ook aanwezig met 3 vriendinnen. 31 Juli t/m 12 aug.
Heb er ontzettend veel zin in.. maybe tot dan!!
(K)
Vanacht thuis gekomen van Portugal; Albufeira..

Echt lekker daar, heerlijk weer, mooie stranden enz :)

Veel plezier voor degene die nog gaan!
Ik vond Albufeira niet zo heel erg leuk...
Gelukkig verschilt dat per persooon...
Het was een van mijn minste vakanties :s
laatste aanpassing
 
ja ik ben er ook geweest toen het EK er was. Toen was het wel dik gekkuhuis, veel Engelsen (toen ze er nog niet warne uitgeschakeld) Het feesten viel opzich wat tegen, maar je ken er wel leuke dingen doen. Leuk en gezellig centrum.
1 discotheek was wel erg vet, ik geloof dat hij toen KISS hete. Nadeel was wel dat het pas om 3 uur! (als het niet later was) een beetje druk werd.
De vakantie in Portugal was in ieder geval super!
yes yes ik ga ook weer sooon! ;) Zin in!


Absoluut niet vergeten langs Kadoc te gaan mensen! (k)
voor de kiss moet je wel kaartjes regelen via beachmasters of i.d anders kom je er erg moeilijk binnen. en voor de rest zijn er echt heel veel hele kleine kroegjes, in het nieuwe gedeelte heb je wel een gezellig ned feest cafe, idem in het oude waar bloobers zit.
verwacht niet te veel dance muziek daar!!
oja goed plus punt daar, de taxi's kosten echt bijna nixs,
 
Vorig jaar met me vriendin geweest...

Als je van terassen houd ben je op de juiste plek aangeland :yes: Als je van flink stappen houd en wilde feesten zou ik toch richting Spanje of Griekenland gaan ;)

Wel een reden om te gaan: Absinth :P:vaag:

XXL
Vanmiddag gaan wij naar Portugal, Albufeira! Echt zin in :P lekker strand, terrasjes, stappen en verder nix doen... :bounce:
vrijdagnacht teruggekomen.albufeira is leuk:) veel winkeltjes, terasjes etc. en mooie stranden!mensen zijn trouwens daar aardiger dan spanjaarden.
 
jahooew, ik ga ook na Portugal (Albufeira).. ik ga op 7aug lekker genieten van de zon daar! Ben benieuwd!
Ik ga 5 juli tot 14 juli naar Albufeira!!Kan niet wachten tot het zo ver is!!Heb er zin in!!!!!!!
 
ik zou naar Lagos gaan, veel chiller daar, betere stranden en niet zo druk. En sagres schijnt ook heel mooi te zijn
 
Uitspraak van Diesna op zaterdag 13 mei 2006 om 10:34:
Absoluut niet vergeten langs Kadoc te gaan mensen!

Ken je wel overslaan, wat eeeen kuttent (n)


2 keer geweest in 2 jaar, beide keren vond ik het niks :no:


Kisss was vaak pas laat leuk :p


Heb toch de leukste tijden in bloopers gehad :cheer:

Wel een reden om te gaan: Absinth



Zjooow echt wel :kwijl:
laatste aanpassing
Mij lijkt Kadoc juist ook vet! Ik zag op de site van kadoc foto's en kwas meteen verkocht! en bovendien is het de enige tent die elke week een techno avond heeft!
 
Trouwens de broodjes die ze voor Kadoc verkopen zijn echt :kwijl:



:yes:
laatste aanpassing
 
Kadoc is zeker gaaf, super mooie grote disco, waar je buiten ook vet chill kunt zitten. Kiss is ook gaaf, kun je mooi in afsluiten als je eerst de kroegen in bent geweest.

have fun in albufeira
 
ik ga met mijn zusje "kissiver" en vriendin "brendabeestjuh!!!" en heb er VET zin in! Portugal here we come!!
Ga ze gewoon allemaal checken daar:D!
Weet iemand of de discotheken erg duur daar zijn, of is het gewoon btje vergelijkbaar met Nederland?
 
Oom van me is dr vorig jaar geweest, pilsje gewoon €2,- geld zat natuurlijk maar iig niet duurder als de gemiddelde discotheek hier in Nederland..
Algarve here we come :cheers: