carnaval 
www.goapersengasten.tk
Dit is de mooiste site die je maar kan bedenken !
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:17:Dit is de eerste keer dat ik het vier,maar ook wij vertrekken naar Brabant
Weet alleen nog niet wat ik aan moet
volgens mee iets van gordijnen of boerenkiel. Wij gaan naar Bergen en daar is traditioneel dat je iets van gordijnen aan doet of een boerenkiel of zo iets
Voor mij ook voor het eerst hoor
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:21:volgens mee iets van gordijnen of boerenkiel. Wij gaan naar Bergen en daar is traditioneel dat je iets van gordijnen aan doet of een boerenkiel of zo iets
Ben ik niet van je gewend zussie
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien
Uitspraak van W ! M P ! E op maandag 30 januari 2006 om 13:53:www.goapersengasten.tk
als je van .web-log.nl houdt en gare cu2's houdt dan wel ja
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:21:olgens mee iets van gordijnen of boerenkiel. Wij gaan naar Bergen en daar is traditioneel dat je iets van gordijnen aan doet of een boerenkiel of zo iets
aandoen wat je wil als het maar gaar en dom is
*burrrrrrrrrrrrrrrp*
yooooooooooooo
yooooooooooooo
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:21:Wij gaan naar Bergen en daar is traditioneel dat je iets van gordijnen aan doet of een boerenkiel of zo iets
Kut Krabbegat
Rivaliteit tussen Tullepetaonestad (Roosendaal) en Bergen op Zoom (Krabbegat) is altijd weer optimaal met carnaval
5 dagen maar?? 
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 22:19:Rivaliteit tussen Tullepetaonestad (Roosendaal) en Bergen op Zoom (Krabbegat) is altijd weer optimaal met carnaval
Ik dacht dat carnaval om de gezelligheid ging?
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 21:30:heb echt een hekel aan carnaval!!!
Die domme canavalsliedjes...
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 30 januari 2006 om 03:09:van die mensen die het hele fucking jaar met een chagrijnige kop lopen gaan dan ineens 4 dagen verplicht vrolijk lopen doen.
niet zo generaliseren; klopt idd wel dat er van die figuren zijn die dan overdreven leuk en kleverig doen, maar de meeste mensen doen gewoon gezellig gek en aardig.
Carnaval is ook zo leuk om pakjes te verzinnen en je te laten gaan met schmincken!
Uitspraak van !*K HAAT carnavalLalatje *! op woensdag 1 februari 2006 om 11:26:
ben ik toch niet de enige limburger die carnaval haat
Uitspraak van actief op woensdag 25 januari 2006 om 16:44:hebben jullie er ook al zo'n zin in?
Gelukkig moet ik dan toch werken achter de bar..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 09:02:Ik dacht dat carnaval om de gezelligheid ging?
Das gezellige rivaliteit..
Niet dat wel elkaar de hersens inslaan
Uitspraak van Djowie de Cowboy op woensdag 1 februari 2006 om 16:58:aftellen naar 1 van de mooiste feesten van het jaar!!
juist, jij snapt het
Moet met carnaval werken achter de bar
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:21:Uitspraak van Mariska-R op maandag 30 januari 2006 om 14:17:
Dit is de eerste keer dat ik het vier,maar ook wij vertrekken naar Brabant
Weet alleen nog niet wat ik aan moet
volgens mee iets van gordijnen of boerenkiel. Wij gaan naar Bergen en daar is traditioneel dat je iets van gordijnen aan doet of een boerenkiel of zo iets
Ik vroeg net aan een vriend van me,die daar dus woont,wat hij aandoet,maar hij gaat als partyganger,compleet met zebragestreept pak en hoed
Ik ga in legerstijl
Gewoon 5 dagen ordinair je helemaal naar de klote zuipen en daarna een week ziek op bed liggen.
Limburg gewoon 5 dagen op zijn kop
Limburg gewoon 5 dagen op zijn kop