Partyflock

Forumonderwerp · 843934
Kun je "echt" verliefd op iemand wezen en niet toe zijn aan een relatie? Ik vraag het me af

Kun je "echt" een relatie aangaan zonder verliefd te zijn :9 Ik vraag het me af 8)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 10:02:
Kun je "echt" een relatie aangaan zonder verliefd te zijn Ik vraag het me af

Nou dat kan heeel goed, neem dat maar van mij aan
Kun je "echt" verliefd op iemand wezen en niet toe zijn aan een relatie?

jeps denk het wel!
Je word verliefd maar door bv je verleden te bang of nog niet klaar zijn om je weer te binden.:yes:

Kun je "echt" een relatie aangaan zonder verliefd te zijn Ik vraag het me af

kan je het dan voor je gevoel het echt een relatie noemen??
denk het niet. als je echt verliefd bent op iemand, wil je toch zo veel mogelijk bij diegene zijn?

Uitspraak van gekke pim op dinsdag 24 januari 2006 om 18:56:
Kun je "echt" verliefd op iemand wezen en niet toe zijn aan een relatie? Ik vraag het me af

t zal vast kunnen maar of je er gelukkiger van word....probeer t uit zou ik zeggen..
maar euh...Pim (geen zin om alles terug te lezen)
waarom vraag je het? Zit je nu zelf in twijfel??
Je hoeft niet te antwoorden als je niet wilt natuurlijk maar anders is mijn lijfspreuk...bij twijfel niet inhalen!!:cheer:
laatste aanpassing

Ik denk wel da da kan ja

ja kan wel

denk ik......

:yes: da kan
:yes: maar denk juist als je echt verliefd word je steeds makkelijker open gaat staan voor een relatie

Ook al ben je heel verliefd, die ene ex of situatie kan nog steeds in je hoofd rond zwemmen..? Wat misschien de pret van een beginnende relatie weg neemt..
Aan de andere kant denk ik dat je toch wel sneller voor een relatie gaat wanneer je erg verliefd bent!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 17:35:
Ook al ben je heel verliefd, die ene ex of situatie kan nog steeds in je hoofd rond zwemmen..? Wat misschien de pret van een beginnende relatie weg neemt..
Aan de andere kant denk ik dat je toch wel sneller voor een relatie gaat wanneer je erg verliefd bent!!

wat zit je haar leuk!!

Neuken?

ik denk het niet.. als je verliefd bent wil je toch het liefst 24/7 bij hem/haar zijn.. lijkt me logisch dat je dan dus ook een relatie zou willen.. :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 17:39:
ik denk het niet.. als je verliefd bent wil je toch het liefst 24/7 bij hem/haar zijn.. lijkt me logisch dat je dan dus ook een relatie zou willen..

:yes: echt wel

why not???

:vaag:

het is vast wel mogelijk ja,,

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 17:39:
ik denk het niet.. als je verliefd bent wil je toch het liefst 24/7 bij hem/haar zijn.. lijkt me logisch dat je dan dus ook een relatie zou willen..

Ben ik dus niet met je eens... je kunt best heel verliefd op iemand zijn, maar daarnaast niet de behoefte hebben om voortdurend bij die persoon te zijn. Niet iedereen is hetzelfde...

Ik kan me dat wel voorstellen alleen als je eerlijk bent kun je het die persoon ook uitleggen dat je verliefd op haar bent maar nog niet klaar bent voor een relatie, als zij je ook leuk vind en tijd voor je heeft dan heb je het goed heeft ze dat niet dan heb je pech en zit je met jezelf, heb daar zelf ook wel eens last van gehad :$

lijkt me wel

k denk van wel hoor:jaja:

liefde is errug ingewikkeld bang om weer te verliezen kan een reden zijn om geen relatie te beginnen ook al ben je zwaar verliefd:D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 13:00:
Uitspraak van lusan op woensdag 25 januari 2006 om 17:39:

nee in me volgende relatie wil ik niemand meer 24/7 om me heen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 00:57:
wil ik niemand meer 24/7 om me heen

voor 23/7 doe ik het ook wel met jou o:)

Ik weet het niet hoor...
Hoor dit namelijk wel vaker, maar als ik echt verliefd ben heb ik er alles voor over.
Zelfs een relatie, dus ik weet het niet echt

ja dat kan wel degelijk :yes:

Kun je "echt" verliefd op iemand wezen en niet toe zijn aan een relatie

:yes: :yes:

Zeker :yes:

ja dat kan wel :)

Ja dat kan zeker wel ja..
Heb ook wel diepe gevoelens voor iemand :lief: , maar ik ben momenteel zo aan het genieten van mn leventje zoals het nu is, dat wil ik nog niet opgeven. Misschien is het over een halfjaartje/jaartje wel anders. Maar nu wil ik voorlopig gewoon even mn vrijheid en mn eigen ding doen

Jah dat kan..

Denk ik wel :yes: Het kan gewoon dat je er niet aan toe bent!

Maar als je echt verliefd bent, wil je automatisch meer bij diegene zijn denk ik en dan gaat t toch steeds meer op n relatie lijken...

Of het is zo dat het niet echt de juiste tijd is om iets te beginnen aangezien je het enorm druk hebt met werk, school oid waardoor je waarschijnlijk te weinig tijd voor de ander zult hebben en het dus fout af kan lopen.

Zou wel kunnen jah..
Waarom niej..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 13:00:
Zou wel kunnen jah..
Waarom niej..

naja weet niet dan is je liefde niet zo sterk dat je er alles voor over hebt en ik denk dat je dat bij ware liefde juist wel hebt

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 10:48:
naja weet niet dan is je liefde niet zo sterk dat je er alles voor over hebt en ik denk dat je dat bij ware liefde juist wel hebt

Ben ik het helemaal mee eens :D

nope

ware liefde staat niets tussen daar ga voor of je er klaar voor bent of niet

ik kan het weten (L)
ja tuurlijk kan dat....maar ben je echt verliefd ga er dan gewoon voor!!:d