Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 24 januari 2006 om 19:33:heb ik toch ook
of mis ik er 1
hmmmm laat eens voelen
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 19:33:Sja....het doet rare dingen met je
Je bent je zelf niet meer Niles
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 19:33:Jaja
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 19:33:Whahaha....ik ouwehoer al een tijdje met dr...
Ken ik haar?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 19:41:hmmmm laat eens voelen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 19:41:Ken ik haar?
Welke vrouw ken jij niet op pf?
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 24 januari 2006 om 19:43:oooooh en.... ???
voel niets
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 19:44:Welke vrouw ken jij niet op pf?
dat is een ja dus
Mag ik raden?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 19:45:dat is een ja dus
Mag ik raden?
Whahahaha...nieuwgierig ventje...
Maar raden mag altijd natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 19:30:Hmmm dus je bent liever vrijgezel
Wat nee.. als ik verliefd ben liever niet. Een seksrelatie is niet hetzelfde als een liefdesrelatie. En ik wil niet alléén maar een seksrelatie..
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 19:49:Whahahaha...nieuwgierig ventje...
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 19:49:Maar raden mag altijd natuurlijk
geef je dan ook eerlijk antwoord
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 24 januari 2006 om 19:50:mischien voel je verkeerd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 19:54:geef je dan ook eerlijk antwoord
Altijd als ik een antwoord geef ben ik eerlijk...je kent me
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 19:59:Altijd als ik een antwoord geef ben ik eerlijk...je kent me
Ik heb een idee, maar dan laat ik het wel zo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 20:00:Ik heb een idee, maar dan laat ik het wel zo
zeg het maar...als je goed raadt zal ik het eerlijk toegeven
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 20:03:zeg het maar...als je goed raadt zal ik het eerlijk toegeven
Laat maar
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 20:13:ok
Shit actie mislukt
Bij vrouwen werkt ie standaard
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 20:16:Shit actie mislukt
Bij vrouwen werkt ie standaard
Doe maar via pb dan
Mietje
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 20:19:Doe maar via pb dan
Mietje
Het gaat er niet om dat ik het niet durft te zeggen, maar dat ik het jou probeerde te ontlokken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 20:21:Het gaat er niet om dat ik het niet durft te zeggen, maar dat ik het jou probeerde te ontlokken
Je hebt dus helemaal geen idee
Grootbek
Ik denk niet dat t kan eigelijk...
Toevallig had ik er laatst nog een discussie over met een collega....Hij heeft aldoor scharreltjes, maar omdat ie geen relatie wil, word t nix...Dus zei ik ook tegen hem dat ie nie echt verliefd was...
Als je ECHT hoteldebotel bent van iemand, dan wil je toch gewoon bij diegene zijn?! Heb t met me ex meegemaakt en met me huidige vriend net zo...Die wou ook geen relatie, heeft ie misschien ook een half jaar volgehouden....Als je echt verliefd bent dan stap je wel van je overtuiging af...Lijkt mij...
Toevallig had ik er laatst nog een discussie over met een collega....Hij heeft aldoor scharreltjes, maar omdat ie geen relatie wil, word t nix...Dus zei ik ook tegen hem dat ie nie echt verliefd was...
Als je ECHT hoteldebotel bent van iemand, dan wil je toch gewoon bij diegene zijn?! Heb t met me ex meegemaakt en met me huidige vriend net zo...Die wou ook geen relatie, heeft ie misschien ook een half jaar volgehouden....Als je echt verliefd bent dan stap je wel van je overtuiging af...Lijkt mij...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 21:26:Als je echt verliefd bent dan stap je wel van je overtuiging af...Lijkt mij...
ligt ook aan je achtergrond, wat je misschien wel allemaal al hebt mee gemaakt, zeker wil je dan bij iemand zijn, maar dat wil niet zeggen dat je er ook een relatie mee aan zou moeten gaan, sommige mensen vinden dat te benauwend waarschijnlijk.
ik snap ook niet hoe en wat, omdat ik me ook alleen maar kan voorstellen wel met iemand dan een relatie te voeren, maar voor een ander geldt dat misschien weer niet.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 21:26:Uitspraak van Elize AKA Ruige op dinsdag 24 januari 2006 om 21:21:
Iedereen zeikt teveel.
neuhhh hoor, ikke niet
ben heel easy hahhaa
doe ik niet maar heel nederland leeft in onderhand in soap als je het mij vraagt
nee hoor ik leef niet in een soap, dat laat ik aan naderen over, ik heb er geen tijd voor