Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:10:idd dat natte is oud hahaha
Bah, maar oke....alles went
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:10:en niles: staat je leuk die pompoms
Dat is mijn vrouwelijke kant....sommige mannen hebben dat ook wel hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:12:Bah, maar oke....alles went nee toch niet
heb al de hogedruk er op gezet hoor hahaha
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 03:12:Dat is mijn vrouwelijke kant....sommige mannen hebben dat ook wel hoor
dat heb ik met mijn mannelijke kant
boeren tussen de cola door
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:13:dat heb ik met mijn mannelijke kant
hmmmm...tis toch niet altijd positief als een vrouw mannelijke eigenschappen vertoond kom ik wel achter
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 03:15:hmmmm...tis toch niet altijd positief als een vrouw mannelijke eigenschappen vertoond kom ik wel achter
zolang men niks raars tussen de benen ziet valt dat nog reuze mee. beter iets mannelijks dan dat typische haarlak spuiende, makeup bijwerkende, nagel lak lakkende, me nagel is afgebroken type
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:13:dat heb ik met mijn mannelijke kant
Ik volg net deze sessie.....geweldig!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:18:Ik volg net deze sessie.....geweldig!
35 euro dan aub, kijkgeld moet betaald worden
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:17:dan dat typische haarlak spuiende, makeup bijwerkende, nagel lak lakkende, me nagel is afgebroken type
Klinkt als mijn droomvrouw
Als betrouwbaar ook in het rijtje voorkomt tenminste natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:18:35 euro dan aub, kijkgeld moet betaald worden
Ik stuur wel een bloemetje via fleurop ofzo
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 03:21:Klinkt als mijn droomvrouw
hahaha ja geloof je direct
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 03:21:Als betrouwbaar ook in het rijtje voorkomt tenminste natuurlijk
zul je van zelf achter komen
nee.. weet al dat het van ouderdom komt
ahhhh en opkloppen geen zin??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:23:Ik stuur wel een bloemetje via fleurop ofzo
ben geen bloemen mens, doe maar 1 roos das leuk.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:23:Ow en ik maar denken dat kaas was
waar ruik het naar dan??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:26:waar ruik het naar dan??
duh...kaas natuurlijk!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:27:duh...kaas natuurlijk
nee het was toch geen kaas
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:29:nee het was toch geen kaas
Toch slagroom dus.........
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:30:no prob
rest van het geld stuur je maar op hahaha
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 03:31:Vertrouw je me nu al niet?
das weer zo'n vraag he?? hahaha.
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 03:31:Gaat lekker
rrrrrrrrrrrrr ollalla
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 24 januari 2006 om 03:31:Ik heb vertrouwen in de mensheid
ik ook
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:32:Toch slagroom dus.........
word ik misselijk van, dus eet maar zelf dan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:35:word ik misselijk van, dus eet maar zelf dan
Damn.....bofkont!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:23:Ow en ik maar denken dat kaas was
haha das als je al een paar jaar opgedroogd ben
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:25:Komt het niet door het weer daar? 40+? Je ballen hangen niet voor niets in een zakje!!!! dat is bedoeld om het zaakje koeler te houden dwz minder dan 37 graden
idd... daarom wordt er ook niet geneuqt, veel te warm, dus die poeder lost ook zo nooit op
idd... daarom wordt er ook niet geneuqt, veel te warm, dus die poeder lost ook zo nooit op
als je mijn hogedruk leent, moet je es kijken hoe dat oplost.
maar luitjes
ik ga me es de ogen van binnen bekijken, en spreek jullie weer, trusteeeeeuuuuuuhhhhhhhh
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 02:13:ze bestaan wel, maar zijn wel uniek aan het worden
Iedere man is uniek
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 03:12:Bah, maar oke....alles went nee toch niet
Alles went behalve een vent
Drugs!!!
PS. Ralf, ga toch eens op tijd naar bed!
PS. Ralf, ga toch eens op tijd naar bed!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:48:nou wij zijn allebei gaan minderen met de drugs omdat ik geen drugs gerelateerde relatie wilde dus ik zou ten alle tijden voor mijn relatie kiezen.
Ben ik het helemaal mee eens....drugs niet erg.....maar met mate! Heb het op de harde maniet moeten leren maar oke
ckr's voor muh relatie maar die ben ik door m'n gebruik al kwijt
leuk spul jah maar met pep in juh neus of buik is de weereld anders en je krijg meestal sneller irritatie's met elkaar en als het dan op ruzie aankomt kan je de gekste dingen zeggen waar je achteraf dan spijt van hep maar dan is het meestal al te laat.. omdat de rem op je lichaam geblokkeerd is door de speed floept alles wat in je hoofd opkomt uit je muil...

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)