Uitspraak van [BJ] MC Rampage op maandag 6 februari 2006 om 16:01:een BEEST op het junkies topic
nee, naar hardbass en inqontrol !!
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 13:08:Ik doe mee
je staat op de lijst
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 20:48:*brak*
weer te gek gedaan zeker
heb zaterdag weinig gedaan, filmpie gekeken
bende, wou wel wat gaan doen eigenlijk maar jah !!
zoals gewoonlijk met al die dooie honden hier
weer te gek gedaan zeker
heb zaterdag weinig gedaan, filmpie gekeken gerookt !! en op tijd slapen haha
bende, wou wel wat gaan doen eigenlijk maar jah !!
zoals gewoonlijk met al die dooie honden hier
Valt wel mee hoe gek ik heb gedaan!!!!
Heb me goed gedragen
Jammer dat je niks leuks hebt gedaan, volgende keer weer beter
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 20:58:Heb me goed gedragen
ga je naar Hardbass ??
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:05:dat valt toch wel weer mee
was een grapje
beide vind ik ook een goed idee, maar moeten we ff kijken wie er nog meer heen willen !!
hardbass gaan wel wat mensen heen
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:25:die waaier kwam toen zeker handig uit
Ik weet nog wel wat juist is
Uitspraak van Miss Luppie op maandag 6 februari 2006 om 21:25:Angela MOET mee naar hardbass
wordt een mooi feesie als we met z'n allen gaan
Uitspraak van Miss Luppie op maandag 6 februari 2006 om 21:25:Angela MOET mee naar hardbass
weer met de auto
wordt een mooi feesie als we met z'n allen gaan
dat zeker weten
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:30:weer met de auto
of miss met z'n ALLEN een dikke bus huren
of anders met auto idd, mij krijg je niet in die K*T trein !!
of miss met z'n ALLEN een dikke bus huren
dat is ook goed, ik wil dan rijden haha
Uitspraak van Miss Luppie op maandag 6 februari 2006 om 21:32:hahahahaha breken we eerst je spiegel eraf
die spiegels mogen eraf, want die kop van mij hoef ik al niet te zien..
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:35:ik wil dan rijden haha
haha ik zie het al voor mij, Angela achter het stuur van zo'n dikke arriva bus
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:35:die spiegels mogen eraf, want die kop van mij hoef ik al niet te zien..
mee eens
haha ik zie het al voor mij, Angela achter het stuur van zo'n dikke arriva bus
zien ze mij dan nog wel achter het stuur8) Dat maakt ook niet uit..
Uitspraak van Miss Luppie op maandag 6 februari 2006 om 21:40:Maar dan hebben we altyd SMS nog
jah dat sms is ook wat
maar smsen is zo verslaafd
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:42:zien ze mij dan nog wel achter het stuur
dat wil ik juist zo graag zien
Uitspraak van Miss Luppie op maandag 6 februari 2006 om 21:43:HARDBASS
dat wil ik juist zo graag zien dat stuur heeft een minimale doorsnede van een meter haha.. denk niet dat jij door de bocht kan sturen !!
Hmmmm als ik dan een bocht zie: roep ik wel hulp
wie gaan er mee !!
zal ik ook maar mee gaan....
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:48:Hmmmm als ik dan een bocht zie: roep ik wel hulp
nou dan schiet ik je zo snel mogelijk te hulp
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:48:zal ik ook maar mee gaan....
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:53:nog meer lachen, die gezicht van mij blijft nog een keer vast zitten
hehe, rondlopen met een narrige bek is ook niks ja..
dus je hebt geen keus
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:57:maar kan ook goed narig zijn
weet ik
Uitspraak van ^..::AnGeL::..^ op maandag 6 februari 2006 om 21:57:maar vrolijk zijn is wel leuker
veel leuker
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 22:10:Petra en Mriek gaan met de trein
ga je ook weer onderzetters voor me maken
die van zaterdag die je stuurde is kapot, knalde tegen een boom aan
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 22:16:is ook alleen maar voor heldere mensen ik stuur je een bezem die blijven langer heel toch???
is ook goed, die gaan niet zo snel kapot...
een onderzetter breekt zo doormidden
Uitspraak van Miss Luppie op maandag 6 februari 2006 om 22:20:trein is wel lachen hoor.
vooral met zo'n grote groep
Je ziet dan ook van die oma's te breien, je kunt dan zo mee doen

![[BJ] Danny](/images/user/55061_973922.jpg)

![[BJ] MC Rampage](/images/user/44028_2700843.jpg)