in een deo-roller
Okee, voor de laatste keer:
Een potje wax halen, het aluminiumfolietje er voorzichtig afhalen.
Pillen in een plasic zakje doen, wax in de magnetron zetten, pillen in de vloeibare wax doen, aluminiumfolie er weer op.
Voila, onzichtbaar voor de scanner, onruikbaar voor honden...
in een deo-roller
Ze hebben mn broekzakken niet eens nagekeken. Ik moest alleen de binnenkant van mn petje laten zien.
Het is me al een paar keer opgevallen dat de controle op Schiphol geen reet voorsteld.
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik was ingecheckt, en dan kom je bij de controlepost waar je alles van metaal in dat bakje moet doen, en je handbagage door de scanner gaat.
Ze hebben mn broekzakken niet eens nagekeken. Ik moest alleen de binnenkant van mn petje laten zien.
Met andere woorden; als ik n paar honderd smarties in mn onderbroek en broekzakken had gepropt was ik er vrolijk mee aan boord gekomen.
Omdat je op schiphol al 'gecontroleerd' bent, wordt je in het land van aankomst niet nog eens gecontroleerd.
(Althans binnen de EU)
Het is me al een paar keer opgevallen dat de controle op Schiphol geen reet voorsteld.
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik was ingecheckt, en dan kom je bij de controlepost waar je alles van metaal in dat bakje moet doen, en je handbagage door de scanner gaat.
Met andere woorden; als ik n paar honderd smarties in mn onderbroek en broekzakken had gepropt was ik er vrolijk mee aan boord gekomen.
Omdat je op schiphol al 'gecontroleerd' bent, wordt je in het land van aankomst niet nog eens gecontroleerd.
(Althans binnen de EU)
En als je dat dan doet, dan pikken ze jou ineens wel uit de rij.
men neme een pak koffie gevacumeert, die knipt men open
btje koffie eruit, drugs erin, even opniuew dichtvacumeren en vast sealen, ( vraag t even bij de slager )
waarom koffie?
koffie neutraliseerd de reukorganen, dus mocht er een hondje komen en die begint jou t6as door te neuzen, zal die alleen maa5r koffie reuken, niks anders dan koffie
wie zegt hier dat dat ze vakantie gaat met jongeren?
Dat neemt 10 x minder ruimte in en er zal geen ene douanier zich afvragen waarom een groepje jongeren op zuipvakantie een pak koffie met zich meenemen
Okee, voor de laatste keer:
Pillen in een plasic zakje doen, wax in de magnetron zetten, pillen in de vloeibare wax doen, aluminiumfolie er weer op.
in een deo-roller lijkt me toch handiger
lekker 20 jaar cel(in een buitenlandse gevangenis waar je onder erbarmelijke omstandigheden leeft en alleen water en brood krijgt ) of de doodstraf riskeren
snapniet dat er mensen zo dom zijn om tochwat mee te nemen
Yeah right, voor een paar pilletjes krijg je in Spanje hooguit een fikse boete en een nachtje cel...
Ik snap niet dat mensen zo dom zijn om voor veels te veel geld pillen bij een of andere Afrikaan langs de boulevard te halen
als je zo'n junk bent dat je geen vakantie zonder drugs kan, ga dan gewoon lekker op vakantie in NL,belgie of duitsland.. bespaar je jezelf de vliegkosten ooknog eens dus kan je meer drugs halen
met een zak coke/pep/pillen (buiten de EU) kom je er echtniet zo makkelijk vanaf hoor
als je zo'n junk bent dat je geen vakantie zonder drugs kan
Gewoon iemand laten komen die helemaal volgestauwd zit, is beter
n bij aankomst werd ik Spanje ook niet gecontroleerd of wat.
maar ookal heb je stalen zenuwen, dannog loop je t risico dat ze steekproefgewijs controleren
Inderdaad stelt die controle op Schiphol weinig voor, en bij aankomst werd ik Spanje ook niet gecontroleerd of wat. Maar àls je geget wordt In Frankrijk of Spanje ben je goed de sigaar hoor.
Beetje sos, doe het in diaree-capsules ofzo.
van 5€ tot 15€ met gemak
vorige jaar had me neefje 50 pille mee genomen en 40 verkocht in cran canaria leverden hem ruim 600€ op
stel engelsen kochte eens 5 voor 100€
zelf stond ik ook te kijken eff van woow ...
maar wel risico je zal maar eens gepakt worre"
Uitspraak van ZomMes op dinsdag 31 januari 2006 om 16:27:
Je kan namelijk toch niks doen tegen honden, die ruiken alles.
ze ruiken niet door plantaardige olie laatste aanpassing 31 januari 2006 18:43
met een zak coke/pep/pillen (buiten de EU) kom je er echtniet zo makkelijk vanaf hoor
men neme een pak koffie gevacumeert, die knipt men open
btje koffie eruit, drugs erin, even opniuew dichtvacumeren en vast sealen, ( vraag t even bij de slager )
wordt wel een gekut als je t dr weer uit moet halen. dan weer warm maken lijkt me nie zo goed voor je smokkelwaar.. als je al een magnetron tot je beschikking heb in je vakantieland
wordt wel een gekut als je t dr weer uit moet halen. dan weer warm maken lijkt me nie zo goed voor je smokkelwaar.. als je al een magnetron tot je beschikking heb in je vakantieland.
Nah, je doet het utieraard in een goed afgesloten zakje, pleurt de wax er daar gewoon uit, heb je echt geen magnetron voor nodig
Het makkelijkst blijft gewoon alles vooraf per post opsturen - bij voorbeeld aan adres van bekende