Partyflock

Forumonderwerp · 843009
3944x bekeken

Waarschuw beheerder
Smokkel jij wel eens drugs mee op vakantie naar het buitenland? Hoe doe je het dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Een buttplug uithollen en dan volstoppen met drugs, afdichten met silliconenkit en dan in de poepert
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon in je roekzak vanuit thailans smokkelen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 11:09:
Kijk anders even in deze 314 andere topics over hetzelfde onderwerp, mischien dat er wat nuttigs bijstaat:

men neme een pf junk! :respect:

Waarschuw beheerder
Met de busreis naar Oostenrijk, 50 gram hasj mee, verkoop daar 1 gram voor 40 euro.

(Y):)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zaterdag 21 januari 2006 om 11:20:
in een deo-roller

En die in je anus

Waarschuw beheerder
haha ik was een keer gepakt in Frankrijk...gelukkig door een bewaker van de camping die corrupt was en het zelf op rookte...de teringlijer...maar als ik meer als 3 gram op zak had dan was ik volgens de wet dealer ofzo daar...whehe...gelukkig hadden ze niet de hele voorraad gepakt 8)
Waarschuw beheerder
een zak chips voorzichtig open maken en dan je dope erin en weer netjes dicht lijmen..of dicht schroeien met een strijkbout..

makkelijk en effectief
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Okee, voor de laatste keer:

Een potje wax halen, het aluminiumfolietje er voorzichtig afhalen.
Pillen in een plasic zakje doen, wax in de magnetron zetten, pillen in de vloeibare wax doen, aluminiumfolie er weer op.
Voila, onzichtbaar voor de scanner, onruikbaar voor honden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 12:26:

Pillen in een plasic zakje doen, wax in de magnetron zetten, pillen in de vloeibare wax doen, aluminiumfolie er weer op.

hier spreekt dus een ervaren smokkelaar :9

Waarschuw beheerder
Het is me al een paar keer opgevallen dat de controle op Schiphol geen reet voorsteld.

Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik was ingecheckt, en dan kom je bij de controlepost waar je alles van metaal in dat bakje moet doen, en je handbagage door de scanner gaat.

Ze hebben mn broekzakken niet eens nagekeken. Ik moest alleen de binnenkant van mn petje laten zien.

Met andere woorden; als ik n paar honderd smarties in mn onderbroek en broekzakken had gepropt was ik er vrolijk mee aan boord gekomen.

Omdat je op schiphol al 'gecontroleerd' bent, wordt je in het land van aankomst niet nog eens gecontroleerd.

(Althans binnen de EU)

Waarschuw beheerder
klopt tijd terug naar carn-canaria geweest b)
gram of 20 hasj by mocht zo meer doorgaan op schiphol

en inderdaad op bestemming geen controle
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zaterdag 21 januari 2006 om 11:20:
in een deo-roller

:yes:

peppies in mallorca(Y) goed te doen:D
via schiphol en palma :woep:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 14:26:
Ze hebben mn broekzakken niet eens nagekeken. Ik moest alleen de binnenkant van mn petje laten zien.

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 11:17:
Met de busreis naar Oostenrijk, 50 gram hasj mee, verkoop daar 1 gram voor 40 euro.

:O
wat heb je dan met die andere 39 gram gedaan??

:vaag:
Waarschuw beheerder
Het is me al een paar keer opgevallen dat de controle op Schiphol geen reet voorsteld.

Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik was ingecheckt, en dan kom je bij de controlepost waar je alles van metaal in dat bakje moet doen, en je handbagage door de scanner gaat.

Met andere woorden; als ik n paar honderd smarties in mn onderbroek en broekzakken had gepropt was ik er vrolijk mee aan boord gekomen.

Omdat je op schiphol al 'gecontroleerd' bent, wordt je in het land van aankomst niet nog eens gecontroleerd.

(Althans binnen de EU)

Dat niet gecontroleerd worden op bestemming weet ik zo nog niet. Een aantal (of heel wat) jaren terug kwam ik met paps terug van vakantie uit Spanje, en we hadden ook de nodige souveniers meegenomen; BB-guns, messen en dergelijke rommel. Eenmaal op schiphol werd er bij wat mensen voor ons toch de tas opengetrokken voor controle. Was wel even knijpen :P
Waarschuw beheerder

(Althans binnen de EU)

En als je dat dan doet, dan pikken ze jou ineens wel uit de rij.

Artiest Mike-L
Waarschuw beheerder
shampoo flessen en dergelijke zijn ook handige dingen. Op kamp vulde we die dingen altijd met sterke drank dus met andere dingen kan dat ook wel gok ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 22 januari 2006 om 16:47:
En als je dat dan doet, dan pikken ze jou ineens wel uit de rij.

Tja....ik heb niet de behoefte om dope mee te nemen op vakantie.

Ik hou het wel bij de bacootjes of de cocktails.

Waarschuw beheerder
nieuwe tip:

men neme een pak koffie gevacumeert, die knipt men open
btje koffie eruit, drugs erin, even opniuew dichtvacumeren en vast sealen, ( vraag t even bij de slager )
waarom koffie?
koffie neutraliseerd de reukorganen, dus mocht er een hondje komen en die begint jou t6as door te neuzen, zal die alleen maa5r koffie reuken, niks anders dan koffie

t is even wat werk maar wel zo veilig, veel plezier op vakantie:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 22 januari 2006 om 15:05:
Uitspraak van SCHUTTOSZ SCHOPT KONTEN op zaterdag 21 januari 2006 om 11:17:

wat heb je dan met die andere 39 gram gedaan??

50 - 1 = 49 :yes: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 23:27:
men neme een pak koffie gevacumeert, die knipt men open
btje koffie eruit, drugs erin, even opniuew dichtvacumeren en vast sealen, ( vraag t even bij de slager )
waarom koffie?
koffie neutraliseerd de reukorganen, dus mocht er een hondje komen en die begint jou t6as door te neuzen, zal die alleen maa5r koffie reuken, niks anders dan koffie

Ja, of je doet hetzelfde met wax zoals ik al zei.
Dat neemt 10 x minder ruimte in en er zal geen ene douanier zich afvragen waarom een groepje jongeren op zuipvakantie een pak koffie met zich meenemen :S

Waarschuw beheerder
wie zegt hier dat dat ze vakantie gaat met jongeren?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 11:23:
wie zegt hier dat dat ze vakantie gaat met jongeren?

Ten eerste, ik neem aan dat je geen drugs meeneemt als je met je ouders op vakantie gaat :S
en ten tweede, wie neemt er nu een pak koffie mee naar een hotel, daar heb je toch geen koffiezetapparaat in je kamer :S
Dubbel niet-slim dus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 10:44:
Dat neemt 10 x minder ruimte in en er zal geen ene douanier zich afvragen waarom een groepje jongeren op zuipvakantie een pak koffie met zich meenemen

Nou ik vind n goei bakkie koffie toch echt wel zwaar noodzakelijk bij het ontwaken met een ontzettende kater. Enn als je naar Italie gaat dan is da allemaal geen probleem, koffie in overvloed. Maar als je naar een of ander kutland gaat zoals turkije, waar je alleen maar thee kunt drinke :s was ik toch ff blij dat ik koffie bij had en nie die gore oplosrommel hoefde te zuipe... maar das persoonlijk he 8)

Waarschuw beheerder
donateur
dan zat je zeker in zo'n all-inclusive hol?
Turkije staat juist bekend om de lekker sterke koffie, en als de hotelkoffie troep is dan is er altijd nog wel een restaurantje te vinden...

Waarschuw beheerder
van alle markten thuis he jij ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik laat me eigen niet pakken op het vliegveld omdat ik alles zorgvuldig voorbereid.
Een maatje van me werd wel gepakt en toen werden al onze koffers doorzocht en nog konden ze nix vinden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 12:26:

in een deo-roller lijkt me toch handiger
Waarschuw beheerder
+1
donateur
lekker 20 jaar cel(in een buitenlandse gevangenis waar je onder erbarmelijke omstandigheden leeft en alleen water en brood krijgt :cheer: ) of de doodstraf riskeren
slim :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) ! op dinsdag 24 januari 2006 om 13:11:
lekker 20 jaar cel(in een buitenlandse gevangenis waar je onder erbarmelijke omstandigheden leeft en alleen water en brood krijgt ) of de doodstraf riskeren
slim

tis maar wat je slim noemt :/
daarom vraagt ie toch ook tips ;)

;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 11:06:
Hoe doe je het dan?

Tube gel leeghalen, omspoelen en vullen met g :D
Waarschuw beheerder
donateur
je kan cocaine wel oplossen in shampoo of er een trui mee wassen zodat t allemaal in die trui zit..
maar de meeste van die trucjes kent de douane zolangzamerhand wel...
als je met t vliegtuig gaat is het t echtniet waard :no: snapniet dat er mensen zo dom zijn om tochwat mee te nemen

dream on

Waarschuw beheerder
http://www.pillenwinkel.be/catalog2/product_info.php/cPath/40/products_id/142
Waarschuw beheerder
donateur
ja vooral doen
oja je tas gaat door n scanner he op te vliegveld
oja da zulle ze dan vast nie zien da da blikje n extra ruimte heeft he.
denk is na...

Waarschuw beheerder
het is maar een idee :P

als je met de auto op vskantie gaat is er niks aan de hand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 13:49:
http://www.pillenwinkel.be/catalog2/product_info.php/cPath/40/products_id/142

die kennen de meeste douaniers al wel ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op dinsdag 24 januari 2006 om 11:44:
in een deo-roller lijkt me toch handiger

Hoe wil jij die pillen dan onzichtbaar in die deo-roller krijgen?
Plus het feit dat je gebruik kan maken van het stukje folie wat het potje afdekt?
Uitspraak van O:) ! op dinsdag 24 januari 2006 om 13:11:
lekker 20 jaar cel(in een buitenlandse gevangenis waar je onder erbarmelijke omstandigheden leeft en alleen water en brood krijgt ) of de doodstraf riskeren

Yeah right, voor een paar pilletjes krijg je in Spanje hooguit een fikse boete en een nachtje cel...
Uitspraak van O:) ! op dinsdag 24 januari 2006 om 13:23:
snapniet dat er mensen zo dom zijn om tochwat mee te nemen

Ik snap niet dat mensen zo dom zijn om voor veels te veel geld pillen bij een of andere Afrikaan langs de boulevard te halen :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 14:36:
Yeah right, voor een paar pilletjes krijg je in Spanje hooguit een fikse boete en een nachtje cel...

met een zak coke/pep/pillen (buiten de EU) kom je er echtniet zo makkelijk vanaf hoor ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 14:36:
Ik snap niet dat mensen zo dom zijn om voor veels te veel geld pillen bij een of andere Afrikaan langs de boulevard te halen

als je zo'n junk bent dat je geen vakantie zonder drugs kan, ga dan gewoon lekker op vakantie in NL,belgie of duitsland.. bespaar je jezelf de vliegkosten ooknog eens dus kan je meer drugs halen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) ! op dinsdag 24 januari 2006 om 16:01:
als je zo'n junk bent dat je geen vakantie zonder drugs kan, ga dan gewoon lekker op vakantie in NL,belgie of duitsland.. bespaar je jezelf de vliegkosten ooknog eens dus kan je meer drugs halen

Pff idd.

Als ik op vakantie ben ik geniet ik liever van het vele vreten en zuipen dan in de war rond te lopen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitbesteden, betaling volgt op aflevering....LOL

Waarschuw beheerder
donateur
met een zak coke/pep/pillen (buiten de EU) kom je er echtniet zo makkelijk vanaf hoor

In welk land buiten de EU zou je uberhaupt drugs willen gebruiken?
als je zo'n junk bent dat je geen vakantie zonder drugs kan

Ik ga vaak genoeg op vakantie, zonder drugs.
maar als ik een weekje Ibiza pak ga ik geen drugs van 1 of andere kwiebus kopen.
Als je naar Ibiza gaat weet je toch wel dat het van komt dus kan je maar beter zorgen dat je betrouwbare zooi hebt.
Sjeses, wat een betweterige moraalridders allemaal.
Een paar vrienden van me ook, lopen zeuren dat ik mee neem maar eenmaal op locatie willen ze maar al te graag meesnoepen :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als die zakken aan komem, is het hele eiland een paar weken van jouw, is dat ook goed?

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand inhuren is ook (y)
Gewoon iemand laten komen die helemaal volgestauwd zit, is beter
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:no:

Inderdaad stelt die controle op Schiphol weinig voor, en bij aankomst werd ik Spanje ook niet gecontroleerd of wat. Maar àls je geget wordt In Frankrijk of Spanje ben je goed de sigaar hoor. :s

Kijk eens in Thailand of Zuid-Europese landen hoe ze omgaan met drugsgevangen, schijten op de grond waar je later doorheen stapt omdat je met 50 man op een tiental vierkante meter zit. :s Open wonden en blote voeten. En een veroordeling van 100 stokslagen. :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor het bezit van kleine hoeveelheden soft- of harddrugs kun je in het buitenland forse straffen krijgen. In Frankrijk is een gevangenisstraf van meer dan een jaar geen uitzondering. In Spanje en Griekenland zijn de straffen nog hoger

tis maar net waar je zin in hebt he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 00:31:
Gewoon iemand laten komen die helemaal volgestauwd zit, is beter

idd ;d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 00:44:
n bij aankomst werd ik Spanje ook niet gecontroleerd of wat.

Ze zijn er goed op getraint om smokkelaars er tussenuit te pikken door hun gedrag, maar ookal heb je stalen zenuwen, dannog loop je t risico dat ze steekproefgewijs controleren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van O:) ! op woensdag 25 januari 2006 om 00:47:
maar ookal heb je stalen zenuwen, dannog loop je t risico dat ze steekproefgewijs controleren

In het hoogseizoen is het op Ibiza airport zo onwijs fakking druk dat ze daar geen personeel voor hebben.
Maar als je het handig verstopt zullen ze het nooit kunnen vinden.

We hadden iemand laten overvliegen, z'n ticket en vakantie betaald op voorwaarde dat ie wat mee moest nemen en dat is 'm aardig gelukt; gewoon in z'n broekzak