Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 19 januari 2006 om 16:51:Wat niet is kan nog komen
Ghehe nou dat gaat ook niet komen hoor
Uitspraak van inactief op donderdag 19 januari 2006 om 16:55:Ghehe nou dat gaat ook niet komen hoor
Lijkt mij ook beter voor jullie relatie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:45:Ten eerste, wat zou je daar van vinden als jij ditzelfde had met jou relatie
als dat vanaf het begin duidelijk had geweest zou het geen prbleem zijn..nu zou ik het vreemd vinden..hij vind zijn exen namenlijk niet zo tof.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:45:En ten tweede, kan je ineens alleen beste maatjes met je ex zijn???
niet ineens..dat heeft tijd nodig. Mijn eerste vriendje is nu ook al 6 jaar mijn beste vriend..maar dat heeft wel lang geduurd voor dat normaal kon..zonder elkaar te bespringen enzo
nu lukt dat alweer 6 jaar
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 19 januari 2006 om 15:45:Daar moet je toch eerst maatjes voor worden
Nee hoor...
Uitspraak van NilesBanks op donderdag 19 januari 2006 om 15:44:Ik vind jou steeds leuker worden
Neuken???
Uitspraak van inactief op donderdag 19 januari 2006 om 16:44:Ik moet toegeven in het begin was het ook niet makkelijk voor ons allebei, het is toch vreemd, maar in de loop van de tijd ga je toch anders tegen iemand aankijken, niet meer 'zijn ex' zeg maar...en zo is er tog een vriendschap uitgekomen...het komt inderdaad niet vaak voor...en er zijn genoeg mensen die het eerst vreemd vonden, want dat kan toch eigenlijk niet, maar dat kan dus wel... ben blij dat het zo gegaan is en het is hartikke gezellig als je gewoon leuk met elkaar kan omgaan...
Vind het knap van je dat je er zowiezo voor openstond
Uitspraak van Jillicious op donderdag 19 januari 2006 om 17:10:Neuken???
Volgens mij had Niles dat ook aleens gevraagd
Uitspraak van NilesBanks op donderdag 19 januari 2006 om 17:25:Waar, wanneer, hoe laat?
tsja en Kutjuh dit ook al
Conclusie: Geen daden maar woorden
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op donderdag 19 januari 2006 om 17:55:Conclusie: Geen daden maar woorden
Als bepaalde mensen dit lezen gaan ze heel hard lachen ben ik bang
Uitspraak van NilesBanks op donderdag 19 januari 2006 om 17:56:Als bepaalde mensen dit lezen gaan ze heel hard lachen ben ik bang
Gewoon je verstand op nul zetten!! And Go for It!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:45:Je hebt een relatie, maar hij/zij kan nog uitstekend met zijn/haar ex.
Ten eerste, wat zou je daar van vinden als jij ditzelfde had met jou relatie
En ten tweede, kan je ineens alleen beste maatjes met je ex zijn???
als me ex het met zijn ex kan vinden heb ik er geen probleem mee, zolang het puur vriendschap is.
zelf heb ik ook een ex waar ik het mee moet vinden ivm onze zoon, en zou ook niet pikken als me nieuwe vriend daar steeds over zou zeuren.
me ex is me ex en thats it
Uitspraak van inactief op donderdag 19 januari 2006 om 17:32:Vind het knap van je dat je er zowiezo voor openstond . Ik zou dan echt de hele tijd hebben: Zij heeft ook met hem gezoend en vast nog wel meer Die bitch.. die . Enzo
Ghehe natuurlijk heb je dat in het begin ook wel....Maar op een gegeven moment ga je daar wel anders over denken als je haar vaker meemaakt....