Partyflock

Forumonderwerp · 842384

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Normaal gesproken in feb, maar ik neem aan dat het dit jaar niet het geval is?? Ik begin toch weer kriebels te krijgen...

Datum is inmiddels bekend, 11 november a.s.

Line up + time table:

BLACKBOX

21:30 - 22:30 Paul Jay
22:30 - 23:30 Miss Monica
23:30 - 0:30 Pila
0:30 - 1:30 DJ Yves
1:30 - 2:30 Franky Jones 🇧🇪
2:30 - 3:30 DJ Stanton
3:30 - 4:30 Digital Boy (It)
4:30 - 5:30 DJ Panic
5:30 - 7:00 BuzzFuzz & Gizmo
EIND 7:00

POSTBANKLOUNGE

23:00 - 0:30 DJ Astrid
0:30 - 2:00 Ton TB
2:00 - 3:30 Yves de Ruyter 🇧🇪
3:30 - 4:45 Spider Willem
4:45 - 6:15 Bas&Ram
EIND 6:15
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van :respect: Jappie! op vrijdag 25 augustus 2006 om 12:42:
eindelijk een vd beste feesten van het jaar

vorig jaar HET beste feest van het jaar voor mij:)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 11161, 194, 2434, 2062}
Artiest {SHOWLIST artist 128, 50507}
ik was er niet ver naast met mn datum prognose :lol:

lijkt me een mooi feestje :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 22:40:
lijkt me een mooi feestje

het is een mooi feestje

wil ook wel een xtje heen
aanwezig...ook beter dat ze n keer een trance classics zaal erbij doen :kwijl:

aiii...hier heb ik me vorig jaar meeeeer dan goed vermaakt:)
Miss Monica 🇳🇱:respect:
DJ Panic 🇳🇱:respect:

Morgen meteen kaarten halen!!
kaartje is besteld!

Staat genoteerd in de agenda!!
voor het geval dat......

kaartje alvast besteld, wil met hier echt niet achter het net vissen met kaarten

ZIN AN, nu al 8)

Uitspraak van Hammertime op maandag 4 september 2006 om 12:18:
zeker aanwezig

Ik ook :bounce:
houseqlassics heerlijke muziek word echt gaaf feest in de HMH :lief:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 106212, 5320}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 05:55:
Leek mij ook, maar zeg dat maar tegen al die DJ's die dat kennelijk niet snappen. Ik heb op HouseQlassics, uiteraard naast classics, oldschool en early hardcore, al gehoord:

- hardhouse
- hardstyle
- jump
- jumpstyle
- nieuwe hardcore

Nu vind ik jump persoonlijk niet zo'n probleem gezien de overduidelijke link met oldschool, maar kondig het dan van tevoren aan en stop het in de Postbank Lounge zoals ik al eerder zei. De rest van die lijst hoort gewoon compleet niet thuis op HouseQlassics.

Er wordt tegenwoordig op een heleboel feesten compleet afgeweken van het concept en ik ben niet de enige die dat irritant vind heb ik de laatste jaren al vele malen gelezen op Partyflock. Dat heeft niets met hokjesdenken te maken; als mensen voor oldstyle komen dan willen ze oldstyle horen en niets anders. Als DJ dien je dat te weten en te respecteren en als je daar geen zin in hebt dan moet je niet op zo'n feest komen draaien; zat andere feesten om makkelijk geld te verdienen.

Ik ga ook niet naar een rockconcert voor opera en andersom zal dat ook niet het geval zijn denk ik zo. Samengevat: "Schoenmaker blijf bij je leest".laatste aanpassing 16 augustus 2006 05:58

100% mee eens! Zelfs op feesten als Defqon 1 wordt je in de early rave area doodgegooid met nieuwe hardcore. Niet dat ik daar niet van hou of zo, maar als ik nieuwe hardcore wil horen ga ik wel naar die area!

Waar ik helemaal een schijthekel aan heb zijn de mensen die om nieuwe hardcore zeuren op zulke feesten. Die lui weten niet eens wat oldschool is, ga dan niet naar zo'n feest! Ik heb wel eens meegemaakt dat zo iemand me vroeg of ik nog wat anders dan trance ging draaien...:S!

De komende HQ staan er een aantal "hardstyle DJ's van nu" in de line up, ik hoop wel dat ze die plaatjes thuis laten en gewoon de lekkere, ouwe klappertjes meenemen.

Ik heb er weer zin aan, de vorige editie was zeer vetjes!!! Kijken of we dat kunnen overtreffen de 11e november...:jaja:
kan iemand mij vertellen wat er bij vip zit???
Uitspraak van DJ Holly op maandag 4 september 2006 om 16:43:
Er wordt tegenwoordig op een heleboel feesten compleet afgeweken van het concept en ik ben niet de enige die dat irritant vind heb ik de laatste jaren al vele malen gelezen op Partyflock. Dat heeft niets met hokjesdenken te maken; als mensen voor oldstyle komen dan willen ze oldstyle horen en niets anders. Als DJ dien je dat te weten en te respecteren en als je daar geen zin in hebt dan moet je niet op zo'n feest komen draaien; zat andere feesten om makkelijk geld te verdienen.

ook 100% mee eens!

Gelukkig, toch nog medestanders hierbij. :)

Vaak krijg je toch van de meeste mensen (waarvan wel 90% meeloper overigens) te horen dat je niet moet zeuren en mee moet gaan met de tijd. Fuck dat, als ik oldstyle wil horen dan wil ik dat, punt. Jij jouw keuzes, ik mijn keuzes, niet mekkeren, doe ik ook niet.

Dat "blijven hangen"-verhaal is trouwens crap eerste klas, want een hele hoop oldstyleliefhebbers houden ook van het nieuwere spul, zij het vaak de aftakkingen, dus niet de mainstream. Kunnen gewoon kwaliteit wat beter waarderen denk ik. ;)
Jaaaa cker van de partij:d
Binnekort ff kaartje halen :woep:
HMH(L)

Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 4 september 2006 om 16:44:
kan iemand mij vertellen wat er bij vip zit???

Uhmm een balkon en wat stoelen...volgens mij
laatste aanpassing

draaien ze hier wel rauwe early hardcore? of alleen de sofste oldschool en classics...
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op maandag 4 september 2006 om 19:42:
Uhmm een balkon en wat stoelen...volgens mij

zoiets heb ik idd ondertussen ook gehoord maar thanx :flower:

kaartje is besteld :bounce: :cheer:
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 4 september 2006 om 22:35:
zoiets heb ik idd ondertussen ook gehoord maar thanx

Graag gedaan:D
Enne is het nog VIP geworden?! Stelt egt nix voor volgens mij...

Ga eerst vrienden zoeken die ook gaan :P :frusty:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 21:31:
rauwe early hardcore

nee, daar moet je echt voor naar Pandemonium

HouseQlassics is meer hitjes

wel bruut gezellig altijd, dat wel
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op dinsdag 5 september 2006 om 00:26:
Enne is het nog VIP geworden?!

:no: hoef geen apparte ingang en een vipdek wil drank :9 en anders niet ;p

Ga eerst vrienden zoeken die ook gaan

haha gelukkig hoef ik niet te zoeken :no: bijna iedereen gaat zeker :bounce:

Kicke feest, en echt goeie muziek (y)

:respect:
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 5 september 2006 om 10:53:
hoef geen apparte ingang en een vipdek wil drank en anders niet

Geef je groot gelijk(gratis drank) en zo lang sta je meestl niet te wachten bij de normale ingang:D

Hahha jaa die vrienden komen er wel let maar op :D
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op dinsdag 5 september 2006 om 14:34:
Geef je groot gelijk(gratis drank) en zo lang sta je meestl niet te wachten bij de normale ingang

heb meestal de grootste lol op feesten juist in die rij :D lekker iedereen beetje in de zeik nemen :lol:

Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op dinsdag 5 september 2006 om 14:34:
Hahha jaa die vrienden komen er wel let maar op

hoop het wel voor je maar zal opletten ;p

Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op dinsdag 5 september 2006 om 10:16:
wel bruut gezellig altijd, dat wel

daar gaat het eigenlijk ook het meest om:D dus denk dat ik wel aanwezig ben:D en heb goeie dingen gehoord over het geluid dus ben benieuwd:) eerste keer HMH
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 5 september 2006 om 14:49:
lekker iedereen beetje in de zeik nemen

Hhaha doe ik binnen juist altijd :D:P

Nou heb een vriendje gevonden!!!:cheer:
Ga saampjes met me vriendinnetje :woep: :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Kan er helaas pas tussen half 3 en 3 uur zijn dus zal al de old style wel missen!
Maar misschien heb ik geluk en draaid Stanton van 3 tot 4 en draaid ie nog old style!

Maar early rave ook niet verkeerd hoor!
Als ze maar echt early rave draaien! Dus van voor '97.
Dat zou mooi zijn!
als ik vrij krijg ga ik zeker ff als hardcoreliefhebber spider checken die vond ik vroeger meesterlijk!!!!!

Dit gaat het beste feest van 2006 in de HMH worden!!

Als ik 1 nummer zou kunnen aanvragen dan zou het zeker Sunbeam - Outside World zijn :kwijl: (geweldig nummer gewoon)
Dat wordt weer een gezellige boel! :)
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op woensdag 6 september 2006 om 00:05:
Hhaha doe ik binnen juist altijd

ik ook maar in de rij is het leuker 8) voor je het weet sta je ineens binnen ;p

Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op woensdag 6 september 2006 om 00:05:
Ga saampjes met me vriendinnetje

:cheer:
aanwezig :jaja:

vind heineken music hall de vetste lokatie die er is (waar ik tot nu toe ben geweest) en sfeertje/muziek op houseqlassics (L)... vind de muziek in t begin van de avond beetje te soft maar sfeertje maakt alles goed
:cheer: kaartjes zijn binnen het feest ken beginnen :bounce:

HouseQlassics
Blijft
Meesterlijk
:respect:
Ga er ook weer naar toe! Word weer echt een super feest net zoals alle vorige keren :)
Gegarandeerd weer knallen in de HMH, dit jaar ook weer eens kijken. Leuk dat concept erbij van Trance Classics.
HouseQlassics: feest der herkenning (L)
Enne is het nog VIP geworden?! Stelt egt nix voor volgens mij...

inderdaad...apparte ingang, ben er toch vroeg en dan nog vaak eerder binnen dan vip, je kunt het balkonnetje op..thats it...niks gratis drank, of whatever..he, het is q-dance weet je wel ;)

btw, houseqlassics erg top, zeker weten!!!

:cheer: Ook aanwezig!

Wihoei, feessie bouwen!

Was ontzettend verheugd op n nieuwe Houseqlassics maar heb nu m'n bedenkingen.. zou gaan voor de classics in de postbank lounge en de line-up valt me daar n beetje tegen, meer trance dan house classics. Miss Monica staat op de main, ook beetje jammer.. even aankijken maar nog. Vorig jaar was ontzettend gaaf maar denk niet dat t m gaat worden dit jaar..
laatste aanpassing

jaaaaa vetvet heb 2 vipkaarten binnen samen met mun Nickskuh oldskool hakkuhhhh:D:D

is alweer 4jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest:O toen was houseqlassics nie zo best hoop nu beter :yes:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 12:55:
Wihoei, feessie bouwen!

Saampjes hea! :lief: