| Betreft: | evenement: Try before you die, vrijdag 29 september 2006 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 21:02:ik ben er nog steeds niet hoor.. veel mensen denken dat alleen maar! Maar ik leg de lat voor mezelf ook te hoog denk ik!
Denk dat je te veel wil kom op man check je boeking aantal...,
Zijn maar weinig mc's die dat hebben.
En sommige dj's hebben nog niet eens zoveel boekingen
Uitspraak van PFSquad MC op maandag 30 januari 2006 om 21:22:Denk dat je te veel wil kom op man check je boeking aantal...,
Zijn maar weinig mc's die dat hebben.
Pardon!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 16:11:Pardon!!
Jah heb net ff gekeken jij hebt ook een leuk boekings aantal
Uitspraak van actief op vrijdag 3 februari 2006 om 01:06:ennuh marc leef jij ook nog
Jazeker
Uitspraak van PFSquad MC op vrijdag 3 februari 2006 om 14:40:Biggie is nmiet kapot te krijgen
Duidelijke taal
Uitspraak van actief op woensdag 8 februari 2006 om 23:46:ik heb hem op 1 van mijn 1ste feesten gehoord . Was goeiuh
Daarom boeken mooi talent om te openen
Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 14:18:ja nog een area erbij met upcomingtalents voor de hardcore
goed idee
DJ WIZARDhttps://partyflock.nl/dj/1488
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 14:18:upcomingtalents
Wizard noem ik geen upcoming talent meer
Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 14:18:ja nog een area erbij met upcomingtalents voor de hardcore
Zou je eerst niet afawchten als editie red wel genoeg bezoekers met zich meebrengt om nog een aera te openen ?..,
Want als het nu net vol oogt en je opend volgende editie nog een aera en komt ongeveer hetzelfde bezoekers aantal dan oogt het nogal leeg
Je hebt nou 3 stylen.
ik zou eerder nog andere styl erbij zetten
Zoals Jump of Terror/Breakcore.
Want dan trek je ook weer ander publiek
Uitspraak van actief op donderdag 16 februari 2006 om 03:03:ook een mogelijkheid trekt alleen maar meer volk
IDD...,
Of een bepaald solo area van artiest
Zelf ging ik dan voor sceletor !!!
ZIjn populariteit in regio gemert is zeer groot !
En dat ondersteunen
met Wizard & D-Spirit & MC Speakerfreak ofzo ?
Uitspraak van bowiemaster op woensdag 15 februari 2006 om 18:00:1 terrorzaal : Noisekick
The Plague
Smurf vs Vizitor
Angernoizer
Bonehead
Hellboy
1 zaal met Jappo vs Partyraiser
(droomt verder)
*waagt een poging om u uit uw droom te halen*
Uitspraak van actief op zondag 26 februari 2006 om 13:55:ja als ze maar zorgen dat er de volgende x crossfader op het mengpaneel zit want dat hebben er een aantal nodig
IDD !!!
Dat mist ik echt vrijdag bij Partyraiser
Uitspraak van PFSquad MC op maandag 27 februari 2006 om 19:06:Uitspraak van MC Scorpio op zondag 26 februari 2006 om 13:55:
ja als ze maar zorgen dat er de volgende x crossfader op het mengpaneel zit want dat hebben er een aantal nodig
IDD !!!
Dat mist ik echt vrijdag bij Partyraiser
Bij isaac idd ook... Hij wou wel scratche ma da ging ni zo goed zonder crossfader zei hij! kzal kijke of da geregeld kan worden. Ligt aan de prijs voor het hure van zo'n ding en of de TO da wel goed keurt.
Laterzzz

![[IMB]Loentjee](/images/user/180319_1722609.gif)