| Betreft: | evenement: Try before you die, vrijdag 29 september 2006 om 22:00 |
Hardstyle:
Zany
Alpha Twins
Deepack
Vortex
Showtek (Live)
Respect
Uitspraak van PFSquad MC op zondag 22 januari 2006 om 23:08:Meeste echte "actieve gebruikers" van partyflock in mijn ogen zijn toch echt Hardcore Liefhebbers.
Ken ook zijn dat ik die 100 % verkeerd zie.
Het is een site vooral dance dingen maar het grotendeels wat je ziet is "hardcore".
Cker gelijk in.. Maar niet iedereen is hardcore en ook voor die mensen organiseren wij een feest..
Uitspraak van PFSquad MC op zondag 22 januari 2006 om 23:08:Meeste echte "actieve gebruikers" van partyflock in mijn ogen zijn toch echt Hardcore Liefhebbers.
Ken ook zijn dat ik die 100 % verkeerd zie.
Het is een site vooral dance dingen maar het grotendeels wat je ziet is "hardcore".
Ben ik het niet mee eens, alleen omdat ze allemaal met Hardcore lopen te patseren vallen ze wat meer op.
Uitspraak van PFSquad MC op maandag 23 januari 2006 om 14:10:Maar ik weet wel dat de "hardstyle scene" volgens mij meer mensen zijn dan hardcore.
jij bent gek
Nee kerel want gewoon uitgaanspubliek houdt ook van Hardstyle en de meeste niet van Hardcore en wat niek (mc speakerfreak al zei)
Dat is de reden dat wij 1 meerderheid lijken maar het is echt niet zo.
omdat ze allemaal met Hardcore lopen te patseren vallen ze wat meer op
Dat is de reden dat wij 1 meerderheid lijken maar het is echt niet zo.
Uitspraak van PFSquad MC op dinsdag 24 januari 2006 om 09:21:Dat is de reden dat wij 1 meerderheid lijken maar het is echt niet zo.
tegenwoordig vallen gabbers veel minder op dan vroeger wegens ook normale kledingdracht ken genoeg mensen die erbij lopen als een normaal pers. en toch 100%hardcore zijn
denk het toch van wel zie jij hardstyle feesten van 20000 man
veronicagids.
laatste aanpassing
Meestal combo feesten meerdere stylen door elkaar heen dat wel.
Maar kijk wel al goeie hardstyle evenementen zijn super snel uitverkocht bv exclusief the prophet.
En grote hardcore feesten zijn niet meer snel uitverkocht
..,
hardcore is overkill in te veel feesten
organisaties draaien elkaar de nek om 
Maar kijk wel al goeie hardstyle evenementen zijn super snel uitverkocht bv exclusief the prophet.
En grote hardcore feesten zijn niet meer snel uitverkocht
hardcore is overkill in te veel feesten
Uitspraak van actief op dinsdag 24 januari 2006 om 23:58:zijn ook andere muziek stylen ik bedoel een feest waar alleen maar hardstyle gedraaid word zoals masters of iets dergelijks met hardcorefeesten
Op Hardcore feesten wordt ook niet alleen Hardcore gedraait!
Vaak komt hier ook Early-Rave en Oldskool aan te pas, Darkcore, Industrial Hardcore en Terror. En dat zijn toch zeker enigzins opzichzelfstaande stijlen. Echte rauwe Industrial heeft niets meer met Hardcore temaken, hetzelde voor Terror en Darkcore. Early-Rave is voor velen "Hardcore liefhebbers" te soft (hiermee doel ik op de wazi groep).
Dus moet je bij Hardstyle feesten ook aan Techno, Hardtrance, Jump etc. denken. Het zijn wel verschillende stijlen, maar wel onder 1 kopje te plaatsen namelijk Hardstyle.
Hetzelfde zoals dat bij Hardcore gebeurt.
Dus moet je bij Hardstyle feesten ook aan Techno, Hardtrance, Jump etc. denken. Het zijn wel verschillende stijlen, maar wel onder 1 kopje te plaatsen namelijk Hardstyle.
Hehe
Ten 1ste techno valt dus echt niet met hardstyle te vergelijken evenals jump als we het over de echte jump hebben praten we over de jump die vanuit de hardcore ontstaan is zoals de tekno warriors, mark v, poogie bear, da warrior etc. dat valt onder de oude newstyle/ jump van vroeger dus jump valt ook niet onder HS te plaatsen. Hardtrance zegt de naam zelf al . Trance verwerkt met een hardere bass opzich erin.
En hardcore heeft zich zo zelf hun eigen stylen in de muziek zelf gecreerd. Vandaar dat er meerdere namen/stylen zijn ontstaan. Maar de stylen in de hardcore vallen dus gewoon nog onder de naam hardcore.
laatste aanpassing
Echte rauwe Industrial heeft niets meer met Hardcore temaken, hetzelde voor Terror en Darkcore. Early-Rave is voor velen "Hardcore liefhebbers" te soft (hiermee doel ik op de wazi groep).
ik luister al ong 10jr na hardcore ik ga al ong 5jr na feesten grote feesten 4jr en ik vind terror en darkcore/industrial hendig vet ben ik dan ook een buitenstaander ofwat wahahahahha laat me niet lachuh en btw vroeger had je ook terror dus zekker heeft t met hardcore te maken je brazelt ff flink onzin uit
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 18:22:nahaa, echt niet he...techno hardtrance jump valt zeker niet onder HS te plaatsen...
Het is grotendeels toch zeker wel onder dezelfde catagorie liefhebbers te plaatsen, ik draai zelf alle 3 de stijlen. Het grootste gedeelte van het publiek merkt het verchil niet eens tussen de stijlen als het in 1 set gedraait wordt.
Hoe zou anders een feest als "In Qontrol" kunnen lopen als hier zoveel totaal verschillende smaken zouden rondlopen.
Een Hardcore feest in combinatie met een Trance area zou ook niet lopen omdat dit tever uit elkaar ligt, het feit dat het bij feesten als "In Qontrol" wel werkt heeft er gewoon mee te maken dat het niet zover van elkaar afligt!
Hoeveel Hardstyle platen zijn vrij Techno Georienteerd!? Dat zijn er nogal wat. Hoeveel Hardstyle platen zijn er Jump georientreert, ook nogal wat! Bij Hardtrance hetzelfde!
ik luister al ong 10jr na hardcore ik ga al ong 5jr na feesten grote feesten 4jr en ik vind terror en darkcore/industrial hendig vet ben ik dan ook een buitenstaander ofwat wahahahahha laat me niet lachuh en btw vroeger had je ook terror dus zekker heeft t met hardcore te maken je brazelt ff flink onzin uit
Dit zijn toch zeker wel opzichzelf staande stijlen, kijk maar eens hoeveel mensen wel van Darkcore houden en niet van "mainstream" hardcore en andersom, ditzelfde voor industrial en terror, veel mensen die eigenlijk van mainstream houden zeggen wel dat ze ook van de andere subcatagorien houden, maar het meerendeel laten het er toch echt op afweten als het er echt op aan komt!
En Jump is zeker niet van Hardcore afkomstig, gezien de eerste Jump platen al ouder zijn dan Hardcore, Jump is even als bijna alle "house" stomingen afkomstig van Oldschool.
Mijn eigen draaistijl is zelf voornamelijk Hardtrance, maar Hardstyle is wat dat betreft gewoon een stevigere versie van Hardtrance, want zover ligt het niet uit elkaar! Geloof me, echt niet!
En als Hardcore en Industrial zo dicht bij elkaar liggen zoals beweert wordt, waarom ligt er dan zo'n grote afscheiding tussen "Hardcore" en "Industrial" liefhebbers???
Echte Industial is dan ook meer een reactie op de Technoscene dan op Hardcore.
laatste aanpassing
Hmmmz 
Echte Industial is dan ook meer een reactie op de Technoscene dan op Hardcore
haha
industrial bestond vroeger ook al is niet iets van tegenwoordig. Waar het echt vanaf komt volgens mij toch van die rockers met hun industrial
Jump is even als bijna alle "house" stomingen afkomstig van Oldschool.
Ik zei toch dat het van de oldschool afkomt zoals je dan zelf zegt jump is al van heel vroeger dus wat plaats je het in de hardstyle wat pas veel later onstaan is
laatste aanpassing
Het is grotendeels toch zeker wel onder dezelfde catagorie liefhebbers te plaatsen, ik draai zelf alle 3 de stijlen. Het grootste gedeelte van het publiek merkt het verchil niet eens tussen de stijlen als het in 1 set gedraait wordt.
Hoe zou anders een feest als "In Qontrol" kunnen lopen als hier zoveel totaal verschillende smaken zouden rondlopen.
Een Hardcore feest in combinatie met een Trance area zou ook niet lopen omdat dit tever uit elkaar ligt, het feit dat het bij feesten als "In Qontrol" wel werkt heeft er gewoon mee te maken dat het niet zover van elkaar afligt!
Hoeveel Hardstyle platen zijn vrij Techno Georienteerd!? Dat zijn er nogal wat. Hoeveel Hardstyle platen zijn er Jump georientreert, ook nogal wat! Bij Hardtrance hetzelfde
Jump: was er eerder als HS
Trance: was er veeeeel eerder als HS
Techno: was er veeeeeeeeeeel eerder als HS
dat was wat ik bedoelde
maar lijkt me logisch dat je Hardcore en trance niet gaat combineren..
doen ze ook niet met Metal en klassiek om maar iets op te noemen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 21:25:Uitspraak van sticky_1987 op maandag 16 januari 2006 om 17:16:
Ook heeft hij de organisatie Core Connexion. Dus hij is ook echt geen slechte MC.
Ik zie het verband niet
Idd dat is net zoiets als dat iedere mc/dj zou kennen organiseren
Uitspraak van PFSquad MC op donderdag 26 januari 2006 om 23:13:Idd dat is net zoiets als dat iedere mc/dj zou kennen organiseren...,
Als je weet waar maikel allemaal mc't en met welke dj's dan snap je wel wat ik bedoel...
Als je weet waar maikel allemaal mc't en met welke dj's dan snap je wel wat ik bedoel...
dat heeft niet echt wat te zegge want sommige mc`s staan op super goeiuh feeste met super goeiuh dj`s en die zijn zwaar bagger smake verschille namelijk
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 01:04:mja wat je wil zeggen is dat sommige gewoon kut mc'en en op grote feesten terecht komen doordat ze vriendje zijn met een grote dj..
Precies kerel
Dit gebeurt HEEL VAAK !
MC's die echt gewoon niet goed zijn. Maar vriendjes (Vriendjes Politiek) met DJ's spelen. Dan neemt de DJ ze mee en laat ze tijdens hun set MC'en. Dit gebeurt echt zeer vaak. Maar dit doen veel DJ's & Organisaties ook onderling ik krab jouw rug jij de mijne
laatste aanpassing
Uitspraak van PFSquad MC op vrijdag 27 januari 2006 om 09:38:MC's die echt gewoon niet goed zijn. Maar vriendjes (Vriendjes Politiek) met DJ's spelen. Dan neemt de DJ ze mee en laat ze tijdens hun set MC'en
de dj's spelen het net andersom bij mij zo
Uitspraak van PFSquad MC op vrijdag 27 januari 2006 om 09:38:MC's die echt gewoon niet goed zijn. Maar vriendjes (Vriendjes Politiek) met DJ's spelen. Dan neemt de DJ ze mee en laat ze tijdens hun set MC'en. Dit gebeurt echt zeer vaak.
De meeste mc's die ik ken zijn er op hun eigen houtje gekomen!
Eindeloze mc kut of goed discussie!
Uitspraak van PFSquad MC op vrijdag 27 januari 2006 om 17:15:Want MC's is een toevoeging geen publieks trekker
Mayb bij Hardcore.. Maar als ik vindt Ruffian/Villian/DV8 toch wel echte publiekstrekkers bij Hardstylefeesten. Ze maken de line-up compleet. Ze zette zeg ma de puntjes op de i. Maar het moete dan wel goeie zijn.
Bijv: kvin Paul Elstak veel vetter als Ruffian erlangs staat. Dan make ze er qua sfeer ook egt een feestje van. maja, das ieder zn eige mening
Bijv: kvin Paul Elstak veel vetter als Ruffian erlangs staat. Dan make ze er qua sfeer ook egt een feestje van. maja, das ieder zn eige mening
Ruffian zie ik meer als 1 (live) act
Want is gewoon eigen nr's/produces draaien met orgineele vocal erbij
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 15:40:Eindeloze mc kut of goed discussie!
ja appie het gaat gewoon door we staan toch vaak in de schijnwerpers
Uitspraak van PFSquad MC op vrijdag 27 januari 2006 om 09:38:MC's die echt gewoon niet goed zijn. Maar vriendjes (Vriendjes Politiek) met DJ's spelen. Dan neemt de DJ ze mee en laat ze tijdens hun set MC'en. Dit gebeurt echt zeer vaak. Maar dit doen veel DJ's & Organisaties ook onderling ik krab jouw rug jij de mijne
Alle bevriende MC's die ik ken, die hebben het indd allemaal op eigen houtje gedaan.. en tja tuurlijk komt er wel eens een mazzeltje, mag het ook een keer..
Maar goed Ontopic.. Zet in de hardstyle area vortex maar eens neer, wedde dat het dak er af gaat... Vortex tijdens headliner its war
Alle bevriende MC's die ik ken, die hebben het indd allemaal op eigen houtje gedaan.. en tja tuurlijk komt er wel eens een mazzeltje, mag het ook een keer..
ik deel deze mening!
tis voor een mc veel moeilijker om erin te komen dan een dj... maar jah.. veel mensen staan daar niet bij stil!
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op vrijdag 27 januari 2006 om 14:03:MC's die echt gewoon niet goed zijn. Maar vriendjes (Vriendjes Politiek) met DJ's spelen. Dan neemt de DJ ze mee en laat ze tijdens hun set MC'en
Uitspraak van actief op vrijdag 27 januari 2006 om 14:03:de dj's spelen het net andersom bij mij zohehe
pardon ???
laatste aanpassing
Uitspraak van dj Syndrompardon ???op zondag 29 januari 2006 om 23:51:
was maar bullshit zag je het niet erachter hehe
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 18:18:tis voor een mc veel moeilijker om erin te komen dan een dj... maar jah.. veel mensen staan daar niet bij stil!
Niels gij bent er al gekomen dus gehoef u nie druk te maken
Kent andere eerder tips geven

![[IMB]Loentjee](/images/user/180319_1722609.gif)