Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 15:20:Talpa op zich wel lachen. Ligt er ook aan welke analist er zit.
Jan van Halst en Jan Mulder
Gullit en van Hintum
van mij moge ze jantje mulder echt wel weg laten, erger me mateloos aan die gast, die andere drie zijn wel te doen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 13:18:Geen van beide...doe mij maar de (goed nieuws show) Feyenoord TV
En anders hebben we TV Rijnmond nog met Peter Houtman en Ed Aldus....
NOS
talpa krijg je eerst die kutwedstrijden
en die fucking reclames
talpa krijg je eerst die kutwedstrijden
en die fucking reclames
ik word nu echt gek ik heb het lang volgehouden maar ik kan er niet meer tegen!
de hele tijd reclame en altijd ajax als laatste slaat helemaal nergens op dit....
wie weet waar je klachten kan indienen?
de hele tijd reclame en altijd ajax als laatste slaat helemaal nergens op dit....
wie weet waar je klachten kan indienen?
laatste aanpassing
Uitspraak van :::jerryjohn::: op woensdag 12 april 2006 om 22:51:altijd ajax als laatste slaat helemaal nergens op dit....
Altijd?
De laatste 5 weken geloof ik is Feyenoord elke keer als laatste geweest
talpa doet het goed, het bevalt me wel zo 
- kutcommentaar
- gullit is een lul, vorig jaar verklootte ie het voor mij bij Feyenoord en nu blijkt zelfs talpa te lastig, domme geouwehoer icm met dat stomme computerprogramma wat er allemaal beter moet,vorig jaar heb ik wel gezien hoe goed problemen kon oplossen
-Jan Mulder = zeverzak eerste klas
-Wilfred Genee likt volgens mij Mulders ballen
-Reclames zuigen tussendoor
-Volgorde is klote; Vroeger kon je als je ergens op een verjaardag zat wel ff snel Studie Sort kijken, nu ben je verplicht de hele uitzending te kijken omdat je geen flauw idee hebt wanneer de belangrijkste wedstrijden worden uitgezonden, geen peil op te trekken
-ik kijk nog maar zelden talpa, terwijl ik altijd de NOS keek
- gullit is een lul, vorig jaar verklootte ie het voor mij bij Feyenoord en nu blijkt zelfs talpa te lastig, domme geouwehoer icm met dat stomme computerprogramma wat er allemaal beter moet,vorig jaar heb ik wel gezien hoe goed problemen kon oplossen
-Jan Mulder = zeverzak eerste klas
-Wilfred Genee likt volgens mij Mulders ballen
-Reclames zuigen tussendoor
-Volgorde is klote; Vroeger kon je als je ergens op een verjaardag zat wel ff snel Studie Sort kijken, nu ben je verplicht de hele uitzending te kijken omdat je geen flauw idee hebt wanneer de belangrijkste wedstrijden worden uitgezonden, geen peil op te trekken
-ik kijk nog maar zelden talpa, terwijl ik altijd de NOS keek
NOS is 10000000000 x beter als talpa met die kut reclame's en schijt analyses.
NOS
Zonder enige twijfel
Zonder enige twijfel
Uitspraak van de losgeslagenen op woensdag 28 december 2005 om 00:56:Sinds de voetbal rechten zijn verkocht aan J de Mol vind ik de samenvattingen waardeloos.
Talpa of NOS ???
NOS
De NOS was altijd zo vertrouwd enzo, en had geen reclame. Verder vond/vind ik het commentaar tijdens wedstrijden bij de NOS vele malen beter (Bij Talpa houwe ze nooit hun bek
)
Echter vind ik het product voetbal weer meer naar voren komen bij Talpa. Behalve die eindeloze reclame vind ik dat het geheel beter gebracht wordt (met meer statistieken, interviews en achtergronden)
Ik zeg nu nog NOS, maar puur naar het voetbal gekeken is Talpa op de goede weg
Echter vind ik het product voetbal weer meer naar voren komen bij Talpa. Behalve die eindeloze reclame vind ik dat het geheel beter gebracht wordt (met meer statistieken, interviews en achtergronden)
Ik zeg nu nog NOS, maar puur naar het voetbal gekeken is Talpa op de goede weg
Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op maandag 24 april 2006 om 08:29:botterik
hahahah bot 4 life
bakkes houwe schrale
Uitspraak van KaffaLonia op maandag 24 april 2006 om 16:16:hahahah bot 4 life
bakkes houwe schrale
ik hou jou procenten bij van project lalala logboek is mn leven
Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op woensdag 26 april 2006 om 10:19:ik hou jou procenten bij van project lalala logboek is mn leven
als je bij hem nog procenten eraf had gehaald bleef er niks over
Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op woensdag 26 april 2006 om 10:19:ik hou jou procenten bij van project lalala logboek is mn leven
hahaha logboek is je leve ja
eej schrale bij jou ook niet dan we hadde
allebei een gelijk percentage dwoos
Uitspraak van KaffaLonia op woensdag 26 april 2006 om 17:45:hahaha logboek is je leve ja
eej schrale bij jou ook niet dan we hadde
allebei een gelijk percentage dwoos
aah bang voor slecht punt oei oei zou we zen
Uitspraak van kaaskop2005 op woensdag 26 april 2006 om 18:56:aah bang voor slecht punt oei oei zou we zen
om alles druk maken, sl ben jij dat
Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op woensdag 26 april 2006 om 19:05:om alles druk maken, sl ben jij dat
?
Uitspraak van kaaskop2005 op donderdag 27 april 2006 om 23:12:gij wit ok niks kaffa chafa lonia
noem uwe kinderen pepsi en lonia en ge hoeft geen ete en bed te kope en ge ben zowww van oew kindere af

![S ][ Nickname ][](/images/user/276497_2160707.jpg)

![B*R*O*E*K [NL]](/images/user/282339_1752528.jpg)