Partyflock

Forumonderwerp · 839087
Sinds de voetbal rechten zijn verkocht aan J de Mol vind ik de samenvattingen waardeloos.

Talpa of NOS ???
Buitenlands voetbal is geweldig. Zaterdagavond sportschau met de samenvattingen van het duits voetbal.
Uitspraak van de losgeslagenen op woensdag 28 december 2005 om 00:56:
Talpa of NOS ???

beetje naar de bekende weg vragen noem ik dat :yes:
idd aardig kut talpa,dan moet je eerst een uur wachte en dan ook nog eerst de wedstrijde van de dag daarvoor eerst uitzenden en als laatste ajax :| moet je nog langer wachte en dan ook nog die kut reclames daar wordt je helemaal al nie vrolijk van kut TALPA :S
Uitspraak van weet_geen_man op zondag 5 maart 2006 om 17:46:
dan moet je eerst een uur wachte en dan ook nog eerst de wedstrijde van de dag daarvoor eerst uitzenden en als laatste ajax

Dat vind ik niet eens het ergste, eerst keek ik ook alleen maaar de top 3, nu kijk ik wel alle wedstrijden.

die kut reclames daar wordt je helemaal al nie vrolijk van

Reclames zijn idd vreselijk

kut TALPA

:jaja:
idd aardig kut talpa,dan moet je eerst een uur wachte en dan ook nog eerst de wedstrijde van de dag daarvoor eerst uitzenden en als laatste ajax moet je nog langer wachte en dan ook nog die kut reclames daar wordt je helemaal al nie vrolijk van kut TALPA

dat doen die flikkers dus extra zodat je blijft kijken :@
daar komen ze weer, de "reclames", wordt er zo moe van.

Het slechtste van Talpa vind ik nog wel de commentatoren. Het commentaar van Evert ten Napel, Frank Snoeks en Theo Reitsma vind ik altijd geweldig !! Maar wat je nu hoort bij Talpa is maar slecht hoor...
En dan nog die Wilfred Genee wat een walgelijk ventje zeg, elke keer die domme standaard opmerkingen van hem....en dan zetten ze tot overmaat van ramp ook nog eens Jan Mulder daar neer !!!
die reclame's op Talpa ook super KUT:S

Voetbal is voetbal, op welke zender het word uitgezonden maakt toch niet uit? Oke reclames zijn kut, maar het nieuws tussendoor op NOS werd ik ook niet vrolijk van.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:43:
Voetbal is voetbal, op welke zender het word uitgezonden maakt toch niet uit?

Mw. Frank, vrouwen horen niet bij het voetbal.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:45:
vrouwen horen niet bij het voetbal.

En waarom dan wel niet?

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:43:
op welke zender het word uitgezonden maakt toch niet uit?

Anne, zie mijn post, daar zit voor mij een groot verschil in...

Ja oke, dat wel! Ik vond NOS ook wel beter! Maar het is nu al heel lang talpa en nog word er moeilijk over gedaan. En het gaat mij uiteindelijk om de samenvattingen. Het commentaar gewoon een beetje doorheen kijken.
En Jan Mulder mogen ze daar uitschrijven idd:P

Ik vind het nog steeds jammer dat Talpa het heeft overgenomen. Het mag nu bijna een seizoen lang de wedstrijden uitzenden en nog steeds heb ik er geen gevoel bij. Bij Studio Sport had en heb ik dat wel...
Ik kan niet door het commentaar heen kijken ben ik bang, ik vind dat heel belangrijk.
Wat mij betreft neemt de Nos het volgend seizoen meteen weer over (illusie??)
Ik vind het trouwens ook jammer dat de live wedstrijden weg zijn bij canal plus, die hadden ook een zeer goed pakket.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:48:
En waarom dan wel niet?

Omdat vrouwen niet bij het voetbal horen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:04:
Ik vind het nog steeds jammer dat Talpa het heeft overgenomen. Het mag nu bijna een seizoen lang de wedstrijden uitzenden en nog steeds heb ik er geen gevoel bij. Bij Studio Sport had en heb ik dat wel...
Ik kan niet door het commentaar heen kijken ben ik bang, ik vind dat heel belangrijk.
Wat mij betreft neemt de Nos het volgend seizoen meteen weer over (illusie??)
Ik vind het trouwens ook jammer dat de live wedstrijden weg zijn bij canal plus, die hadden ook een zeer goed pakket.

Storingsagent

~Randy~ mondharmonicist bij de josti band

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:17:
mondharmonicist bij de josti band

Meaugeaul van kindervakkie 410

daar zit ik helemaal niet, doe nou niet net of je alles weet en kwijl niet zo uit je mond

die commentator van Talpa wat een gans

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:53:
Jan Mulder

geweldige vent
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 21:49:
Jan Mulder

geweldig ja(Y): 'Neem Huntelaar mee naar 't WK al zet je m in t doel' haha prachtig:D
NOS

Talpa is echt kut, steeds die kutreclames tussendoor en de wedstrijden die t belangrijkste zijn steeds op t laatst (N) :@
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 12 maart 2006 om 23:22:
NOS

Talpa is echt kut, steeds die kutreclames tussendoor en de wedstrijden die t belangrijkste zijn steeds op t laatst

en als je bijvoorbeeld op camping of boot zit kun je nos zo uit de lucht plukke !!!:P
NOS

Talpa is echt kut, steeds die kutreclames tussendoor en de wedstrijden die t belangrijkste zijn steeds op t laatst

klopt
idd kk talpa wordt helemaal gestoord van die reclames tussendoor :@

en de wedstrijden die t belangrijkste zijn steeds op t laatst

ajax is toch meestal op 't eind?
lekker belangrijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 12:09:
ajax is toch meestal op 't eind?
lekker belangrijk

Feyenoord is nou al 2 weken achter elkaar als laatste :yes:

Gister ook, beginne ze met Vitesse - RBC :nocheer:

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:39:
daar zit ik helemaal niet, doe nou niet net of je alles weet en kwijl niet zo uit je mond

Ik ben geen homo, dus jij bent wel een homo... kijk maar die lelijke kop van je :yes:

Uitspraak van M0L op maandag 13 maart 2006 om 11:32:
idd kk talpa wordt helemaal gestoord van die reclames tussendoor

ajakszender
Talpa doet het wel ok maar enkel in verkeerde volgorde.. je moet gewoon de stand afwerken vind ik.. dit zal voor de kijkcijfers beter zijn denk ik.. helaas flikkeren ze eerst van alles op je bord wat niet belangrijk is.. En die Reclame ook belachelijk maar ja.. Zou er niet om malen als de Nos het over een aantal jaar weer over neemt
laatste aanpassing
Heerlijk................we gaan weer reclames kijken.
ik wil NOS :@
Talpa wordt beter????????????????????????????? Dacht het niet.

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 20:06:
Ik ben geen homo, dus jij bent wel een homo... kijk maar die lelijke kop van je

ik heb in ieder geval niet constant strondvliegen om m'n hoofd heen ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 22:06:
ik heb in ieder geval niet constant strondvliegen om m'n hoofd heen

omdat Robert Jensen je 'friemeltje' schoonpij.t ?

NOS duidelijk
Liever de NOS maar helaas draait het voetbal alleen nog maar om geld, dus we kunnen er toch helemaal geen reet aan veranderen.

Uitspraak van Stief op donderdag 6 april 2006 om 11:30:
Liever de NOS maar helaas draait het voetbal alleen nog maar om geld, dus we kunnen er toch helemaal geen reet aan veranderen.

Van de buis bij Talpa: Thuis en NSE.
Nu alleen nog 'Cheque' Spijkerman (gemid. 500.000 kijkers) en Café de Sport (gemid. 350.000 kijkers).
NOS opzeker, heb je 1 keer in de week anderhalf uur voetbal (samenvattigen) komen ze met een hoop onzinnig gezever, na elke samenvatting een reclame van 5 minuten. dat ze dat gewoon weglaten en opvullen met buitenlands voetbal ofzo. anderhalf uur is al zo weinig.
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 6 april 2006 om 11:55:
NOS opzeker, heb je 1 keer in de week anderhalf uur voetbal (samenvattigen) komen ze met een hoop onzinnig gezever, na elke samenvatting een reclame van 5 minuten. dat ze dat gewoon weglaten en opvullen met buitenlands voetbal ofzo. anderhalf uur is al zo weinig.

blijft niks van over inderdaad
euhm SOS
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 11:36:
Van de buis bij Talpa: Thuis en NSE.
Nu alleen nog 'Cheque' Spijkerman (gemid. 500.000 kijkers) en Café de Sport (gemid. 350.000 kijkers).

Het mag van mij helemaal naar de klote gaan bij Talpa....Wat een flopzender....