Partyflock

Forumonderwerp · 839087
Sinds de voetbal rechten zijn verkocht aan J de Mol vind ik de samenvattingen waardeloos.

Talpa of NOS ???

Uitspraak van wil-lems op zondag 22 januari 2006 om 19:53:
krijg nou wat

jij bent t kraay

wis je dat niet :D

Uitspraak van GoodFella op zondag 22 januari 2006 om 20:07:
Doe mij maar de NOS. Talpa is namelijk zo pro-Joods.

bij de nos heb je jack van gelder ;)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 januari 2006 om 20:13:
wis je dat niet

nee mang

wist niet wat me overkwam enzo.....
Uitspraak van GoodFella op zondag 22 januari 2006 om 20:07:
Doe mij maar de NOS. Talpa is namelijk zo pro-Joods.

Zal wel door Ruud Gullit komen :vaag:

Uitspraak van wil-lems op zondag 22 januari 2006 om 20:37:
nee mang

wist niet wat me overkwam enzo.....

:D
Ergste van de hele zeik is dat je snachts geen herhalingen meer hebt!

"Vroeger" bij de NOS kon je de hele nacht door nog voetbal kijken, kort samengevat! Nu moet je om 7 uur kijken, of later nog een maal op de avond...
Is wel een herhaling snachts (Y)
NOS

ik heb namelijk een hekel aan reclame!
NOS :D zenden ten minste de top 5 als eerst uit :@
laatste aanpassing
top 5 als eerste dan ben je beter
Beetje nutteloze discussie.
Niemand lijkt te snappen dat zijn of haar cluppie van talpa een hoop meer centjes krijgt als bij de nos.
En trouwens als je echt supporter ben heb je de wedstrijd al helemaal gezien.
dat is zo maar dan nog wil ik t zo zien
Talpa wel stukken beter nu die verschrikkelijke Jack Spijkerman weg is....

Nos, Talpa heb ik niet aangezien ik een Belg ben!

Talpa!!!
NOS!!!
talpa maakt heel het voetbal kapot

talpa !

NOS

Uitspraak van pluk378 op dinsdag 24 januari 2006 om 20:38:
Beetje nutteloze discussie.
Niemand lijkt te snappen dat zijn of haar cluppie van talpa een hoop meer centjes krijgt als bij de nos.
En trouwens als je echt supporter ben heb je de wedstrijd al helemaal gezien

ja als je zo 300 km ver weg woont is alles een stuk lastiger om het helemaal te zien en altijd...

maar ik vind het maar helemaal niets die talpa... De Nos was wel neusachtig, maar tenminste nog normaal.. erger me scheel aan die klote reclames bij talpa

talpa is kanker en nos is ook kanker beter zenden ze het op rlt 5 uit dat is nog redelijk, alleen die mongool van een derksen eruit.

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 00:17:
talpa is kanker en nos is ook kanker beter zenden ze het op rlt 5 uit dat is nog redelijk, alleen die mongool van een derksen eruit.

misschien kan het wel op de bbc

veel leuker commentaar
veel betere analyses
veel betere samenvattingen!!!
Nos!

mensen doe wat tegen talpa!!
nos

zoals al eerder gezegd die kk reclames van talpa wor je strontziek van en dat je moet wachten tot de topclub het laatst komt

Talpa!

NOS
nou het niet meer op NOS komt volg ik het ook helemaal niet meer

NOS je ziet meer reclame dan voetbal

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 11:47:
NOS je ziet meer reclame dan voetbal

NOS beter meer voetbal minder reclame

nos is veel beter..minder gelul..minder reclame..en langere samenvattingen..maarja..john de mol moes weer eens ze macht uitoefene met al ze geld...en de kijker benadele
Talpa kijk ik niet eens meer, op afgelopen zondag na dan.

Maar nos krijgt dus duidelijk voorkeur.

Nos (Y)

NOS overduidelijk
NOS, nie zo commercieel-> veel beter dus(Y)
Wat een rampzalig commentaar gister van de wedstrijd PSV - Heerenveen, Dat verschrikkelijke gebrul, echt dramatisch slecht. Die verslaggever was zo overduidelijk voor psv echt niet normaal, ging echt helemaal uit zijn dak bij elke goal van PSV, En Cocu in de korte hoek jaaaaaaaaaaaaaaa wat een GEWELDIG doelpunt, en nog meer van dat verschrikkelijk gebral vooral tijdens die goal van Alex. Ik weet niet hoe die man heet maar die heeft van dat dramatisch gebrul in zijn verslag zitten, Ik haat Talpa, en hoop dat het zo snel mogelijk failliet is.

En Talpa = PSV.

talpa=reclame:gaap:

NOS was toch beter kijken,teminste niet van die gare langdurige irritante reclame blokken er door heen(n)ziek word je ervan!!!!!
laatste aanpassing

NOS!!! die zenden tenminste ook eerst de top drie uit Talpa sucks

to armin van buuren fan

die goal van alex was ook fantastisch :)

NOS

Uitspraak van groundhopper op zondag 5 maart 2006 om 14:45:
talpa, ik vind het beter zo

kickeh he!?steeds Reclame er door heen,dat langdradige gezeik is ook trouwens ook cool man!NOT!meer Reclame en Gezeik dan VOETBAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(n)Dood ziek word je ervan!
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 maart 2006 om 15:00:
kickeh he!?steeds Reclame er door heen,dat langdradige gezeik is ook trouwens ook cool man!NOT!meer Reclame en Gezeik dan VOETBAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dood ziek word je ervan!

Helemaal mee eens. Echt een hekel aan da kut Talpa
Talpa heeft mij het plezier in het voetbal ontnomen, Voetbal is niet leuk meer in Nederland door dat zieke gezeik van Talpa. Engels voetbal is geweldig, goed in beeld gebracht door de NOS. en datzelfde geld voor Champions League, goed verslag en niet te veel gezeik er omheen. Nederlands voetbal kijk ik zelden meer, ik irriteer me er kapot aan. Ontzettend jammer dat 1 zo'n simpele zakenman er voor kan zorgen dat heel Nederland zich ergens kapot ergert aan een t.v zender.
Als eerste wil ik wel ff zeggen dat ik veel respect heb voor John de Mol. Die gast heeft zoveel bereikd, heeft zo veel geld.

Maar het is gewoon triest dat de TV zenders bepalen wanneer er gevoetbald word. Tis gewoon één grote geldkwestie. De NOS was gewoon oud en vertrouwd.
NOS, nie zo commercieel-> veel beter dus

:jaja:

Talpa heeft mij het plezier in het voetbal ontnomen, Voetbal is niet leuk meer in Nederland door dat zieke gezeik van Talpa. Engels voetbal is geweldig, goed in beeld gebracht door de NOS. en datzelfde geld voor Champions League, goed verslag en niet te veel gezeik er omheen. Nederlands voetbal kijk ik zelden meer, ik irriteer me er kapot aan. Ontzettend jammer dat 1 zo'n simpele zakenman er voor kan zorgen dat heel Nederland zich ergens kapot ergert aan een t.v zender.

idd bij mij ook. kun je ook zien wat geld voor invloed weer heeft :S

denk ook dat Talpa veel minder kijkers trekt dan eerder de NOS

Allebij zo corrupt als het maar zijn kan :/