Partyflock

Forumonderwerp · 838677

mensen hier ff een stelling van mij en ik vraag me af wie het met me eens is!!
onze leventjes worden zwaar ingekort en wij kenne steeds minder doen en kopen.
de regering zit ons gewoon te uit te kleden...
o.a. door de FUCKING euro!!
en nu nog is met die stomme zorgverzekeringen...

weten jullie nog dat er rellen waren in FRANKRIJK????

mijn vraag aan jullie:

ZOUDEN WIJ DAT OOK MOETEN DOEN OM DUIDELIJK TE MAKEN DAT DE REGERING MOET STOPPEN MET ONS NEDERLANDSE VOLK UIT TE PERSEN?
OF MOET DE GEHELE REGERING OPSTAPPEN???

LAAT JE MAAR HOREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GR BOEDA.........
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:14:
in t buitenland (buiten europa mag je m zelfs dood schieten

Ja dat is goed man. (Y)

Een inbraak staat gelijk aan een mensenleven. :S

Uitspraak van Edutainment op woensdag 28 december 2005 om 11:13:
Eritrea

dude... wtf moet ik daar zoek...
dat ligt niet eens in europa...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:11:
ken van de meeste dingen geen positive dingen zien...
zie alleen dat de rijken rijker worden en de armen armer...

misschien moet je dan toch eens beter gaan kijken als je geen positieve dingen ziet. Zoals al werd aangegeven heeft de prijzenoorlog in de supermarkten voor gigantische verlagingen van de kosten gezorgd in levensmiddelen.
De armen krijgen trouwens tegemoetkoming voor de stijging van de energykosten ;) (dankzij de regering)

welke partij?

Ik was eerst lid van Groen-Links, toen was ik 18. Maar nu ben ik 21, en kijk ik iets verder dan m'n neus lang is. Ben nog zoekende eigenlijk. ;) Jij dan?

Hoeveel mensen hebben vroeger niet iets gestolen?

Je kunt snoepjes stelen, maar ook kleding etc. Niet meteen na eén keer gigantisch hard straffen, maar wel als ze continu dezelfde fout maken.

Dealen moet zeker hard worden aangepakt. :yes:
laatste aanpassing

Uitspraak van The advisor op woensdag 28 december 2005 om 11:15:
nee? jij mag een inbreker wel degelijk wat aan doen,

????
wat dan??
als hij zijn been breekt in jou huis ben jij verandwoordelijk en ken je dokken...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:16:
misschien moet je dan toch eens beter gaan kijken als je geen positieve dingen ziet. Zoals al werd aangegeven heeft de prijzenoorlog in de supermarkten voor gigantische verlagingen van de kosten gezorgd in levensmiddelen.
De armen krijgen trouwens tegemoetkoming voor de stijging van de energykosten ;) (dankzij de regering)

oke... maar ja niet iedereen krijgt die tegemoetkoming..

Meen je niet? :x

dus? dan zie je juist hoe goed we het hier hebben en snap je misschien dat je je niet zo druk moet maken :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:14:
dude je mag een inbreker niet eens iets aandoen...

je mag een inbreker idd alleen vasthouden.. dat is vrij krom idd, maar om te voorkomen dat er bepaalde figuren (ik noem geen namen) em idd zouden doden..

Wat doet dat af aan mijn argument dan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:17:
Ben nog zoekende eigenlijk. Jij dan?

groenlinks? niks voor mij,

ik vind het trouwens jammer dat peter r de vries niet doorgaat in de politiek best interresante plannen wat jullie?

Dealen moet zeker hard worden aangepakt

kei en keihard, zet die jongetjes/meisjes maar een paar weken te werk in een afkick kliniek

wat dan

maak wat van je azijn klaar voor hem, doe je bij ons toch ook?

The advisor ;-)

Ik was eerst lid van Groen-Links

dude
heb liever rechtse politiek..

Ik was eerst lid van Groen-Links, toen was ik 18. Maar nu ben ik 21, en kijk ik iets verder dan m'n neus lang is. Ben nog zoekende eigenlijk. Jij dan?

ik heb info-pakket aangevraagd van Jonge Democraten (niet echt onderdeel van D66, maar echt los staat het er ook weer niet van).. Ben iets meer rechtsdenkend, groot voorstander van legalisering van softdrugs en vind dat Nederland vooral moet investeren in kenniseconomie.. Dat vind ik vooral terug bij D66 duzja.. Ookal heeft de partij nu een slechte naam.

Uitspraak van The advisor op woensdag 28 december 2005 om 11:20:
ik vind het trouwens jammer dat peter r de vries niet doorgaat in de politiek best interresante plannen wat jullie?

jah ckers peter had gewoon door moeten gaan hij ging uit van een simpele telling maar weet niet eens de uiteindelijke telling!!!
hij had t gewoon moeten proberen

en mensne vroeger hadden wij een paars kabinet en nu nog steeds zonder dat de meeste mensen het weten!!!
Dealen moet zeker hard worden aangepakt.

Oneens.
In landen waar alles dieper in de illegaliteit zit dan Nederland wordt meer gebruikt als in Nederland. Heeft dus totaal geen effect. Imo dan ook zonde van het geld. Ik zie het probleem ook niet het is je eigen verantwoording. Daarom zie ik meer in betere voorlichting.

Ben voor de duidelijkheid zelf geen hard drugs gebruiker, mocht je me eventueel van subjectiviteit gaan beschuldigen. :9
laatste aanpassing

Uitspraak van The advisor op woensdag 28 december 2005 om 11:20:
groenlinks? niks voor mij,

Ach, ik dacht dat het een partij was die bij me paste.
Peter R. de Vries had geen concrete oplossingen vond ik, het was wel leuk geweest als hij mee had gedaan hoor.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:20:

Je hebt geen verstand van politiek. ;) Als je rechts stemt, dan moet je niet zeuren over de huidige economische situatie.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:20:

VVD is rechts ;) als er nou 1 partij is die let op de financien en dus nooit op jouw wensen in zal gaan, is het die partij ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:21:
Ookal heeft de partij nu een slechte naam

vind je? d66 is een goede keuze die zet zich ook in voor de dance cultuur, maar dat terzijde

The advisor ;-)

Uitspraak van The advisor op woensdag 28 december 2005 om 11:23:
d66 is een goede keuze die zet zich ook in voor de dance cultuur, maar dat terzijde

is dat zo??? lol

Uitspraak van Edutainment op woensdag 28 december 2005 om 11:22:
Oneens.
In landen waar alles dieper in de illegaliteit zit dan Nederland wordt meer gebruikt als in Nederland. Heeft dus totaal geen effect. Zonde van het geld.

klopt, heb er een presentatie over gehouden, daarin blijkt de VS koploper te zijn in drugsproblemen per 1000 inwoners.
Waar ik het over heb is dealen op scholen e.d.
Dat in combinatie met een legale coffeeshop (liefst in afgelegen gebied) om drugs uit de woonwijken te houden..

Uitspraak van The advisor op woensdag 28 december 2005 om 11:23:
vind je? d66 is een goede keuze die zet zich ook in voor de dance cultuur, maar dat terzijde

klopt, Van der Ham he.. zet zich ook in voor studenten trouwens :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:23:
Peter R. de Vries had geen concrete oplossingen vond ik, het was wel leuk geweest als hij mee had gedaan hoor.

nee zeker geen oplossingen, maar misschein zoals hij dat zelf mooi omschreef wel daadkracht en dat hoeft dan niet van hem zelf uit te gaan

The advisor ;-)

Uitspraak van Edutainment op woensdag 28 december 2005 om 11:22:
Oneens.
In landen waar alles dieper in de illegaliteit zit dan Nederland wordt meer gebruikt als in Nederland. Heeft dus totaal geen effect. Zonde van het geld.
Ik zie het probleem ook niet het is je eigen verantwoording. Daarom zie ik meer in betere voorlichting.

Ben voor duidelijk zelf geen hard drugs gebruiker, mocht je me eventueel van subjectiviteit gaan beschuldigen.

Dealen is gewoon strafbaar hoor. We hebben 't expliciet over jongeren he. ;) Wanneer die op zo'n Glen Mill-school moeten komen.
Wanneer je gaat dealen, begeef je je op glad ijs. Je komt in aanraking met criminelen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:25:
legale coffeeshop (liefst in afgelegen gebied) om drugs uit de woonwijken te houden..

mee eens...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:26:
Dealen is gewoon strafbaar hoor. We hebben 't expliciet over jongeren he. ;) Wanneer die op zo'n Glen Mill-school moeten komen.
Wanneer je gaat dealen, begeef je je op glad ijs. Je komt in aanraking met criminelen.

dude ben jij zo'n anti drugs ventje die nuchter naar feesten gaat ofzo??

mensen ik ga ervan door tot laters...

MC boeda, wanneer ga je eens verstandig praten?
Dealen is gewoon strafbaar hoor.

Dat is zeker zo.
Maar ik vind het dus onzin dat hier zoveel prioriteit aangegeven wordt in Nederland.

We hebben 't expliciet over jongeren he.

Aah oké. Ik had niet door dat jou punt expliciet over jongeren ging. Dan moet ik je idd gelijk geven. Zeker aanpakken. Als ze weten hoe ze makkelijk geld kunnen verdienen, is de kans kleiner dat ze ooit normaal aan het arbeidsproces kunnen deelnemen.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:29:
mensen ik ga ervan door tot laters...

Mooi. Opgerot staat netjes. :[

ja, daarom noemde ik het ook "een brug naar een criminele toekomst". Drugs zouden sowieso streng aangepakt moeten worden op scholen. Maarja, op straat is het toch wel te krijgen, vandaar dat ik vind dat er gelegaliseerde coffeeshops zouden moeten zijn, waar een leeftijdslimiet geld en die niet in woonwijken liggen.
Dealen op straat moet dan wel harder worden aangepakt..

Uitspraak van Edutainment op woensdag 28 december 2005 om 11:31:
Dat is zeker zo.
Maar ik vind het dus onzin dat hier zoveel prioriteit aangegeven wordt in Nederland.

Want?

Uitspraak van Edutainment op woensdag 28 december 2005 om 11:31:
ah oké. Ik had niet door dat jou punt expliciet over jongeren ging. Dan moet ik je idd gelijk geven. Zeker aanpakken.

:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:31:
vandaar dat ik vind dat er gelegaliseerde coffeeshops zouden moeten zijn, waar een leeftijdslimiet geld en die niet in woonwijken liggen.

Coffeeshops zijn al legaal toch? Correct me if í'm wrong.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:29:
dude ben jij zo'n anti drugs ventje die nuchter naar feesten gaat ofzo??

ik ga nuchter naar feesten:D

ben alleen niet helemaal anti-drugs. In mijn ogen moeten mensen vrij zijn drugs te kunnen gebruiken. Alcohol mag ook vanaf 16, waarom geen jointje vanaf je 16e? Zolang er maar controle op is dat het niet uit de hand loopt en er goede voorlichting over gegeven wordt..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:33:
Coffeeshops zijn al legaal toch? Correct me if í'm wrong.

gemeenten mogen dat tegenhouden door de gemeentelijke verordeningen. Hier in Hulst is geen legale coffeeshop.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:32:
Want?

Omdat het 1 geen enkel effect heeft. Mss zal de gene die je pakt nooit niks meer doen, maar voor hem 10 anderen.
(Het geld zal mensen altijd blijven aanspreken, we leven nou eenmaal in een samenleving waar geld belangrijk is.)
Ten 2de vind ik dat drugsgebruik je eigen verantwoording is.
Ten 3de zijn er andere dingen die ik belangrijker vind dat ze aangepakt worden. Manuren en geld is schaars namelijk.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:34:
ik ga nuchter naar feesten

ben alleen niet helemaal anti-drugs. In mijn ogen moeten mensen vrij zijn drugs te kunnen gebruiken. Alcohol mag ook vanaf 16, waarom geen jointje vanaf je 16e? Zolang er maar controle op is dat het niet uit de hand loopt en er goede voorlichting over gegeven wordt..

kom je ook nuchter terug is de vraag he!:p

maare er is ngo geen sprake van legale wietteelt, en dat vind ik eigenlijk wel belachelijk, maar jp balkende is hier tegen dus het zal er voorlopig wel niet inzitten,

ik ben trouwens ook een voorstander van legale XTC

The advisor ;-)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:35:
gemeenten mogen dat tegenhouden door de gemeentelijke verordeningen. Hier in Hulst is geen legale coffeeshop.

Oke, zo bedoel je.
Maar dat vind ik terecht. Rondom coffeeshops ondervind men veel overlast. Bovendien, door het gebruik van softdrugs wordt men laagdrempeliger om harddrugs te gaan gebruiken.

Uitspraak van Edutainment op woensdag 28 december 2005 om 11:36:
Omdat het 1 geen enkel effect heeft.

niet helemaal waar.. sommige drugs (heb ik het wel over harddrugs) kan ertoe leiden dat je aggressief wordt. Maarja dat is bij alcohol ook.

vind ik ook, zolang het met mate is en je het op een goede manier gebruikt, dus ben voorstander van testen van pilletjes enzo

Ten 3de zijn er andere dingen die ik belangrijker vind dat ze aangepakt worden. Manuren en geld is schaars namelijk.

helemaal mee eens

Omdat het 1 geen enkel effect heeft. Mss zal de gene die je pakt nooit niks meer doen, maar voor hem 10 anderen.
(Het geld zal mensen altijd blijven aanspreken, we leven nou eenmaal in een samenleving waar geld belangrijk is.)
Ten 3de zijn er andere dingen die ik belangrijker vind dat ze aangepakt worden. Manuren en geld is schaars namelijk.laatste aanpassing 28 december 2005 11:37

Dat betekend dus dat je niet mag zeuren dat er criminaliteit en overlast ontstaat vanuit deze hoek. Immers, 'we' hebben 't gedoogd. :s

Uitspraak van The advisor op woensdag 28 december 2005 om 11:38:

:no:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:38:
niet helemaal waar..

Het heeft altijd wel wat effect, maar het is valse hoop om te denken dat je het uit kunt roeien.

Rondom coffeeshops ondervind men veel overlast

valt mee, van een gewoon cafe heb je ook overlast maar ik ben er dan ook wel voor om coffeeshops liefst in buitengebieden te zetten..hier gaat dat wat makkelijker met de vele polders :)

maare er is ngo geen sprake van legale wietteelt, en dat vind ik eigenlijk wel belachelijk

idd, veel krommer kan niet :)

lastig.. dan zou je xtc bij softdrugs moeten plaatsen (wat niet kan denk ik) of alle harddrugs legaliseren wat ook niet haalbaar is.. je kunt er moeilijk een uitzondering voor maken, Nederlandse rechtssysteem is al krom genoeg denk ik.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:39:
Dat betekend dus dat je niet mag zeuren dat er criminaliteit en overlast ontstaat vanuit deze hoek. Immers, 'we' hebben 't gedoogd.

Als je het legaliseerd dan ben je die criminaliteit grotendeels kwijt.

Alcohol wordt ook maatschappelijk geaccepteerd terwijl dat juist de grootste boosdoener is. Zullen we maar overgaan op een drooglegging dan? Het veroorzaakt zoveel ellende dat moet wel te billijken zijn dan toch?

Bovendien, door het gebruik van softdrugs wordt men laagdrempeliger om harddrugs te gaan gebruiken.

Hier reageer je niet op ADM. :|

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:42:
valt mee, van een gewoon cafe heb je ook overlast maar ik ben er dan ook wel voor om coffeeshops liefst in buitengebieden te zetten..hier gaat dat wat makkelijker met de vele polders

Van een café heb je vooral in het weekend 'last', en is geconcentreerd.
Coffeeshops zijn daarbij niet echt representatief. De overlast is nog wel m'n grootste punt.
Dat betekend dus dat je niet mag zeuren dat er criminaliteit en overlast ontstaat vanuit deze hoek. Immers, 'we' hebben 't gedoogd

ik wou het net zeggen!

:no:

laat ik het anders zeggen:

xtc ( het belangrijkste bestandsdeel i.i.g.) mdma is jarenlang gebruikt in de psychologie, en als er straks bewijzen op tafel komen dat regelmatig mdma gebruik geen schadelijke gevolgen heeft voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid,

dan ben ik voorstander dat dit word gelegaliseerd,

the advisor ;-)

Uitspraak van Edutainment op woensdag 28 december 2005 om 11:41:
Het heeft altijd wel wat effect, maar het is valse hoop om te denken dat je het uit kunt roeien.

dat is idd gewoon heel erg naief..
Drugs zal er altijd zijn en we hebben de keuze: verbieden en The War On Drugs voortzetten of mensen voorlichten, zorgen dat mensen niet ontsporen dus met mate gebruiken en dat kan je niet als het in de illegaliteit blijft..

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 12:32:
LAAT JE MAAR HOREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pffff nederlanders ... alleen blazen ... blaffen blaffen en blaffen .. om vervolgens om te draaien .. of heerlijk de koppen weer in het zand te steken :no:

nederland is geen frankrijk is geen australie :no: .. nope ... zijn wij te nuchter voor ..

HELAAS !!!!!!!!!!!! regering eet kaas van je brood en wij nederlanders kijken braaf toe en vragen of het smaakt :frusty:

Uitspraak van Edutainment op woensdag 28 december 2005 om 11:44:
Als je het legaliseerd dan ben je die criminaliteit grotendeels kwijt.

Dat is niet zo, de criminalitei blijft gewoon. Je wil toch niet zeggen dat er geen hoeren achter de raam staan zonder dat ze gedwongen worden? Wat ik daarmee wil zeggen is, dat de criminaliteit altijd wel middelen vindt om te profiteren.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:46:
HELAAS !!!!!!!!!!!! regering eet kaas van je brood en wij nederlanders kijken braaf toe en vragen of het smaakt

participeer ipv anticipeer

The advisor ;-)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:45:
dat is idd gewoon heel erg naief..
Drugs zal er altijd zijn en we hebben de keuze: verbieden en The War On Drugs voortzetten of mensen voorlichten, zorgen dat mensen niet ontsporen dus met mate gebruiken en dat kan je niet als het in de illegaliteit blijft..

Dat betekend dat je alle gevangenissen moet afbreken, niemand meer straffen. Verkrachters kunnen weer lekker verkrachten, moordenaars kunnen weer lekker slachten etc. Want immers, opsluiten helpt toch niet, want er worden toch wel mensen verkracht en vermoord.
Beter licht je de burgers in wat je kunt doen om ze te weren. De daders leer je wat goed is en wat niet.

:/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:47:
Dat is niet zo, de criminalitei blijft gewoon.

Het blijft zeker. Maar niet in de mate waarin het nu bestaat.

Stel dat je dadelijk legaal een pil kan kopen in een shop of bij iemand op de hoek van de straat, waar zou het gros naar toe gaan? De grootste angst die onder de drugsgebruiker bestaat is nog altijd het kopen van verkeerde drugs. Dus al zou het legaal wat duurder zijn, durf ik te zeggen dat de meeste alsnog daarvoor kiezen. En zonder vraag is de straatdealer niet meer nodig.